quote:Op maandag 18 juli 2005 19:23 schreef Brechtje het volgende:
Zullen jullie lief voor me zijn, en me niet uitlachen als ik dalijk op Fok!radio ben?
Poosje geleden weer dat ik erop ben geweest.
ik wens je veel succes!!quote:Op maandag 18 juli 2005 19:23 schreef Brechtje het volgende:
Zullen jullie lief voor me zijn, en me niet uitlachen als ik dalijk op Fok!radio ben?
Poosje geleden weer dat ik erop ben geweest.
ja als jij dat nou even doetquote:Op maandag 18 juli 2005 19:27 schreef Petertjuhh het volgende:
zullen we anders ff een pub irc kanaal maken?
Dan blijf ik maar in #Fok en #Fokradioquote:Op maandag 18 juli 2005 19:28 schreef Brechtje het volgende:
Hier is het toch ook prima?
Tuurlijk blijft t, het is fantastischquote:Op maandag 18 juli 2005 19:29 schreef Dead-Doll het volgende:
Wordt PUB een blijvend forum? Wat denken jullie?.
Wat is je muzieksmaak?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:31 schreef Brechtje het volgende:
Maar meestal vragen ze op het einde welk nummer moet ik draaien, dus welk nummer zal ik geven?Als ze het vragen!
Jem - They ?
Ying Yang Twins - Waitquote:Op maandag 18 juli 2005 19:31 schreef Brechtje het volgende:
Maar meestal vragen ze op het einde welk nummer moet ik draaien, dus welk nummer zal ik geven?Als ze het vragen!
Jem - They ?
Gorilaz natuurlijkquote:Op maandag 18 juli 2005 19:31 schreef Brechtje het volgende:
Jem - They ?
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:34 schreef Jaguarized het volgende:
Greenday - Wake Me Up When September Ends
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:34 schreef Jaguarized het volgende:
Greenday - Wake Me Up When September Ends
Galvanizequote:Op maandag 18 juli 2005 19:35 schreef Jaguarized het volgende:
Chemical Brothers - Galvanise is trouwens ook een goed nummer!
Wat je zelf leuk vindt, duh!quote:Op maandag 18 juli 2005 19:37 schreef Brechtje het volgende:
Ja welke nouhouuu?de meeste stemmen gelden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |