Hij moet lief en vriendelijk zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als we mekaar gaan lopen afkraken doe ik vrolijk mee hoor.
oke maar geef toe de mijne was iig beter dan die van jou...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als we mekaar gaan lopen afkraken doe ik vrolijk mee hoor.
Je bent ook lekker posts aant opkrikkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:53 schreef Petertjuhh het volgende:
Geef nou maar gewoon toe dat jullie mij niet kunnen verslaan![]()
Ben ik goed of ben ik goed?quote:
Eindelijk een forum dat me aanstaat hehquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:53 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Je bent ook lekker posts aant opkrikken![]()
.
Je bent goed, ik wilde ook al reageren dat ik ze wel erg nerderig vondquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:54 schreef Petertjuhh het volgende:
Je bent goed, ik wilde ook al reageren dat ik ze wel erg nerderig vond
Daarom doe je al de hele dag niets anders dan fok!ken?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:54 schreef Petertjuhh het volgende:
Eindelijk een forum dat me aanstaat heh![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:56 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Daarom doe je al de hele dag niets anders dan fok!ken?Meer dan 200 berichten op 1 dag
.
rot toch op man. die van jou is nog zo slecht als dikke stront!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:53 schreef Petertjuhh het volgende:
Geef nou maar gewoon toe dat jullie mij niet kunnen verslaan![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:59 schreef 35koeien het volgende:
[..]
rot toch op man. die van jou is nog zo slecht als dikke stront!
kijk ik kan helemaal niks van fotobewerken dus ik zeg ook niet dat ik het beter kan.
Maar doe ajb niet zo arrogant met zo'n KUT foto.
Ben ik ook maar ik kon het ff niet laten he.quote:
Kneus. Je kan niks van fotobewerking? Ga een andermans werk dan ook niet lopen afkraken. Dan ben je zelf net zo dom bezig namelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:59 schreef 35koeien het volgende:
Maar doe ajb niet zo arrogant met zo'n KUT foto.
Leuk he?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:00 schreef martinuhhh het volgende:
Wat hangt er weer een gezellige sfeer.
200 is nog neit zo veel, tonks had er 300 gisterquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:01 schreef martinuhhh het volgende:
Ik denk dat ik maar eens de hele nacht wakker blijf en een poging ga doen 10.000 posts te krijgen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:01 schreef Petertjuhh het volgende:
Alle mensen van de middag zijn al naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |