Hoelang duurde die aflevering van "het geheim van Onderweg Naar morgen "quote:Op maandag 25 juli 2005 17:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ja. Op vrijdag 16-12-1994 werd de special 'Het geheim van Onderweg Naar Morgen' uitgezonden. Hierin kregen de kijkers een blik achter de schermen van de Nederlandse soapserie 'Onderweg Naar Morgen' en een kijkersvraag.
In de special o.a. interviews met:Dolf de Vries (Ed Couwenberg) over zijn zonen in de serie, zijn bloopers. Paul Jan Nelissen, script editor over het schrijven van een soapserie. Eva Duijvestein (Reina de Zeeuw) over haar rol. Bettina Berger (Renée Couwenberg) over haar rol als lesbienne. Marina Duvekot (Margot Reitsema) en Michaël van Buuren (Jur van Elst) o.a. over hun samenwerking. kleedsters. Frank Schoutens, uitvoerend producent oa over de Amerikaanse soapserie 'The Bold and the Beautiful' en zijn werk. Aart van Asperen, regisseur. Herman Boerman (Frank Reisema) en Manouk van der Meulen (Daphne Reitseman) over de rol van Daphne. Margot Smeyer, grafisch ontwerpster over het ontwerpen van de leader. Door de gehele uitzending aankomst, voorbereidingen acteurs, repetities en werkopnames voor de opname van aflevering 200 en div. fragmenten en div. kantoorvoorbereidingen, div. bloopers, scenariovergadering, overzicht van de diverse kledingrekken voor de acteurs, montage, decorbespreking, ontwerpen van de leader o.a. m.b.v. een computer, leader, feestje i.v.m. de 200ste aflevering.
BTW: Manouk van der Meulen was net te zien als verpleegkundige Koosje in de NCRV comedy 'Rust Roest'. Was leuk om weer terug te zien.
EDIT: Griete van den Akker, die in ONM mevrouw Jans(s)en (RIP) speelde, was ook van de partij.
Zegt me ook helemaal niks, zou idd. graag een keer willen zien!!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 17:23 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Hoelang duurde die aflevering van "het geheim van Onderweg Naar morgen "Dat mogen ze wel een keer herhalen van mij hoor
niet dat ze dat ooit doen ofzo ..
![]()
24 minuten en 11 seconden. Er bestaat trouwens ook nog een compilatieaflevering (seizoen 2) die voorafgaand aan het derde seizoen (DO. 31-08-1995) is uitgezonden. De kans dat ze dit op korte termijn weer gaan uitzenden is praktisch nihil, tenzij we BNN gaan platmailen/bellen.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:23 schreef Rodney1988 het volgende:
Hoelang duurde die aflevering van "het geheim van Onderweg Naar morgen "Dat mogen ze wel een keer herhalen van mij hoor
niet dat ze dat ooit doen ofzo ..
![]()
Toch maar platmailen danquote:Op maandag 25 juli 2005 17:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
24 minuten en 11 seconden. Er bestaat trouwens ook nog een compilatieaflevering (seizoen 2) die voorafgaand aan het derde seizoen (DO. 31-08-1995) is uitgezonden. De kans dat ze dit op korte termijn weer gaan uitzenden is praktisch nihil, tenzij we BNN gaan platmailen/bellen.
Ja in de film!!!!!!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 18:40 schreef MirSus het volgende:
Hèhè Babette heb je nou je zin?!!
Dominique is in verwachting van een tweeling!!!!!![]()
![]()
Haha, nee niet in de film daar heeft ze deze alquote:
Nouja... zijn wij geen betrouwbare bron dan?!quote:Op maandag 25 juli 2005 19:25 schreef soapie het volgende:
Enne van welke bron komt dit heugelijke nieuws Mirsus?????
Valt het erg op dat ik het nog niet geloof??![]()
uhhhhhhhhhhhhhhhhhh........quote:Op maandag 25 juli 2005 19:34 schreef MirSus het volgende:
[..]
Nouja... zijn wij geen betrouwbare bron dan?!
Ze hadden nog wat cryo's in de diepvries liggen.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:19 schreef babette21 het volgende:
btw wel grappig dat we 't toevallig gisteren over het oudheidsgehalte van Pim Vosmaer hadden,
z'n jongens doen het kennelijk nog prima
Nou OK speciaal voor jou dan:quote:
Dan geloof ik je!!!!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 19:44 schreef MirSus het volgende:
[..]
Nou OK speciaal voor jou dan:
Bron: Dominique van Vliet!
heeft Lisetje weer de verkeerde gejat?!quote:Op maandag 25 juli 2005 19:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze hadden nog wat cryo's in de diepvries liggen.
Er staan wel meer geruchten op internet over een tweeling van Do, maar das dan van de Kameleon. Daarom heb / had ik zo mijn twijfels......quote:Op maandag 25 juli 2005 19:56 schreef babette21 het volgende:
@ soapie: Mirsus heeft maandenlang alle geruchten ontkent,
zal/zullen zij ze nu toch niet zelf de wereld inhelpen?!
Begrijpelijk hoor.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:26 schreef soapie het volgende:
[..]
Er staan wel meer geruchten op internet over een tweeling van Do, maar das dan van de Kameleon. Daarom heb / had ik zo mijn twijfels......
Das waar, hoever is ze nu dan????quote:Op maandag 25 juli 2005 20:31 schreef MirSus het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor.
Maar ach, je kan er niet al te lang omheen natuurlijk, je gaat het zien
Iets meer als 3 maanden.quote:
Haha, nee hoor zo zijn wij niet!quote:Op maandag 25 juli 2005 20:40 schreef babette21 het volgende:
hebben jullie als ware stalkers de zwangerschapstest uit 't vuilnis gevist,
of heeft ze het in goed vertrouwen verteld,
zodat jullie het fijn op het world wide web kunnen zetten!?
Grapjas!quote:Op maandag 25 juli 2005 20:46 schreef babette21 het volgende:
wonen ze nog steeds in Den Haag?! zo ja: waar ergens?
dan ga ik ze even feliciteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |