Kon ook naar Twente, alleen dan moest ik ook school wisselen.. had ik geen zin aan, Heracles is al stap vooruitquote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Mja twente heracles die staan heel wat hoger aangeschreven
Netjes!
Ik dacht altijd dat Twente & Heracles 1 jeugdopleiding hadden?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kon ook naar Twente, alleen dan moest ik ook school wisselen.. had ik geen zin aan, Heracles is al stap vooruit
Hier is ook geen Niek terug te vinden (ervan uitgaande dat de naam uit zijn profiel / email klopt)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:17 schreef pekel het volgende:
Messenga is dus het type "Ik kan het niet, maar ik doe alsof ik het kan en dan lijk ik goed"..
Dat hij niet meer reageert om half 5 sochtends is niet zo vreemdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:21 schreef pekel het volgende:
En toen was t stil
* pekel gaat voor de 2de poging tot slapen
Half 5?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat hij niet meer reageert om half 5 sochtends is niet zo vreemd![]()
Heb niet geslapen, lukt gewoon niet.. Te lang uitgeslapen waarschijnlijkquote:
Ach ja, je hebt van die mongolide pubers.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:26 schreef DaMook het volgende:
Dat het hier in [pub] 's nachts nog zo druk is zeg![]()
Ik geef er niets om hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt van die mongolide pubers..
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik geef er niets om hoorIk vind het hier wel gezellig
Ik wil ook weer puber zijn
.
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt van die mongolide pubers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |