abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:49:25 #201
129258 nadiiii
helaas beZet
pi_31334169
ik draag geen merkkleding..... kan het niet betalen en wil het ook niet betalen

vind het onzin om 150 euro voor een tshirtje te betalen waar heel groot een lelijk aap opstaat of een merkgeilenaam terwijl je voor datzelfde shirtje bij de H&M een 10tje betaalt ga ik liever een paar keer extra stappen ipv zo'n achterlijk shirtje waar half nederland mee loopt
[ 't duurde ff maar het was het wachten dubbeldwars waard ]
!!!!!!!!!!! JHK !!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://fotoboek.fok.nl/nadiiii
pi_31335450
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:45 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

je bent inbreker?
Nee, een broek is praktischer dan een rok bedoel ik.
pi_31335742
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:49 schreef nadiiii het volgende:
ik draag geen merkkleding..... kan het niet betalen en wil het ook niet betalen

vind het onzin om 150 euro voor een tshirtje te betalen waar heel groot een lelijk aap opstaat of een merkgeilenaam terwijl je voor datzelfde shirtje bij de H&M een 10tje betaalt ga ik liever een paar keer extra stappen ipv zo'n achterlijk shirtje waar half nederland mee loopt
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31335925
Zo'n aap is ook wel mongool ja.
pi_31336046
Daar betaal je vast geen 150 euro voor. Als je een t-shirtje van 150 euro koopt, dan praten we over Perfect Persuasion, Martin Margiela, Jean Paul Gaultier Homme, YSL, Dior Homme, Jil Sander, Dolce & Gabbana en Andrew Mackenzie.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31336115
Beetje cashual ofzo?
Heb kleding van Diesel, Replay, G-star, Chasin', Puta Madre, Gsus enzo.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_31339936
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Casual
pi_31342188
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:54 schreef Sessy het volgende:

[..]

Nee, een broek is praktischer dan een rok bedoel ik.
waarom alles zwart?
pi_31342336
quote:
Op zondag 25 september 2005 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
Zo loop ik er wel eens bij cq. een van mijn stijlen:

[afbeelding]

[afbeelding]
wat een schatje leuke kleding
pi_31345294
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:05 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

waarom alles zwart?
a) al je kleding kan bij elkaar in de was
b) je ziet er dunner uit in zwart dan in bijv. biggetjesroze
c) ik vind het een mooie "kleur" en zwarte kleding vind ik vaak mooier dan dezelfde kleding in een andere kleur.
d) al je kleding is onder elkaar combineerbaar
e) als je een oud shirtje/broek/trui zat bent, kun je hem zwart verven en heb je ineens een heel andere trui/shirtje/broek.

Ik heb echter ook andere kleuren kleding, en dat heeft met het grootste nadeel dat aan zwarte kleding kleeft te maken: dierenharen zie je zitten. Dat is best belangrijk met 4 katten in huis, waarvan 3 langharig.
pi_31345571
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:45 schreef Sessy het volgende:

[..]

c) ik vind het een mooie "kleur" en zwarte kleding vind ik vaak mooier dan dezelfde kleding in een andere kleur.
e) als je een oud shirtje/broek/trui zat bent, kun je hem zwart verven en heb je ineens een heel andere trui/shirtje/broek.

Ik heb echter ook andere kleuren kleding, en dat heeft met het grootste nadeel dat aan zwarte kleding kleeft te maken: dierenharen zie je zitten. Dat is best belangrijk met 4 katten in huis, waarvan 3 langharig.
Meisjes in biggetjesroze
pi_31352492
Een Cars jeans en mijn dispuut T-shirt
- Radboud - & - TU/e -
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:07:36 #213
65516 gieling
Live from NYC
pi_31361150
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:45 schreef Sessy het volgende:

[..]

Gothics die semi-artistieke bagger foto's maken
pi_31365591
Die zijn door m'n semi-artistieke ex gemaakt
Dat hij semi-artistiek was, daar kwam hij achter toen hij bij de kunstacademie wilde gaan leren.
En hij was niet eens goth. Hij studeert wel literatuurkunde en filosofie nu of iets dergelijks...

[ Bericht 20% gewijzigd door Sessy op 11-10-2005 20:18:24 ]
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:34:21 #215
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_31366111
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:21 schreef cultheld het volgende:
Daar betaal je vast geen 150 euro voor. Als je een t-shirtje van 150 euro koopt, dan praten we over Perfect Persuasion, Martin Margiela, Jean Paul Gaultier Homme, YSL, Dior Homme, Jil Sander, Dolce & Gabbana en Andrew Mackenzie.
niet zo pimpen met je merkenkennis

ik draag wat ik mooi vind, al denken nogal wat mensen daar wel regelmatig anders over volgens mij ...
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:34:59 #216
102466 cappp
Ondertitel
pi_31366132
Jeans met daaronder allstars en een leuk shirtje, lekker simpel eik
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_31366215
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:34 schreef Fok_you het volgende:

[..]

niet zo pimpen met je merkenkennis

ik draag wat ik mooi vind, al denken nogal wat mensen daar wel regelmatig anders over volgens mij ...
Wat een dooddoener zeg.
pi_31367734
[quote
Meisjes in biggetjesroze
[/quote]

Ook dikke meisjes? Dan wordt de big iets letterlijker ben ik bang
  woensdag 12 oktober 2005 @ 20:07:57 #219
104153 DeLeider
Aan het heerschen sinds 1987
pi_31391326
ik draag vaak een spijkerbroek en daarop een niet alledaags shirt dat vaak niet zo in de winkel ligt, ik werk bij een evenementen cateraar, dus ik kom overal en nergens en daar kan je vaak toffe kleding kopen, en ik loop gewoon in stoere werkshirts van oa Hertog Jan, Ola, Ben & Jerry's. 's winters wel een trui of vest quicksilver, dickies, dat soort merken.
Chowi: Zet in je sig dat ik van je hou.
pi_31395705
Gstar Gsus en Replay zijn van die kut merken die pas 10 jaar bestaan en denken dat ze alles zijn. Overzeas is hopeloos merk voor gothics veels te breed bij de heupen en de benen.
Ik vind wel oldskool merken lauw zoals Levi's Wrangler, wel bredere modellen. Verder draag ik gewoon merken als Adidas, Puma, Esprit, la Coste enz.
pi_31399363
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:51 schreef Originele_Naam het volgende:
Gstar Gsus en Replay zijn van die kut merken die pas 10 jaar bestaan en denken dat ze alles zijn. Overzeas is hopeloos merk voor gothics veels te breed bij de heupen en de benen.
Ik vind wel oldskool merken lauw zoals Levi's Wrangler, wel bredere modellen. Verder draag ik gewoon merken als Adidas, Puma, Esprit, la Coste enz.
Vreemd, mijn pa heeft hier toch een prachtige ( ) g-star (toendertijd gapstar) jas hangen van een jaar of 20 geleden, zeker ook nep dan

edit/ voordat er commentaar komt.. nee hij draagt hem niet meer, hij ligt hier gewoon ter nagedachtenis aan mijn vader in 'moderne' kleren.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:22:40 #222
104153 DeLeider
pi_31418270
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:51 schreef Originele_Naam het volgende:
niet om het een of ander hoor maar gothics zul je echt NOOIT in overzeas lopen, leuk dat je het niet tof vind, maar als je er verder geen verstand van heb moet je gewoon je mond houden.

gothic

skater

bovendien zijn niet alle overzeas broeken geel of groen en heeeeeeeeeel erg wijd. Ik vind het zelf ook niks en heb ze ook niet, maar je moet het afkraken als je er niks van weet
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:48:04 #223
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31419080
Ik probeer zo onopvallend mogelijk te kleden

Het liefst draag ik een wit hemd. Wit daar voel ik me het meest prettig bij. En dan het liefst een lichte broek. Maar goed, altijd wit, dan denken ze al snel dat je altijd hetzelfde aan hebt

Het gaat dus niet om onopvallend te willen zijn. De kleding bepaald mijn humeur vaker. Dus ook hoe kleding zit. Kleding moet lekker zitten en fris uitstralen voor mezelf.

Tijden droeg ik alleen maar zwarte hemden. Maar toen was ik ook zwarter van denken.

Op dit moment zorgt zwarte kleding voor een zwarte stemming hier. Dus ik pak dan vanzelf wit

Soms trek ik 10 keer per dag andere kleding aan. Het hemd zit bij de mouwen niet goed, bij de borst niet goed of wat dan ook Omdat kleding moet passen. Ik zou ook het liefst maatkleding willen hebben, kleding die op pasmaat gemaakt worden.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:52:36 #224
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_31444372
Merken let ik echt niet op
Als t maar mooi en betaalbaar is.
silence can say more than thousand words
pi_31444430
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:22 schreef DeLeider het volgende:
maar je moet het afkraken als je er niks van weet
ah, cool
pi_31448684
os Dolce & Gabbana dan zo duur want ik heb hier 2 tshirts in mijn kast hangen die ik niet zo vaak draag, maar daar kan ik dus wel stoer mee doen :p
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:17:22 #227
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_31450678
Gewoen een leuk Esprit shirtje of vest, g-star broek eronder en m'n Asics Tigers eronder. Simpel.
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_31465763
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 17:14 schreef tonks het volgende:

[..]

En jij bent natuurlijk de uberskater met je 666 enzo .
Daarom schrijft hij ook "kutskaters" Nou ja maakt niet uit, want eigenlijk wilde ik iets anders zeggen:
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:57 schreef Blackdevil666 het volgende:
overseaz [...] was eerst wel een chill merk maar t is gewoon verkracht door al die fucking wannabees en kutskaters met hun kutkleurtjes [...]
O wat een geluk heb ik dan dat ik in Duitsland woon, echt perfect! Daar kent lekker níémand het merk. En laatst was ik dus in Dortmund en had een versleten oude overzeas-broek aan. Toen ineens spraken mij twee vage types met "He, willstu ne joint?" aan (nee bedankt) waarna eentje van hun opmerkte dat ik wel een "korrekte hose" aanhad. Dat was trouwens voor de deur van een dönerbude, waar de broodjes kebap maar ¤ 1,90 kosten
pi_31503299
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:22 schreef DeLeider het volgende:

[..]

niet om het een of ander hoor maar gothics zul je echt NOOIT in overzeas lopen, leuk dat je het niet tof vind, maar als je er verder geen verstand van heb moet je gewoon je mond houden.

gothic
[afbeelding]

skater

[afbeelding]

bovendien zijn niet alle overzeas broeken geel of groen en heeeeeeeeeel erg wijd. Ik vind het zelf ook niks en heb ze ook niet, maar je moet het afkraken als je er niks van weet
Zeker dat er van die wannabe gothics bij ons op school in zulke broeken lopen. BOvendien heb ik er zat op Lowlands gezien met Overzeas. En voortaan niet zo bijdehand met die plaatjes, je weet zelf ook best dat er erge en minder erge gothics zijn. Bovendien die skatebroek slaat nergens op. Ik ben zelf skater en ik kan je verzekeren dat er zat skaters zijn die geen wijde broeken dragen en het veel chiller vinden om in een strakke broek te skaten
pi_31514147
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 01:53 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

Zeker dat er van die wannabe gothics bij ons op school in zulke broeken lopen. BOvendien heb ik er zat op Lowlands gezien met Overzeas. En voortaan niet zo bijdehand met die plaatjes, je weet zelf ook best dat er erge en minder erge gothics zijn. Bovendien die skatebroek slaat nergens op. Ik ben zelf skater en ik kan je verzekeren dat er zat skaters zijn die geen wijde broeken dragen en het veel chiller vinden om in een strakke broek te skaten
Ik wou schrijven, dat die Gothics dan van Overzeas vast die zwarte broeken met gele lettertjes e.d. droegen. Maar toen bedacht ik dat dat (en die super-mega-extreem-overdreven wijde en die in knalrood, knalgeel, knalgroen) bijna het enige is wat ze tegenwoordig in het assortiment hebben. Zo ongeveer het enige andere wat ik zag was een na-aapsel van Dickies, maar dan zo dat de voorzakken zo smal zijn dat je hand er niet in past
Dus ik denk dat je daar wel een punt hebt - voor mij was het dit jaar i.i.g. tijd voor een ander merk.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:54:30 #231
104153 DeLeider
pi_31537582
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 01:53 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

Mensen met een lager dan gemiddeld iq vinden het vaak prettig dat ze een plaatje erbij kunnen zien, maar wannabe gothics zijn geen echte gothics, dus die kunnen best in overzeas lopen, maar dan lopen gothics nog steeds niet in overzeas. Maar die plaatjes waren meer ter verduidelijking dat skaters en alto's geen gothics zijn.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 03:06:46 #232
40777 Aparteling
Niet eens grappig op internet.
pi_31573553
Overzeas, Dickies, bandshirts, hempjes ed
  donderdag 20 oktober 2005 @ 09:59:53 #233
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_31575588
Ik ga een beetje voor de skater/hippy-look. Op dit moment loop ik op school rond met zwart/blauwe DC schoenen, een blauwe overzeas broek met rode stitches, een zwarte billabong trui en veel armbandjes om m'n polsen. (2 jaar lowlands, van die respect2all bandjes, maar dan een groene waar 'peace' op staat, een blauwe met 'sex' en een rood/blauwe met 'politie' (lekker provocerend) + nog wat dunne blauwe en zwarte draadjes ertussen.)
Daarboven draag ik een koptelefoon om m'n nek en een lange, groene houtje-touwtjes jas die tot m'n knieen komt.

Ow, en om m'n rechter wijsvinger draag ik een ring met subtiele wietblaadjes erop, je meot er echt op letten wil je ze zien.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_31609216
hier hebben ze wel vette sjizzle
pi_31612196
Ik heb zelf een uiteenlopende stijlen. Soms kan ik me kakkerig kleden, andere keren heel neger achtig
Overhemden: La Martina, Hollister, A&F, Gap, Levi's
Shirts: Prada, Gap, A&F
Polo's: Boss, RL, Gap, American Eagle (draag graag polo's!)
Jeans: AJ, Gap, Levi's

Meestal ga ik elk jaar naar LA. Daar kun je heel goed shoppen! Malls die groter zijn dan een paar voetbalstadions bij elkaar :-)
Ik draag zelf helemaal geen G-star, Gsus en Replay omdat die veel worden gedragen. Ik wil graag een beetje uniek blijven. Laatst nog een hoodie gekocht bij H&M, in combinatie met een oversized spijkerbroek en een muts-pet achtig een leuke combo!
College student in Pasadena, CA!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:02:01 #236
146790 Veletta
Warning! Dangerous PDD patiënt
pi_38919621
Verschilt bij mij.
Maar wel altijd zwart met 1 andere kleur erbij.
Zwarte broek, jurkje der over heen ofzo en dan rode pantys.
People who annoy you:
N_GGERS
pi_38919665
Alles, van overzeas tot strakke spijkerbroeken tot rokken & jurkjes. Ik hou me niet vast aan één stijl ik draag gewoon waar ik me prettig bij voel.
pi_38921114
Een rokje / jurkje of een spijkerbroek of een zwarte broek (wil nog een leger of een donkergroene broek)
Liefst strak of beetje baggy.
Dan een shirtje (meestal effen) in een leuk kleurtje erop. Of een vestje of een trui.
Witte sneakers, bruine/zwarte laarzen of wit/groene allstars..
Witte, zwarte of bruine riem, paar leuke bijpassende sieraden erbij..

Heeel standaard maar wel het leukst vind ik
En tja, eigenlijk altijd merkloos.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:39:01 #239
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_38923411
van alles.... nu armani shirt aan maar meeste is tog wel merkloos
koop meestal in van die kleine winkeltjes heb je voor weinig geld aparte moioe shirts waar er niet veel van zijn.
broeken replay gsus chasin.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_38925464
Zo, stijlloze kick zeg.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 18:27:42 #241
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_38926003
Ik draag wat lekker zit
pi_38927924
's zomers beetje surf-stijl, veel O'neill enzo, 's winters heel netjes, nette lakschoenen, rib-broek e.d.
pi_39005993
Ben niet zo hip of van de mode

T-shirts en polo's van Lacoste, GANT, Ralph Lauren of La Martina

Truien vaak van Ralph Lauren, Scapa, Tommy of mooi wollen spul van Corneliani ofzo.

Overhemden van Oger, Suit Supply, Ralph en Borelli

Broeken veel van Oger, Diesel, Levi's en Steppin'out.

Schoenen licht er vaak aan, sportschoenen van Puma, nette schoenen van Van Bommel, tod's of Prada.

Draag echt alle kleuren, vooral in de zomer kan het niet op.
"I'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing" Gordon Gekko, Wallstreet
pi_39007235
Jajajaja hier nog een overzeas draagster
Maar dan wel gewoon blauw of zwart of legerbroek met een of ander merkloos topje of grindcore/deathmetal bandshirt. En kisten of zwarte converse eronder mét nijntje sokken

* Empathologica wacht op de "kutgothic " reacties
  maandag 19 juni 2006 @ 17:25:23 #245
67670 Skv
Cynist.
pi_39007325
quote:
Op maandag 19 juni 2006 17:21 schreef Empathologica het volgende:
Jajajaja hier nog een overzeas draagster
Maar dan wel gewoon blauw of zwart of legerbroek met een of ander merkloos topje of grindcore/deathmetal bandshirt. En kisten of zwarte converse eronder mét nijntje sokken

* Empathologica wacht op de "kutgothic " reacties
Smerige kutgothic
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_39007506
  maandag 19 juni 2006 @ 17:46:12 #247
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_39007776
Gewoon spijkerbroek van de V&D ofzo (die worden steeds leuker, verschil tussen Gstar en Gsus en die shit zit 'm in het stickertje op de achterkant en het labeltje. Dan een leuke polo van de Bakkersport of Lacoste en wat Chasin' shirtjes. Beige met bruine Asics Tiger Tokyo.
Bier ende tieten.
  maandag 19 juni 2006 @ 17:54:25 #248
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_39007973
Alles waar een duur merkje op gestickt zit. Denk aan BlueBlood, Prada, Moschino en zulks.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_39008647
Het gaat je alleen maar om dat merkje?
pi_39008684
Hmm beetje normale merken, Cottonfield, Hilfiger, nike G-star, diesel, soms replay etc.
zakelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')