quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:22 schreef BVO het volgende:
Ik sluit FOK! vast af. Ik zal aan jullie denken, als ik lekker op het strand lig..
Mocht m'n vliegtuig het gewoon halen tenminste..
!
Wanneer gaan we minimeeten??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:56 schreef QyRoZ het volgende:
Enzo. Het is weer gezellig in Alphen a/d Rijn.
We zijn verhuisd van de schans naar de hoornquote:
Heey cool. Ik reis elke dag met bus 165 langs Hoogvliet! Wij zitten naast Care4data! Dat hele luxe dure pandquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:59 schreef QyRoZ het volgende:
Tof, daar kom ik elke dag met de bus (74) langs.
Ik zit tegenover zwembad De Hoorn, vlakbij de Avifauna.
Mijn bus rijdt dus maar 1 keer in het uurquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:03 schreef QyRoZ het volgende:
Dat zegt mij dan weer niets. Ik klim zo wel even op de zendmast hiernaast om ff te kijken.
Geen idee of de 74 daar ook langs komt. Lekker, zo'n bus die 5x per dag rijdt.
Ik las het verkeerd, ik dacht, 5x per uurquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:04 schreef QyRoZ het volgende:
Dat is vaker dan die van mij hoor. 165, waar gaat die naar toe?
Volgens mij zit jij een stuk verder van het station af. ik kom geloof ik geen praxis tegen. Ik ben ook meestal binnen 10 minuten als het niet minder is op mijn stage vanaf het station. Toen mijn OV nog 100% geldig was, ging ik wel eens met de interliner vanuit of naar schiphol.... Maar nu mijn OV alleen als kortingskaart geldig is, heb ik een 5-retourenkaart gekocht voor de trein.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:11 schreef QyRoZ het volgende:
Volgens mij komt die hier ook vlak langs. Rijdt die ook langs de Praxis? Dat is hier 200 a 300 meter vandaan. 5x per dag is minder dan 1x per uur ja.Ga jij met de Interliner verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |