quote:
Zijn we samen zielig?quote:
Sinds vandaag dan denk ik.. Wat een heuchelijke dagquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:30 schreef pekel het volgende:
TerroRobbie, sinds wanneer ben ik een bekende VBL-user en verdien ik daar een naamtopic?.
Ik ook, maar slapen wil niet lukkenquote:
Neequote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dit trouwens een verkapte "ik doe net of ik er niks aan vind maar diep van binnen ben ik er heel blij mee en wil ik je bedanken robbie"-post?![]()
Zullen we samen naar zons op gang kijken?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:34 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik ook, maar slapen wil niet lukken
Zenuwachtig voor m'n labret, die ik pas half augustus krijg
(Soort van) Piercing door je onderlip.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zullen we samen naar zons op gang kijken?![]()
Wat is een labret trouwens?![]()
Oke dan nietquote:
Maak me gek, wat romantischquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zullen we samen naar zons op gang kijken?![]()
Wat is een labret trouwens?![]()
Mij als dekmantel gebruiken voor Marrokanen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Oke dan niet
Eigenlijk was mijn topic ook een verkapt mounir biyadat verjaardagstopic, maar omdat hij niet op dit forum zit heb ik jou maar als dekmantel gebruikt![]()
Ow dat is wel geilquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:37 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Maak me gek, wat romantisch
Bolletje door m'n onderlip!
Vooral als je met je tong aan de onderkant van iemand anders z'n tong raast met grote snelheden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow dat is wel geil![]()
Alleen kun je hem beter door je tong doen! Dat is nog geiler
![]()
Zullen we het maar op Marokkanen houden?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:38 schreef pekel het volgende:
[..]
Mij als dekmantel gebruiken voor Marrokanen..
Tongpiercing is ook geil idd.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow dat is wel geil![]()
Alleen kun je hem beter door je tong doen! Dat is nog geiler
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:40 schreef pekel het volgende:
[..]
Vooral als je met je tong aan de onderkant van iemand anders z'n tong raast met grote snelheden..
Ja, ik spreek uit ervaring
Mwah daar verschillen de smaken over danquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:40 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Tongpiercing is ook geil idd.Maar labret ietsjes mooier
Dit is toch [Pub]?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zullen we het maar op Marokkanen houden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |