Ja, Ellen was ook onvruchtbaar.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:00 schreef babette21 het volgende:
Victor is onvruchtbaar
En die krijgt nu een tweeling.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, Ellen was ook onvruchtbaar..
Ze had een vleesboom.quote:
Ik verlang eigenlijk toch best terug naar de tijd van : Cor , Pim, Babbete, Victor ( komt gelukkig terugquote:Op zondag 31 juli 2005 17:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat geruchten over seizoen 13:Bettina zet alles op alles om Pascal terug te krijgen. (niet weer!)
Shirina en Kyra gaan de strijd aan om Daan. ![]()
Iris wordt verliefd op Niels. ![]()
Niels ziet in Iris de ware... totdat hij Estelle ziet. ![]()
Sanne krijgt grote ruzie met haar vader. ![]()
Marnix krijgt een alcoholverslaving. ![]()
Joyce is nog steeds verliefd op Marnix, maar krijgt ook gevoelens voor Arjo. ![]()
Arjo doet zaken met Bettina, maar zijn die zaken wel pluis? ![]()
Julia raakt zwanger van Chris. ![]()
Chris wil samen met Julia een huis kopen. ![]()
Ilyas duikt in bed met een zuster. ![]()
Elif vertrekt weer naar Turkije. ![]()
Lisette vindt de liefde van haar leven en vertrekt naar het buitenland. ![]()
Tara word weer de oude, maar wil het kindje houden. ![]()
Lizzy maakt kennis met haar verleden. ![]()
Joost krijgt een nieuwe vriendin. ![]()
Hugo besluit te vertrekken als Tara, Lizzy en Joost alles zelf kunnen. ![]()
Renée en Gyman staat iets groots te wachten. Tonnie blijkt geadopteerd te zijn. Tot zijn grote schrik zijn z'n biologische ouders goede bekenden.
Wie zou Tonnie's vader zijn? Ik gok op Arjo... of toch Niels... of pa Cabar?
quote:VECHTPARTIJ TUSSEN ARAM EN VIOLA
AMSTERDAM - ONM-acteur Aram van de Rest kijkt met gemengde gevoelens terug op de opnames van Sterrenslag in Turkije. De jonge speler, die deel uitmaakte van het team dat in eerste instantie Bonnie St. Claire als teamcaptain had, keerde naar huis terug met een diepe kras in zijn gezicht en nagelsporen op zijn borst. " Ik heb zelfs een litteken."
"Bonnie was al snel na aankomst terug naar Nederland gegaan, dus wij zaten zonder captain, maar we hebben ons toch goed geweerd", vertelt de acteur, die op dit moment bezig is met de opnames van de thriller 'Doodeind'. "Maar de hele strijd stond voor mij op een gegeven moment in het teken van mijn gevecht met Viola Holt. Pff, wat een agressie zit er in die vrouw. Dat is gewoon niet leuk meer."
Viola was teamcaptain van het team dat veelvuldig tegen het acteursteam van Aram stond. "Op een gegeven moment deden we een soort twisterspelletje op een luchtkussen, waarbij degenen die naast het kussen stonden leden van de andere ploeg mochten hinderen met supersoakers. Ik spoot er dus lustig op los, toen ik van achteren werd aangevallen door concurrente Viola. Ik werd bijna verpletterd."
"Ik droeg een zweetbandje dat ze naar beneden richting mijn nek trok. Het leek wel of ze probeerde me te wurgen. Ik gaf met mijn elleboog een por naar achteren, zodat ze terugdeinsde. Maar een paar minuten later sprong ze met al haar gewicht weer boven op me. Nu ging het zweetbandje over mijn ogen en plantte ze haar nagels naast mijn oren en in mijn borst. Het ging bloeden en ik had er genoeg van. Na nog een por heb ik me van het strijdterrein teruggetrokken."
BRON: rtlnl.web-log.nl
quote:ALWIEN TULNER ZWANGER!
AMSTERDAM - 'On the top of the world'. Zo voelt ze zich dezer dagen. De sympathieke Alwien Tulner, die de afgelopen maanden te zien was in Onderweg Naar Morgen (), is ruim drie maanden zwanger van haar eerste kindje. Voor deze levenslange moederrol moet ze komende winter weliswaar haar aandeel in het intieme toneelstuk Tape laten schieten, maar dat heeft Alwien er graag voor over...
"Ik voel me super", straalt Alwien. Met een blik op haar nog platte buik zegt ze: "Die eerste drie maanden waren vreselijk, maar nu kan ik de hele wereld aan. De ex-vriendin van Chris Zegers is helemaal gelukkig met haar vriend Jochem met wie ze inmiddels ruim een jaar samen is.
"We hadden allebei een kinderwens, maar ik moet eerlijk toegeven dat het nog niet in de planning lag. Maar het leven heeft anders besloten. En weet je, het is de meest welkome verassing die je je maar voor kunt stellen. Ik denk zelfs dat het goed is voor mijn vak als actrice." Knipoogt: " Dat ik door het krijgen van een kind eindelijk wat rustiger en wijzer in het leven kom te staan."
Sexy dame
Alwien bekent: "Toen ik er net achter kwam dat ik zwanger was, had ik daar wel heel even een dubbel gevoel over. In augustus zou ik namelijk beginnen met de repetities voor het stuk 'Tape', waarmee ik samen met Cas Jansen en Tygo Gernandt de planken op zou gaan. Daar had ik ontzettend veel zin in. Maar aangezien ik daar een aantrekkelijke sexy dame in zou moeten spelen, bekroop me het angstige vermoeden dat dit wel eens niet door zou kunnen gaan."
"En dat was ook zo. De producenten vonden het artistiek niet verantwoord een hoogzwangere vrouw, het stuk loopt door tot de achtste maand van mijn zwangerschap, door te laten gaan voor spannende vamp. Grinnikt: " Blijkbaar krijg je als zwangere vrouw nog maar zelden het etiket 'lekker' opgeplakt. Eigenlijk begrijp ik het ook wel. Als ik producent was, had ik waarschijnlijk hetzelfde besloten."
En nu? Lekker zwangeren de komende maanden?
Alwien haalt haar schouders op. "Ik voel me goed, dus zou de komende maanden best nog een leuke klus op willen pakken. Maar ja, ik word natuurlijk wel dikker. Ondertussen ben ik trouwens al druk bezig met screentesten voor als de kleine er eenmaal is." Niet alleen geluk dus voor Alwien, maar ook voor Medina Schuurman. De ex-Rozengeur & WodkaLime-actrice mag haar collega gaan vervangen in 'Tape'.
BRON: rtlnl.web-log.nl
Heb ik toch iets gemist.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:42 schreef Iwan1976 het volgende:
De sympathieke Alwien Tulner, die de afgelopen maanden te zien was in Onderweg Naar Morgen,
Ze hebben die persfoto's niet voor niks gemaakt lijkt me zo.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:46 schreef LeefbaarFok het volgende:
Is het echt serieus zeker dat Victor terugkeert?
Je weet het maar nooit wie je voor de gek probeert te houden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze hebben die persfoto's niet voor niks gemaakt lijkt me zo.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:54 schreef LeefbaarFok het volgende:
Je weet het maar nooit wie je voor de gek probeert te houden.
Je bent de tweede al die dat vraagt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:01 schreef Svensational het volgende:
Wat zegt die avatar van jou nou eigenlijk, Iwan?HON??
Prijs?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:06 schreef Svensational het volgende:
Gefeliciteerd trouwens nog met je prijs!
hoe lang lurk je al mee?!quote:
welkomquote:Hoewel ik over het algemeen waarschijnlijk eerder negatief dan positief overONM ben,
Dank!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe lang lurk je al mee?!
[..]
Uh...sinds een half uur voordat ik postte ofzoiets.
Is dat te kort, te lang?
welkom
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:10 schreef Lovechild het volgende:
kan ik mijn soapie toch niet missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |