nee, daar word ik alleen maar slechter van, zegt m'n pa!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:14 schreef Bosbeetle het volgende:
pff wordt zakeman man !
en dat noemt zichzelf gitaarsnaarquote:
Jimmyquote:Op maandag 18 juli 2005 22:18 schreef De_eenzame_fietser het volgende:
[..]
nee, daar word ik alleen maar slechter van, zegt m'n pa!
ik ben toch geen homo!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:26 schreef Dleg het volgende:
misschien moet je op wielrennen gaan!
Dat snap ikquote:Op maandag 18 juli 2005 22:13 schreef De_eenzame_fietser het volgende:
En dan ook nog niet op voetbal mogen!.
tja als je zou gaan voetballen ben je wel lekker zelfbewust mits je de wedstrijd wint !quote:Op maandag 18 juli 2005 22:13 schreef De_eenzame_fietser het volgende:
En dan ook nog niet op voetbal mogen!.
je vader heeft gelijk, niet zo'n bord voor je kop als een zakenman!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:18 schreef De_eenzame_fietser het volgende:
[..]
nee, daar word ik alleen maar slechter van, zegt m'n pa!
een wat?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:47 schreef TrenTs het volgende:
Koop een MP3-speler.
is dit een verkapte doodsverwensing?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:51 schreef Blokhut het volgende:
Fiets jezelf onder een trein!
Neen, ik draag een oplossing aan voor jouw probleem. Als je eenmaal onder een trein gefietst bent kun je immers óf niet meer fietsen (als je pech hebt) óf je leeft niet meer.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:01 schreef De_eenzame_fietser het volgende:
[..]
is dit een verkapte doodsverwensing?
Huiliequote:
Vraag of een van de FA's je nick wil veranderen in "Samen_Fietsen!"quote:Altijd alleen moeten fietsen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |