da's waar, maar tegen de tijd dat ie uit de bak komt zijn we die duffe doos al bijna weer vergetenquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:05 schreef Svensational het volgende:
Die zijn gebrouilleerd dus dat hoeft helemaal niet.![]()
Vind ik wel mee vallen.. ik vind wel dat Ilyas een beetje op Mohammed B. begint te lijken..op die groepsfoto.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:12 schreef soapie het volgende:
Wat kijkt Tonnie scheel zeg op die groepsfoto....![]()
Dat zal het zijn ja!!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:46 schreef babette21 het volgende:
ik ben 't met je eens hoor soapie....
waarschijnlijk iets te veel naar de Schele Indiaan geweest
[afbeelding]
Clarencequote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:35 schreef soapie het volgende:
Het ziet er niet zo professioneel uit als bij jullie![]()
, maar ik kon het niet laten!!!!!!
[afbeelding]
Wat lijkt Julia toch veel op Aafke.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:24 schreef brombeertje_soaps het volgende:
http://www.starflyer.nl/video/onm1996.wmv
3 leuke scenes van vroegahhh![]()
Brom
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:24 schreef brombeertje_soaps het volgende:
http://www.starflyer.nl/video/onm1996.wmv
3 leuke scenes van vroegahhh![]()
Brom
Casper mag van mij wel terug komen, hij was wel cool.... Maar hij zal wel te oud zijn voor BNN!!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja he
zij is trouwens IRL de vrouw van Edward Koldewijn oftewel Casper Bergman
ik vond 'm altijd wel eh... charmingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:02 schreef soapie het volgende:
Casper mag van mij wel terug komen, hij was wel cool.... Maar hij zal wel te oud zijn voor BNN!!!!![]()
Je bent niet de enige hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vond 'm altijd wel eh... charming
als enige, als ik m'n vriendinnen mocht geloven...
why not?! hij was lekker evilquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:06 schreef Svensational het volgende:
Ik vond die Casper juist helemaal niks..
Bedenk me nu dat ik ook nog wat scenes met hem heb...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:07 schreef soapie het volgende:
Zag laatst een stukje terug van zijn arrestatie. Hij is wel cute!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |