Ik vind beetje ordinairquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah daar verschillen de smaken over danIk vind een tongpiercing mooier als zo'n labret
.
sorry..moest ff..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:42 schreef pekel het volgende:
Eik zouden ze dit topic alleen maar 's nachts open moet zetten. Veel gezelliger. [14.gif]
Vind je een tong piercing ordinair ? Ik vind het net andersomquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:42 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik vind beetje ordinairLabret
Tongpiercing is wel een fijner gevoel voor de jongen met zoenen
Tsjah dan ben je niet echt goed bezig neequote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:40 schreef pekel het volgende:
[..]
Vooral als je met je tong aan de onderkant van iemand anders z'n tong raast met grote snelheden..
Ja, ik spreek uit ervaring
Ik vind het nu al een goede vervanger van de SC die tot een tijd terug in ONZ wasquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:42 schreef pekel het volgende:
Eik zouden ze dit topic alleen maar 's nachts open moet zetten. Veel gezelliger. [14.gif]
Idd, hoge snelheidquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tsjah dan ben je niet echt goed bezig nee![]()
Oeh, de SC in ONZ. Wat heb ik daar tijden in gelurkt zeg!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het nu al een goede vervanger van de SC die tot een tijd terug in ONZ was.
Was meestal wel gezelligquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Oeh, de SC in ONZ. Wat heb ik daar tijden in gelurkt zeg!.
havoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:44 schreef pekel het volgende:
[..]
Iedereen merkt echt dat ik van VWO 3 naar Havo 4 ga..
Ik heb dat (in mijn jongere jaren) tegen menig meisje moeten zeggenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:45 schreef Imberr het volgende:
waarom eik met grote snelheden?!!? ik zou dan echt zeggen tegen zo'n jongen: zeg, doe es ff rustig![]()
ik ben melig aan het worden
![]()
Ja, strak plan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:46 schreef pekel het volgende:
[..]
Laten we verdergaan in FOK met deze showchat..
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb dat (in mijn jongere jaren) tegen menig meisje moeten zeggenDie dachten echt dat ze een wasmachine na moesten doen
![]()
![]()
![]()
Je had gewoon binnen moeten vallenquote:
gadverdammequote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb dat (in mijn jongere jaren) tegen menig meisje moeten zeggenDie dachten echt dat ze een wasmachine na moesten doen
![]()
![]()
![]()
Toen was het nog mavoquote:
Veel schelden, keihard 'BIER!" roepen en heel irritant postgedrag is een goede methode om in de ONZ slowchat opgemerkt te worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je had gewoon binnen moeten vallenNet als ik nu heb gedaan zeg maar
Kut crewquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:49 schreef pekel het volgende:
Hier http://forum.fok.nl/topic/729347 gaan we verder.
Van nature ben ik een kwaliteitsposter, sorry.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:50 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Veel schelden, keihard 'BIER!" roepen en heel irritant postgedrag is een goede methode om in de ONZ slowchat opgemerkt te worden.
Welke grapjes?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik snap geen flikker van die grapjes.
OMG dat topic is echt fucking geniaal. Pekel, reply eensquote:
Als dat gebeurt ben ik meestal zo wegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:50 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Veel schelden, keihard 'BIER!" roepen en heel irritant postgedrag is een goede methode om in de ONZ slowchat opgemerkt te worden.
OMFG dat topic.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:51 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
OMG dat topic is echt fucking geniaal. Pekel, reply eens. Ik lich helemaal in een deuk
!
Het enige doel van een slowchat is jezelf vermaken of de verveling weg te drijven. Dat gaat héél goed op die manierquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als dat gebeurt ben ik meestal zo wegIk heb liever een goede SC
(net als deze
). Al is af en toe een BIER!!!11!!1!!!!!!!11 topic ook goed
Wacht maar tot ik mod ben van dat nieuwe subforum, [PUB] heet het geloof ik, dan ben ik geen klootjesvolk meerquote:
Wat de neuk, Danny heeft alle ingestuurde tietfoto's gewoon op de crewforums geplaatstquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:51 schreef Imberr het volgende:
van vwo naar havo gaan is stoer btwheb ik ook gedaan
Bierquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Als deze vol is ga ik maar eens slapen. VOordat het weer licht is en ik niet meer kan slapen
Maar eerst nog een biertje!
Ik ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:51 schreef Imberr het volgende:
van vwo naar havo gaan is stoer btwheb ik ook gedaan
Die foto van Yvonne....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wat de neuk, Danny heeft alle ingestuurde tietfoto's gewoon op de crewforums geplaatst!
* DaMook wil nu zelfs mod van OUD wordenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wat de neuk, Danny heeft alle ingestuurde tietfoto's gewoon op de crewforums geplaatst!
Oeh, dat laatste kan je een ban opleveren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
* DaMook wil nu zelfs mod van OUD wordenDie moet ik zien
(zit brechtje er ook tussen
![]()
Op die onscherpe foto's leken ze echt groter...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Dat die Shirley die foto's durfde op te sturen zeg. Die tieten zien er echt niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |