altijd leuk dat zeemenquote:Op maandag 18 juli 2005 22:22 schreef O-Ren het volgende:
goedenavond gijsjes
Ik heb vandaag heerlijk ramen gezeemd![]()
18 om precies te zijn![]()
Drooopiequote:Op maandag 18 juli 2005 22:22 schreef O-Ren het volgende:
goedenavond gijsjes
Ik heb vandaag heerlijk ramen gezeemd![]()
18 om precies te zijn![]()
Cool ?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:24 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe Harry Potter in 14 uur uitgelezen.
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:31 schreef Chocobo het volgende:
Cool ?
He heerlijk.... weer zo'n heerlijke film.... kwam er in 2006 nou weer 1 uit ?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Erg duister, vond het persoonlijk een van de betere. Al is het meer een grote voorzet voor het laatste deel.
Filmsquote:Op maandag 18 juli 2005 22:36 schreef Chocobo het volgende:
He heerlijk.... weer zo'n heerlijke film.... kwam er in 2006 nou weer 1 uit ?
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Films
De boeken zijn veel beter, meer diepgang, meer verhaal. Films zijn eigenlijk een samenvatting.
Ik moet nog 3 dagen...quote:
ik moet nog tot vrijdagavond 22 uur werken, en dan zaterdagochtend om 05 uur de treinquote:
Wat een lief meisje was dat met het opscheppen van het etenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:50 schreef kepler het volgende:
[..]
ik moet nog tot vrijdagavond 22 uur werken, en dan zaterdagochtend om 05 uur de trein
Kom ik voor je zemen lieverdquote:Op maandag 18 juli 2005 22:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Drooopie14 stuks... de respect.... Ik heb er ook nog wel een paar voor je ! Mis je
Kan je shoppen dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb ook een vacature gezien
productfotograaf/photoshopper , ga me best doen
Die gebruik ik ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Jah
Heb nu CSII hier liggen , net binnen
Ik ga kapot op me werk, trek het gewoon niet meerquote:
Ik hoop dat het luktquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik ga kapot op me werk, trek het gewoon niet meervooral de avond dienst
fotograaf en beeldbewerker is echt iets voor mij. Ga morgen wat product foto's maken om ze te overtuigen. Eis was dat je een foto opleiding moest hebben gehad en dat heb ik dus niet..dan maar zo bewijzen
Ik ook, ben al dik een jaar bezig met zoeken naar een andere baan, ben het nou echt zo zatquote:
Ik kan het me enigszins voorstellen. Ik had er bij de Mac al genoeg van, en dat was 5u in de weekquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik ook, ben al dik een jaar bezig met zoeken naar een andere baan, ben het nou echt zo zat
Vaste baan met een redelijk salaris , dat is alles wat ik vraag God
Ben soms jaloers op je, ik kan nooit meer terug draaien dat ik weer in een schoolleven komquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan het me enigszins voorstellen. Ik had er bij de Mac al genoeg van, en dat was 5u in de weekZo blij dat ik nu bij de Makro werk, heerlijk werk, nog heel veel te leren, leuke (
! ) collega's. Alles
Hier ben ik gestopt met lezenquote:
dat is me een domme doosquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een lief meisje was dat met het opscheppen van het eten
in het begin is elk werk leukquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan het me enigszins voorstellen. Ik had er bij de Mac al genoeg van, en dat was 5u in de weekZo blij dat ik nu bij de Makro werk, heerlijk werk, nog heel veel te leren, leuke (
! ) collega's. Alles
Bij de Mac had ik er na 6 jaar geen zin meer in. Ik heb nog 5 jaar te gaan bij de Makro dusquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:06 schreef kepler het volgende:
[..]
in het begin is elk werk leuk![]()
ik heb het nu ook alweer gezien bij de Makro, na de vakantie nieuw werk zoeken
Ik vroeg extra satésaus en nu had ik een satézwembad op mn bordquote:
Eind augustus. Is de laatste stop. Stuur me maar een e-mail met de details van die Nintendo die je wilt + je adres.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer ga je naar Hong Kong?
das kut B. ik heb juist wat beter geslapen omdat de temperatuur lager is dan eerstquote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:17 schreef Bastard het volgende:
Godver wat voel ik me beroerd
Kon pas in slaap vallen ergens rond 0300, en dan nog wakker worden met je volle hoofd.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
Waarom post ik eigenlijkniemand die dit leest
Het gras van de buurman is altijd groener vriendquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier ben ik gestopt met lezen
Nee, ff serieus. Soms kijk ik juist op tegen diegene met al een vaste baan enzo. Ik moet nog redelijk lang studeren en het schiet soms echt niet op. Was ik maar klaar, met een vaste baan, een eigen huis, een leuke vrouw en twee kinderen en 2 honden
Is het allemaal gelukt Gijs met de tv ?quote:
Respect.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:24 schreef Strolie75 het volgende:
Goeiemorgenquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Ik ben net naar de kapper geweest, lekker kort weer
Ik vind het maar een beetje bewolkt weer.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Ik ben net naar de kapper geweest, lekker kort weer
Stink Bquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het maar een beetje bewolkt weer.
quote:panel
Amerikaan overleed na penetratie door paard
Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: ANP
Gepubliceerd: dinsdag 19 juli 2005 @ 09:52
Een man die begin deze maand dood werd afgeleverd bij een ziekenhuis in de buurt van de Amerikaanse stad Seattle blijkt te zijn overleden nadat hij anaal werd gepenetreerd door een hengst. Dat heeft de politie in Enumclaw in de staat Washington maandag bekendgemaakt. Het incident gebeurde op een boerderij die via internet seks met diverse diersoorten aanbiedt.
Zaterdag berichtten we al over de dood van de 45-jarige man. Hij was door een nog onbekende persoon op 2 juli afgeleverd bij een plaatselijk ziekenhuis, maar bleek al te zijn overleden. Onderzoek leidde de politie naar een boerderij in de omgeving, waar veelvuldig bestialiteitsorgies plaatsvonden. Hier werden honderden videobanden aangetroffen, waarop onder andere de overleden man te zien is terwijl hij seks heeft met een paard.
De man overleed aan een acute darmperforatie en inwendige bloedingen. Een lijkschouwer stelde dat hij 'nog nooit iets dergelijks heeft gezien'. Bij de seks met het paard waren de darmen van de man verscheurd, en liepen ook andere organen zware verwondingen op. De politie heeft geen arrrestaties verricht, aangezien seks met dieren in de staat Washington niet is verboden.
zijn lange dagen maar dan maar 4 dagen werken oid?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:49 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Net bij m`n nieuwe werkplek geweest, ze beginnen om 6,15 tot 16.00 uur
Tis wel in 20 tot 25 min. te rijden
5 dagen per week, a betaling van 40 uur. Lang leve de bouwquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
zijn lange dagen maar dan maar 4 dagen werken oid?
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
oud nieuws stond toch zeker al een halve dag in het crewforum
![]()
Welke Gijs is er nu eigenlijk nog geen crew ( geweest)?
WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Je kuiken krijgt ook al een aardig buikje hequote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
oud nieuws stond toch zeker al een halve dag in het crewforum
![]()
Welke Gijs is er nu eigenlijk nog geen crew ( geweest)?
begint flink te groeien nu jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je kuiken krijgt ook al een aardig buikje he
Ohnee.... ik vergat dezequote:
Laatste muur gedaan.... donderdag wordt er tapijt gelegd en zaterdag idd overquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:37 schreef Magneet het volgende:
Gijs hoe is het met je huisje, zaterdag verhuizen?
alles zelf sjouwen of wat? en wanneer komen de nieuwe meubels?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Laatste muur gedaan.... donderdag wordt er tapijt gelegd en zaterdag idd overKan niet wachten !
Nee,... ik laat die neger sjouwenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
alles zelf sjouwen of wat? en wanneer komen de nieuwe meubels?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... ik laat die neger sjouwen![]()
Ja,.. we huren een auto en klaarDie dikke helpt ook...
Bank komt donderdag al en de rest na 1 augustus als ik geld krijg van de notaris
Ik mis je mijn zwarte knecht !quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:25 schreef O-Ren het volgende:
zo en weer 8 ramen gezeemd.......
.....nog 10 te gaan![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:25 schreef O-Ren het volgende:
zo en weer 8 ramen gezeemd.......
.....nog 10 te gaan![]()
Ja, hij lijkt een beetje op erwtensoepquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:23 schreef Chocobo het volgende:
Hoe is het verder Gijs.... ligt de vijver nog lekker ?
heb je er een pomp inzitten??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt een beetje op erwtensoepKan geen vis meer zien
![]()
![]()
![]()
Klote warme weer
tering!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Der zitten nu vier zulke in en ze worden al wat tammer, over een paar maandjes eten ze wel uit m`n hand
[afbeelding]
quote:Opmerkelijk nieuws voor jullie vandaag. Dankzij een Amerikaanse retailer hebben we informatie tot onze beschikking die er sterk op doet duiden dat de mysterieuze Xbox 360 versie van de aankomende Battlefield 2: Modern Combat consoleversies, veel van de functies van Battlefield 2 voor de PC zal overnemen, maar véél meer spelers online zal ondersteunen. Volgens de retailer wel meer dan 100 spelers tegelijk.
Zal wel niet, als hij er 12 heeft heeft tie een vrij grote vijver, die zijn wat ongevoeliger voor de zon, het water blijft wat langer koelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tering!!![]()
mijn zwager heeft er ook een zooi van deze.... 12 ofzo heeft ie er nu zwemmen![]()
ben benieuwd of hij ook last heeft
tering....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Check anders de aanleg van deze vijver
vijver van 28m³ in een tuin van 5 bij 12 ofzo![]()
http://members.chello.nl/e.bakker47/index.html
Een paar posts boven je kan je de herinnering vinden !quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Kan iemand even onthouden dat ik een stratenboek naar het hoofd van ene Mvr Peijs gooi
Prachtige vissen gijsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Der zitten nu vier zulke in en ze worden al wat tammer, over een paar maandjes eten ze wel uit m`n hand
[afbeelding]
Ben blij dat jij in ieder geval enthousiast bentquote:
quote:
avonddienstquote:
wat cool zegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:10 schreef kepler het volgende:
Robert Doornbos
gewoon 2 Nederlands coureurs in de F1 en bij hetzelfde team
en Cho ik weet dat het je niks boeit
Dit moet wel het slechtste flash filmpje ooit zijnquote:
Gisteren ofzoquote:
Als je kan lezen kan je werken cunt !!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:24 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag ziek thuisgebleven.
ja manquote:
Als dat de norm gaat worden zijn we ook in 1 klap van alle mensen uit de WAO afquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Als je kan lezen kan je werken cunt !!
Cool he!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:10 schreef kepler het volgende:
Robert Doornbos
gewoon 2 Nederlands coureurs in de F1 en bij hetzelfde team
dit is cool gedaanquote:
huiliequote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Als je kan lezen kan je werken cunt !!
quote:
quote:
Je hebt de snelkoppeling als plaatje gebruiktquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:50 schreef Quinny het volgende:
Even wat Daan momenten met jullie delen van vandaag
de stekker zat er niet eens in
en
waar is Daan nou
Ik zal jouw plaat als snelkoppeling gebruikenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je hebt de snelkoppeling als plaatje gebruikt![]()
Ik zit naast je pik.... KOM DAN!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal jouw plaat als snelkoppeling gebruiken
Die gast links ... is dat B?quote:
NEEEEEEEEEEE, wat een fotoquote:
Werkt niet, of ik kan het niet. Geen zin in om erover na te denken. tis warm en ben misselijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:53 schreef Chocobo het volgende:
Je moet het filmpje net als een foto uploaden. Jij hebt denk ik een shortcut geupload !
*weer wegkruipt en deur voorzichtig achter zich dicht trekt*quote:
Ik zou jou eens petsenquote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*weer wegkruipt en deur voorzichtig achter zich dicht trekt*
quote:
Dat kan ik me voorstellen. Ik heb ook een grafhekel aan PC's. Tis dat ze wel handig zijn voor internet en werkstukkenquote:Had er even de ziekte in dat het me niet lukte
die woedequote:
Ja pas op, een zwangere vrouw die het even zat is zwanger te zijn en filmpje wat ze niet bij de gijsjes gepost krijgt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*weer wegkruipt en deur voorzichtig achter zich dicht trekt*
How YOU doin' ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:16 schreef Toadette het volgende:
ik kom ook maar weer eens ff gedag zeggen
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat kan ik me voorstellen. Ik heb ook een grafhekel aan PC's. Tis dat ze wel handig zijn voor internet en werkstukken
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:20 schreef Bastard het volgende:
Nee je vergist je met je moeder.
Ik hou meer van eenquote:
wil ik dit weten?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hou meer van een
[afbeelding]
ik zal jou eens droog nemenquote:
off course you doquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hou meer van een
[afbeelding]
en dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:20 schreef Toadette het volgende:
[..]
steeds beter.
Ik kan nu echt gaan aftellen.
Nog 3 daagjes.
quote:
Lekker, as vrijdag op vakantie, nu alvast een paar daagjes bij mn oudersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:21 schreef Toadette het volgende:
en hoe is het met onze eeuwige student?
Waarvan? Van die halve week werken?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker, as vrijdag op vakantie, nu alvast een paar daagjes bij mn oudersLekker uitrusten.
Ik zag die foto van je voor me...met die milkshake.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het nou werkelijk zo moeilijk om even een keer NIET door te denken als iemand zegt dattie bananen lekker vind?![]()
![]()
nee, maar bij jou welquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het nou werkelijk zo moeilijk om even een keer NIET door te denken als iemand zegt dattie bananen lekker vind?![]()
![]()
wanneer gaan jullie nou naar china?quote:
Ja,... dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hou meer van een
[afbeelding]
Maandagquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:27 schreef mr_Brown het volgende:
wanneer gaan jullie nou naar china?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zag die foto van je voor me...met die milkshake.![]()
Volgens mij heb ik meer gewerkt dan jij de afgelopen 2 wekenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarvan? Van die halve week werken?![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
Wat een geile beer hequote:
heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:27 schreef Bastard het volgende:
Wat een vooruitzicht.. Strol over een paar dagen helemaal aan de andere kant van de wereld ook.. Verderweg kan die gewoon niet.
die tong ookquote:
Boeien, volgens mij heb ik meer verdient.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij heb ik meer gewerkt dan jij de afgelopen 2 weken
Dit vraagt om een foto van de vakantiequote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:27 schreef Bastard het volgende:
Wat een vooruitzicht.. Strol over een paar dagen helemaal aan de andere kant van de wereld ook.. Verderweg kan die gewoon niet.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Boeien, volgens mij heb ik meer verdient.
FIXEDquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Boeien, volgens mij heb ik meer verdient gekregen.
Gijs daar hebben ze ook al internet hoorquote:
brilquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs daar hebben ze ook al internet hoor
Zal je missen bolleJe scherpe opmerkingen, gezeik op allochtonen, bril.
whahahahahahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
verdiend.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maak je een blog voor me van alle incidenten Gijs? Een Mlog?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:33 schreef Bastard het volgende:
Gijs daar hebben ze ook al internet hoor
Zal je missen bolleJe scherpe opmerkingen, gezeik op allochtonen, bril.
Iz dad zlegt ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:34 schreef Toadette het volgende:
[..]
verdiend.
Ik neem toch eens die citotoets werkwoordspelling bij je af!
Volgens mij scoor je een E![]()
de E van Lomschool voor vervolgopleiding?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:34 schreef Toadette het volgende:
[..]
verdiend.
Ik neem toch eens die citotoets werkwoordspelling bij je af!
Volgens mij scoor je een E![]()
Zaijianquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
He, dat afzeiken en lachen met en om elkaar![]()
Ik heb er genoeg van, ga naar beneden![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:36 schreef Quinny het volgende:
Over tongen gesproken
[afbeelding]
He bah, vind het echt niet kunnen hoor
owwwkeeeeeequote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:36 schreef Quinny het volgende:
Over tongen gesproken
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:36 schreef Quinny het volgende:
Over tongen gesproken
[afbeelding]
hij is fan van je!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:37 schreef Strolie75 het volgende:
Brown begint trouwens een aardig buikje te krijgen.
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:36 schreef Quinny het volgende:
Over tongen gesproken
[afbeelding]
*mental note maakt om Toadette volgende week te verkopen aan een vatsige Chinees*quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:39 schreef Toadette het volgende:
hij is fan van je!
Kreeg je een stijve Gijs?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:40 schreef silver-surfer het volgende:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwww![]()
![]()
OOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:36 schreef Quinny het volgende:
Over tongen gesproken
[afbeelding]
van jou kunnen ze meer babi pangang maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*mental note maakt om Toadette volgende week te verkopen aan een vatsige Chinees*
Van wat er daarna gebeurde zijn alleen video opnames..... prive shitquote:
ja mooiquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:37 schreef Strolie75 het volgende:
Brown begint trouwens een aardig buikje te krijgen.
Ga nou niet zo stoer doen. Heb nog een blote billen foto van jou hier nog klaar liggen hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Van wat er daarna gebeurde zijn alleen video opnames..... prive shit![]()
Die is al eens gepost geloof ik,....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ga nou niet zo stoer doen. Heb nog een blote billen foto van jou hier nog klaar liggen hoor![]()
Nee schat, niet diequote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die is al eens gepost geloof ik,...... samen met Cho zijn witte dolfijntjes
Is dat een vraag of een uitnodiging?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:43 schreef silver-surfer het volgende:
Hoezo? Wil je pijpen?
Oh.... hmmmmmmquote:
Beidequote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een uitnodiging?
quote:
Nee,... wij zijn echte homo'squote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:47 schreef paultjuhhh het volgende:
is gijsjes hetzelfde als die gaytopics?
Lekkere housewarming / borrel avond binnenkortquote:
*ook kaartje verwacht*quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lekkere housewarming / borrel avond binnenkort
Heb je adres niet Gijs, maar uiteraard ben je uitgenodigdquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[[url=http://apb347.zattevrienden.be/Babes/TiffanyAgosto/slides/9349.jpg]afbeelding] [/url]
Noob, m`n eerste klikbaar plaatje
Damietberg 14, 4775 KA Roosendaalquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je adres niet Gijs, maar uiteraard ben je uitgenodigd
Doen we!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lekkere housewarming / borrel avond binnenkort
Leugens!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Damietberg 14, 4775 KA Roosendaal
Dan kan die lachen !!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zou maar uitkijken met Struik uitnodigen. Voordat je het weet kots hij je nieuwe wc onder.![]()
Wat deed je nou onaardig tegen mij?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:43 schreef O-Ren het volgende:
Goedenavond gijsjes
Heerlijk om weer even terug te lezen
Die foto van die dikke en die bolle
Helemaal vergeten dat we die ook nog in ons assortiment hadden
Respect Quinny![]()
Jij bent echt de grootste zeikerd die ik kenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wat deed je nou onaardig tegen mij?
Pjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Mac Miniquote:
Behalve een monitor, een toetsenbord en een muis.quote:Op woensdag 20 juli 2005 07:29 schreef Magneet het volgende:
Mac Miniweet je dat als ik iets nieuws zou kopen qua werkstation of wat dan het dat waarschijnlijk zou worden
lekker veel mac in een klein doosje
en gewoon zo goed als alles wat je nodig hebt er al bij
die heb ik zelf nog welquote:Op woensdag 20 juli 2005 07:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Behalve een monitor, een toetsenbord en een muis.![]()
Waarom boeit mij het antwoord nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Warom beleef ik na 2u al meer plezier met een FFVIII uit 99 dan met alle Xbox RPG's bij elkaar?
Jaaaaaaa\aaaquote:Op woensdag 20 juli 2005 07:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Choas, B., Strol, NootKepler
. rest ?
Hebben jullie zin om zaterdagavond te komen bieren ?
zin wel, kan nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 07:48 schreef -Struikrover- het volgende:
. rest ?
zin?quote:Op woensdag 20 juli 2005 07:48 schreef -Struikrover- het volgende:
. rest ?
Omdat Square heerst Gijsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Warom beleef ik na 2u al meer plezier met een FFVIII uit 99 dan met alle Xbox RPG's bij elkaar?
Ik zou jou eens croppen !quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:02 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en wat leuke reclame:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(en ja ik weet het, dit is het resultaat van dat ik me nu verveel...)
ow weet niet of cho zijn plaatje van een groter heeft gecropt of van deze:
[afbeelding] Kijk nu dus anders tegen zijn gijskop aan![]()
en speciaal voor roy:
[afbeelding]
Zit midden in mijn verhuizing pik maar ik kom zeker wel eens kijken naar de rivier in je tuin. Of je er zin in hebt of niet !quote:Op woensdag 20 juli 2005 07:48 schreef -Struikrover- het volgende:
. rest ?
quote:
meubelenquote:Op woensdag 20 juli 2005 08:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zit midden in mijn verhuizing pik maar ik kom zeker wel eens kijken naar de rivier in je tuin. Of je er zin in hebt of niet !
quote:Op woensdag 20 juli 2005 08:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zit midden in mijn verhuizing pik maar ik kom zeker wel eens kijken naar de rivier in je tuin. Of je er zin in hebt of niet !
2026quote:Op woensdag 20 juli 2005 08:34 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
wanneer is jou housewarming dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |