Juah.. maar neemt niet weg dat 't niet duur is... Maar wel mooiquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:42 schreef Petertjuhh het volgende:
Shirtjes van 45 euro zijn toch niet zo raar?
G-star is ook 40 euro per stuk en Diesel vaak 60 ofzo
Paul Frank verkopen ze volgensmij zelf ook bij de Men At Work
Het is ook wel een leuk merk hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:44 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Juah.. maar neemt niet weg dat 't niet duur is... Maar wel mooi
Ja, en ook bij de Chill Out van de Bijenkorf..
Overal tegenwoordig eigenlijk
Ken je toch wel? Een loge? Zo iemand die bij je komt slapen..quote:
Johquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ken je toch wel? Een loge? Zo iemand die bij je komt slapen..![]()
quote:
Stelletje bijdehandtenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ken je toch wel? Een loge? Zo iemand die bij je komt slapen..![]()
Hahaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:47 schreef Messenga het volgende:
Ben je een middag weg, zijn er 5 nieuwe delen
Wat een kuttekening. Je ziet de letters nauwelijks, de kleur van het canvas is veel te babyblauw en het canvas is sowieso veel te groot.quote:
hoezo te grootquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat een kuttekening. Je ziet de letters nauwelijks, de kleur van het canvas is veel te babyblauw en het canvas is sowieso veel te groot.![]()
Echt van die Duitse tieners, die achterlopen op de mode..quote:
8 uur is best vroegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:50 schreef martinuhhh het volgende:
Het is bijna 2 uur, waarom ben ik in godsnaam nog wakker als ik morgen om 8 uur weer moet werken!?![]()
Als we mekaar gaan lopen afkraken doe ik vrolijk mee hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:51 schreef 35koeien het volgende:
[..]
gelukkig waren die van jou goed....
gewoon een domme achergrond met wat tekst
het zijn inderdaad duitse tienersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:51 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Echt van die Duitse tieners, die achterlopen op de mode..
Als het users zijn van dit forum, neem ik m'n woorden terug
Zonder mij ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:52 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Het was gewoon hardstikke gezellig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |