He man, die stoute schoenen moet je op elke datingsite aantrekken. Vrouwen zijn daar niet anders die wachten altijd af.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:07 schreef CvB het volgende:
Ok, ik heb nu ongeveer één dag m'n pagina op knuz.nl.
Inmiddels ben ik 18 keer bezocht, gek genoeg vooral door vrouwen van in de 30/40/50maar nog niemand heeft een berichtje achtergelaten. Nou zal ik waarschijnlijk zelf de stoute schoenen aan moeten trekken en berichtjes rond gaan sturen, maar...wat moet ik daar nou inzetten? "Hee, je ziet er wel leuk uit, daten/mailen/chatten?" of zoiets? Ik gebruik al heel lang geen msn meer, dus dat is misschien ook wel een beetje een probleem...en ik vind het ook een beetje...raar om een berichtje te sturen. Vooral als ze al op mijn site geweest zijn en daar niets achter hebben gelaten, dan willen ze immers waarschijnlijk toch geen contact.
quote:Eey...jongens, Ik ben Jennifer en ben 18 jaar. Ik ben op zoek nar de perfecte jongen. Diegene MOET Knap zijn: blond, blauwe ogen hebben, lief en eerlijk zijn. Als je knap bent weet je dat al vaak van jezelf... Dus.... voel jij je aangesproken...reageer dan op mij! Kus
Geen foto.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe ziet Jennifer er zelf uit...?
Ohquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh... Was iemand anders die het daar over had hoor. Weet niet meer wie, maar ikke was het niet.
De reden dat Qu dat zei over ruzie is gelegen in het feit dat sommige van mijn vriendschappen zijn begonnen met een fikse rel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:14 schreef Brett-Anderson het volgende:
Belangrijker is dat je date leuk was. Een relatie gaat ook niet over een nachtje ijs, je hebt meer tijd nodig om elkaar goed te leren kennen. Ruzie maken kan ook pas na een week.
Dan heeft ze dus niets te eisen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:14 schreef UncleFunk het volgende:
Geen foto.
Mail me maar; ben nog een week lid daar.quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:01 schreef MouseOver het volgende:
OK. Wie wil zo vriendelijk zijn haar een berichtje met m'n msn terugsturen? (RP)
Staat niet in je profiel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:42 schreef Chemist het volgende:
Ik heb dus zeer onverwacht via lexa een hele leuke meid ontmoet. Tis nog wat pril allemaal, maar voor mijn gevoel zou dit wel eens een succes kunnen gaan worden.![]()
[..]
Mail me maar; ben nog een week lid daar.
Ahquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, wat ik nog was vergeten te melden: mijn date en ik hebben de kosten van het etentje gedeeld. En nee, daar vind ik hem niet minder leuk om.
Nee, ik heb gewoon voorgesteld om fifty-fifty te doen. Hij had even daarvoor wel een drankje op een terrasje betaald.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:37 schreef MouseOver het volgende:
Ah
"Ah, de rekening, ik betaal wel"
"Nee, ik betaal minstens mijn helft"
"OK"
Zoiets?
We delen nog steeds alles door tweequote:Op woensdag 20 juli 2005 12:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, wat ik nog was vergeten te melden: mijn date en ik hebben de kosten van het etentje gedeeld. En nee, daar vind ik hem niet minder leuk om.
wat leuk zegquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:42 schreef Chemist het volgende:
Ik heb dus zeer onverwacht via lexa een hele leuke meid ontmoet. Tis nog wat pril allemaal, maar voor mijn gevoel zou dit wel eens een succes kunnen gaan worden.![]()
en dan zelf geen foto posten, wat een tuthola zegquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:11 schreef UncleFunk het volgende:
Eey...jongens, Ik ben Jennifer en ben 18 jaar. Ik ben op zoek nar de perfecte jongen. Diegene MOET Knap zijn: blond, blauwe ogen hebben, lief en eerlijk zijn. Als je knap bent weet je dat al vaak van jezelf... Dus.... voel jij je aangesproken...reageer dan op mij! Kus
Niet alle vrouwen wachten alleen maar af op datingsites hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:56 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
He man, die stoute schoenen moet je op elke datingsite aantrekken. Vrouwen zijn daar niet anders die wachten altijd af.
Als ze jouw profiel hebben bekeken, wil dat nog niet zeggen dat er een bepaalde interesse was. Ze waren gewoon nieuwsgierig wat er achter een bepaalde naam schuilt.
inderdaad, ik kijk meestal eerst naar de nickname, de plaats en de leeftijd en dan pas naar de fotoquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:43 schreef Averon het volgende:
Uiterlijk is overrated! Nicknames! Daar vallen de vrouwen voor!![]()
Hmm, vraag me af of Averon dan wel zo goed is.
Ik krijg trouwens wat meer reacties, nu ook met foto, eens kijken of dat wat word.
jouw nick zou ook mijn interesse wekken, maar namen met breezerletters, of namen waarvan de eigendunk van afslaat ( hunk18) of de onzekerheid enzo, die sla ik meteen overquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:47 schreef Averon het volgende:
Leeftijd zat ik al ok, plaats laten we even rusten, op mijn foto mag je commentaar geven. Maar hoe rate mijn nick?
lol, Sylvana is gewoon me voornaamquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:09 schreef Averon het volgende:
Doet me er aan denken, hoe kom je aan de nick Sylvana? Klinkt wel erg vrouwelijk.
Ik heb geen idee waar het vandaan komt, weet alleen dat ik naar de vrouw van een toenmalige kennis van me vader ben vernoemdquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:26 schreef Averon het volgende:
Vind het een mooie naam, Sylvana. Klinkt latijns, iets van Woodland Maiden.
Dat zei ik ook niet. In de statistieken kan je zien wie er een kijkje heeft genomen op je pagina. Als ik dan de pagina van die persoon bekijk en die persoon lijkt me wel leuk, zal ik niet zo snel een berichtje achterlaten omdat ze al op mijn pagina is geweest, maar daar niets achter heeft gelaten en ze dus waarschijnlijk toch geen interesse heeft.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:56 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Als ze jouw profiel hebben bekeken, wil dat nog niet zeggen dat er een bepaalde interesse was. Ze waren gewoon nieuwsgierig wat er achter een bepaalde naam schuilt.
Veel vrouwen krijgen zoveel reacties dat het enorm veel tijd kost om iedereen een berichtje te sturen dat ze geen interesse hebben. Ik doe het zelf wel altijd, dan weet die ander iig waar die aan toe isquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:02 schreef CvB het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik wel een berichtje gestuurd naar iemand, maar geen reactie gehad. Ze heeft nog wel op m'n pagina gekeken daarna, dus waarschijnlijk gewoon geen interesse. Kvind wel dat je dan op z'n minst een berichtje achter kan laten, maarja...
Nee.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:04 schreef Averon het volgende:
Kan je op RP dan ook stats zien?
Dat weet je zonder reactie uiteindelijk ook. Ook al is het niet netjes (erger me er altijd al aan)quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Veel vrouwen krijgen zoveel reacties dat het enorm veel tijd kost om iedereen een berichtje te sturen dat ze geen interesse hebben. Ik doe het zelf wel altijd, dan weet die ander iig waar die aan toe is
ja okeej, en als je geen berichtje stuurt dan blijft die man misschien hoop houden en als ik geen interesse heb dan vind ik het lullig om hem te laten denken dat ik misschien wel interesse in hem heb, daarom stuur ik wel altijd een berichtjequote:Op woensdag 20 juli 2005 16:16 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat weet je zonder reactie uiteindelijk ook. Ook al is het niet netjes (erger me er altijd al aan)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |