Ik geil op puberchicks.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:30 schreef pekel het volgende:
Ik maar denken dat hier alleen PUB'bers kwamen..
Dat blijkt.quote:
Luie negerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:30 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nou, om heel eerlijk te zijn ga ik zo liever slapen.
The tag sexified mequote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:31 schreef pekel het volgende:
[..]
Daarom ben je zo'n goede weblogger geworden.
Stinkende katoenplukker! Haal die stomme afro eens van je uit al dat gewas en maak je eigen boterhammen klaar!quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:31 schreef TerroRobbie het volgende:
OW staat PUB voor pubers?Ik miste de dronken Engelsen al
En ik de guinnessquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:31 schreef TerroRobbie het volgende:
OW staat PUB voor pubers?Ik miste de dronken Engelsen al
Owh, jij blanke luiman mij baas spelen!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:32 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Stinkende katoenplukker! Haal die stomme afro eens van je uit al dat gewas en maak je eigen boterhammen klaar!!
Is brechtje ook een katoenplukker dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:34 schreef pekel het volgende:
Brechtje zou dit niet getolereerd hebben!
Volgende keer, ben heel moe.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:33 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Mag ik je bekijken terwijl je jezelf uitkleed?
In welke context plaats jij het woord "katoenplukker"?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:35 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Is brechtje ook een katoenplukker dan?
of the hizzlequote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:35 schreef Imberr het volgende:
weet iemand wat 'of the heezy' betekent? volgens mij iets van heel makkelijk ofzo
Dat zit toch in een liedje van Jojo?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:35 schreef Imberr het volgende:
weet iemand wat 'of the heezy' betekent? volgens mij iets van heel makkelijk ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |