Ja, want ze moet op tijd naar bed hehquote:Op maandag 18 juli 2005 20:11 schreef RaymanNL het volgende:
Brechtje komt denk ik niet zo laat![]()
En ik ben benieuwd wat conflict te zeggen heeft![]()
Dat bedoel ikquote:Op maandag 18 juli 2005 20:13 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ja, want ze moet op tijd naar bed heh![]()
Oh nee wacht ik ben geen 20+quote:Op maandag 18 juli 2005 20:16 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ze dikken het ook wel een beetje aan hoor![]()
Ja nogal. Lekker respectvol over je gasten.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:16 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ze dikken het ook wel een beetje aan hoor![]()
quote:Des te dichter bij de 0, des te strakker...
Dit SC wordt wel weer genoemd...quote:
dankjewelquote:Op maandag 18 juli 2005 20:18 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
voor wat?
fokradio: #fokradio
fok: #fok
Ach, volgens de forumbeschrijving mag iedereen hier komen, mits ze zich normaal gedragenquote:
Nee dat ging hier niet overquote:
Als ik "slowchattopic" hoor dan weet ik al wel genoeg...quote:Op maandag 18 juli 2005 20:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee dat ging hier niet over![]()
Ze bedoelen dit :
[FOK!radio] Brechtje, Conflict, Natalie en Nikky Live![]()
Kampen de Gekstuhhhh!!!!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:22 schreef taart het volgende:
Nou en!!!!!!!11 uit kampen!!!!11
Ik wacht met volle teugquote:Op maandag 18 juli 2005 20:23 schreef taart het volgende:
Brechtje gaat naar beneden, dus ze zal zo wel komen
Nou En - Gothic Meisjequote:Op maandag 18 juli 2005 20:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe heet dat nummer eigenlijk? en die band?
Radio valt uitquote:Op maandag 18 juli 2005 20:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ze maken jou en je moeder belachelijk Brechtje
Gaat goed inderdaadquote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef taart het volgende:
Brechtje is een kloon van Yvonne volgens De Dee-djee, en toen viel de radio uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |