quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:49 schreef nadiiii het volgende:
ik draag geen merkkleding..... kan het niet betalen en wil het ook niet betalen
vind het onzin om 150 euro voor een tshirtje te betalen waar heel groot een lelijk aap opstaat of een merkgeilenaamterwijl je voor datzelfde shirtje bij de H&M een 10tje betaalt
ga ik liever een paar keer extra stappen ipv zo'n achterlijk shirtje waar half nederland mee loopt
![]()
waarom alles zwart?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:54 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nee, een broek is praktischer dan een rok bedoel ik.
wat een schatjequote:Op zondag 25 september 2005 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
Zo loop ik er wel eens bij cq. een van mijn stijlen:
[afbeelding]
[afbeelding]
a) al je kleding kan bij elkaar in de wasquote:
Meisjes in biggetjesrozequote:Op maandag 10 oktober 2005 22:45 schreef Sessy het volgende:
[..]
a) al je kleding kan bij elkaar in de was
b) je ziet er dunner uit in zwart dan in bijv. biggetjesroze
c) ik vind het een mooie "kleur" en zwarte kleding vind ik vaak mooier dan dezelfde kleding in een andere kleur.
d) al je kleding is onder elkaar combineerbaar
e) als je een oud shirtje/broek/trui zat bent, kun je hem zwart verven en heb je ineens een heel andere trui/shirtje/broek.
Ik heb echter ook andere kleuren kleding, en dat heeft met het grootste nadeel dat aan zwarte kleding kleeft te maken: dierenharen zie je zitten. Dat is best belangrijk met 4 katten in huis, waarvan 3 langharig.
Gothics die semi-artistieke bagger foto's makenquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:45 schreef Sessy het volgende:
[..]
a) al je kleding kan bij elkaar in de was
b) je ziet er dunner uit in zwart dan in bijv. biggetjesroze
c) ik vind het een mooie "kleur" en zwarte kleding vind ik vaak mooier dan dezelfde kleding in een andere kleur.
d) al je kleding is onder elkaar combineerbaar
e) als je een oud shirtje/broek/trui zat bent, kun je hem zwart verven en heb je ineens een heel andere trui/shirtje/broek.
Ik heb echter ook andere kleuren kleding, en dat heeft met het grootste nadeel dat aan zwarte kleding kleeft te maken: dierenharen zie je zitten. Dat is best belangrijk met 4 katten in huis, waarvan 3 langharig.
niet zo pimpen met je merkenkennisquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:21 schreef cultheld het volgende:
Daar betaal je vast geen 150 euro voor. Als je een t-shirtje van 150 euro koopt, dan praten we over Perfect Persuasion, Martin Margiela, Jean Paul Gaultier Homme, YSL, Dior Homme, Jil Sander, Dolce & Gabbana en Andrew Mackenzie.
Wat een dooddoener zeg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:34 schreef Fok_you het volgende:
[..]
niet zo pimpen met je merkenkennis
ik draag wat ik mooi vind, al denken nogal wat mensen daar wel regelmatig anders over volgens mij ...
Vreemd, mijn pa heeft hier toch een prachtige (quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:51 schreef Originele_Naam het volgende:
Gstar Gsus en Replay zijn van die kut merken die pas 10 jaar bestaan en denken dat ze alles zijn. Overzeas is hopeloos merk voor gothicsveels te breed bij de heupen en de benen.
Ik vind wel oldskool merken lauw zoals Levi's Wrangler, wel bredere modellen. Verder draag ik gewoon merken als Adidas, Puma, Esprit, la Coste enz.
niet om het een of ander hoor maar gothics zul je echt NOOIT in overzeas lopen, leuk dat je het niet tof vind, maar als je er verder geen verstand van heb moet je gewoon je mond houden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:51 schreef Originele_Naam het volgende:
Gstar Gsus en Replay zijn van die kut merken die pas 10 jaar bestaan en denken dat ze alles zijn. Overzeas is hopeloos merk voor gothicsveels te breed bij de heupen en de benen.
Ik vind wel oldskool merken lauw zoals Levi's Wrangler, wel bredere modellen. Verder draag ik gewoon merken als Adidas, Puma, Esprit, la Coste enz.
ah, coolquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:22 schreef DeLeider het volgende:
maar je moet het afkraken als je er niks van weet
Daarom schrijft hij ook "kutskaters"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:14 schreef tonks het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk de uberskater met je 666 enzo.
O wat een geluk heb ik dan dat ik in Duitsland woon, echt perfect! Daar kent lekker níémand het merk. En laatst was ik dus in Dortmund en had een versleten oude overzeas-broek aan. Toen ineens spraken mij twee vage types met "He, willstu ne joint?" aan (nee bedankt) waarna eentje van hun opmerkte dat ik wel een "korrekte hose" aanhad. Dat was trouwens voor de deur van een dönerbude, waar de broodjes kebap maar ¤ 1,90 kostenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:57 schreef Blackdevil666 het volgende:
overseaz [...] was eerst wel een chill merk maar t is gewoon verkracht door al die fucking wannabees en kutskaters met hun kutkleurtjes[...]
Zeker dat er van die wannabe gothics bij ons op school in zulke broeken lopen. BOvendien heb ik er zat op Lowlands gezien met Overzeas. En voortaan niet zo bijdehand met die plaatjes, je weet zelf ook best dat er erge en minder erge gothics zijn. Bovendien die skatebroek slaat nergens op. Ik ben zelf skater en ik kan je verzekeren dat er zat skaters zijn die geen wijde broeken dragen en het veel chiller vinden om in een strakke broek te skatenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
niet om het een of ander hoor maar gothics zul je echt NOOIT in overzeas lopen, leuk dat je het niet tof vind, maar als je er verder geen verstand van heb moet je gewoon je mond houden.
gothic
[afbeelding]
skater
[afbeelding]
bovendien zijn niet alle overzeas broeken geel of groen en heeeeeeeeeel erg wijd. Ik vind het zelf ook niks en heb ze ook niet, maar je moet het afkraken als je er niks van weet
Ik wou schrijven, dat die Gothics dan van Overzeas vast die zwarte broeken met gele lettertjes e.d. droegen. Maar toen bedacht ik dat dat (en die super-mega-extreem-overdreven wijde en die in knalrood, knalgeel, knalgroen) bijna het enige is wat ze tegenwoordig in het assortiment hebben. Zo ongeveer het enige andere wat ik zag was een na-aapsel van Dickies, maar dan zo dat de voorzakken zo smal zijn dat je hand er niet in pastquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:53 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Zeker dat er van die wannabe gothics bij ons op school in zulke broeken lopen. BOvendien heb ik er zat op Lowlands gezien met Overzeas. En voortaan niet zo bijdehand met die plaatjes, je weet zelf ook best dat er erge en minder erge gothics zijn. Bovendien die skatebroek slaat nergens op. Ik ben zelf skater en ik kan je verzekeren dat er zat skaters zijn die geen wijde broeken dragen en het veel chiller vinden om in een strakke broek te skaten![]()
Mensen met een lager dan gemiddeld iq vinden het vaak prettig dat ze een plaatje erbij kunnen zien, maar wannabe gothics zijn geen echte gothics, dus die kunnen best in overzeas lopen, maar dan lopen gothics nog steeds niet in overzeas. Maar die plaatjes waren meer ter verduidelijking dat skaters en alto's geen gothics zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:53 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Zeker dat er van die wannabe gothics bij ons op school in zulke broeken lopen. BOvendien heb ik er zat op Lowlands gezien met Overzeas. En voortaan niet zo bijdehand met die plaatjes, je weet zelf ook best dat er erge en minder erge gothics zijn. Bovendien die skatebroek slaat nergens op. Ik ben zelf skater en ik kan je verzekeren dat er zat skaters zijn die geen wijde broeken dragen en het veel chiller vinden om in een strakke broek te skaten![]()
Smerige kutgothicquote:Op maandag 19 juni 2006 17:21 schreef Empathologica het volgende:
Jajajaja hier nog een overzeas draagster![]()
Maar dan wel gewoon blauw of zwart of legerbroek met een of ander merkloos topje of grindcore/deathmetal bandshirt. En kisten of zwarte converse eronder mét nijntje sokken![]()
* Empathologica wacht op de "kutgothic" reacties
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |