Ik had het meer over deze eigenlijk [TK] leuke spulletjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:59 schreef Koewam het volgende:
[..]
![]()
Hahaha! Dit was misschien het enige bod die ik gedaan had!
[TK] Power Unlimiteds, PC ZONE's en 60 demo cd's + spel
Slecht van mij, hè? Of was het misschien toch voor een vriend van me die gamer isIk post immers nooit in GAM
![]()
Goeie conclusies, vriend!![]()
Probleem opgelost, ik heb gelijk.
Oh en ik had ook geen excuses aangeboden in die mailNeeeee, dat vergeet je maar ff
Ik zie een pic van een vaag gelig (onleesbaar) briefje. Moet ik dan snappen wat dat isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:27 schreef Koewam het volgende:
Hoezo ben je verbaasd?Begrijp je het niet?
Ook hier (tot nu toe) geen echt goede ervaring met Sjwanz01. Hij zou een pc-kastje ( [GEZ] ATX kast van me overnemen, de afspraak kon echter niet doorgaan omdat hij verplichtingen op z'n werk had zei 'ie. Kan gebeuren lijkt me. Hij zou me echter een mail sturen voor het maken van een nieuwe afspraak. Omdat dit uitbleef heb ik hem vervolgens gemaild maar geen reactie mogen ontvangen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:49 schreef fokuserdetiende het volgende:
Helaas weer eens wat slechte ervaringen moeten maken op FOK. Vorige week een cpu gekocht van Sjwanz01 in [TK] Hardware
Ik had toen meteen de poen overgemaakt en het lijkt mij niet meer dan 24 uur te duren voordat een internet overschrijving van Rabo naar ABN is verwerkt.
Op mails of de betaling binnen was werd niet geantwoord. Uiteindelijk toch maar eens in zijn topic gevraagd hoe het ermee staat.
Geen reactie wat betreft de betaling maar wel de vermelding dat de cpu morgen (dinsdag) opgestuurd zou worden.
Vandaag natuurlijk weer niks binnen. Heb dus maar een mail gestuurd met het verzoek om nou eens een keer wel de mail te beantwoorden.
Als antwoord kreeg ik dat hij dinsdag verstuurd zou zijn met volgende toevoeging: “is dinsdag de deur uit gegaan naar mijn weten”.
Sorry maar ik heb niks aan iemand die niet weet wat met zijn spullen gebeurd.
Blijkt dus in zijn volgende mail dat hij ervan uit gaat dat zijn huisgenoot de cpu op de post zou doen. Sja denk ik….vraag dan desbetreffende huisgenoot zodat zowel hij als ook ik weet waar we aan toe zijn.
Heb nu nog geen antwoord gehad wat er nou precies loos is.
Heb iig compleet het vertrouwen in Sjwanz01 verloren. Compleet geen communicatie en geen reactie op mails. Late oftewel geen reactie op de betaling en dan nog eens niet nakomen van afspraken betreffende de verzenddata. Daarop nog eens compleet desinteresse wat betreft het inlichten wat er nou wel aan de hand is of gaat gebeuren
Check je mail even en kom eens van je plek. Dit slaat namelijk allemaal helemaal nergens op.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:24 schreef Sjwanz01 het volgende:
zoals eerder vermeld in het desbetreffende topic, broerlief heeft me voorzien, iig bedankt voor de genomen moeite!
Hier maar verder dan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Check je mail even en kom eens van je plek. Dit slaat namelijk allemaal helemaal nergens op.
er is juist iemand anders dan hij aan wie jij je excuses moet gaan aanbieden...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:26 schreef Sjwanz01 het volgende:
maar ik bied je iig mijn welgemeende excuses aan voor het verloop van de deal. Ondanks dat de deal niet verloopt zoals het van jouw kant gewenst was wens ik je verder ook nog veel plezier met de processor.
gezien het feit dat jij niets met desbetreffende deal te maken hebt vraag ik me af wat jij denkt hier te moeten melden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
er is juist iemand anders dan hij aan wie jij je excuses moet gaan aanbieden...![]()
en wat fokuserdetiende betreft:heerlijk om te zien hoe iemand zoals jij onschuldig loopt te doen in dat topic en uiteindelijk zelf genaaid wordt. ik hoop dat je cpu doorbrandt, mocht je hem nog krijgen...
![]()
Jij je zegje, hij z'n zegje. Eerlijk toch? Alleen dan moet het gewoon ophouden, want hier is dit topic niet voor bedoeld.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:35 schreef SolidasRock het volgende:
Als je mijn post trashed, terwijl aan het eind al staat dat ik je reactie niet heb gelezen toen ik die schreef, trash dan ook ZIJN reactie.![]()
Even voor de duidelijkheid , ik heb mijn grieven in 't topic zelf gezet en nergens anders. Wat die SoladisRock er nou mee te maken heeft is mij ook een volslagen raadsel maar daar weet Fokuserdetiende vast meer van.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:42 schreef fokuserdetiende het volgende:
[..]
gezien het feit dat jij niets met desbetreffende deal te maken hebt vraag ik me af wat jij denkt hier te moeten melden.
Om de lezers van dit Topic in te lichten: SolidasRock wenst mij het slechte toe omdat ik per mail heb geboden op een computeronderdeel terwijl iemand anders al een bod had gedaan. Verkoper heeft MIJ terug gemailed dat ik het onderdeel mocht hebben en ik heb de poen ook meteen overgemaakt.
Betreffende user die in het topic al een bod gedaan had voelde zich zwaar gepasseerd en maakte zowel de verkoper als ook mij als loeje type uit die niet betrouwbaar zijn.
Wat betreft de verkoper had hij ...blijkt nu gelijkt...gelijk![]()
Wat mij betreft accepteer ik dat de bieder in het topic zich gepasseerd voelt. Echter niet door mij, maar door de verkoper
en @SolidasRock:bemoei je met je eigen zooi
Raar volk hèquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:04 schreef SolidasRock het volgende:
jij wou toch een reltopic, tis ook nooit goed, vrouwen....
![]()
het is SolidasRock, helemaal geen moeilijke naam, en ik ken geen van jullie beiden, hij post ook niet dat wij elkaar kennen. ik ben gwoon een toevallige passant die dit topic gelezen heeft en zijn mening heeft neergezet. in dit geval kom ik voor jou op, maar blijkbaar kan je niet lezen...quote:Op maandag 17 oktober 2005 04:38 schreef schvvmert het volgende:
Even voor de duidelijkheid , ik heb mijn grieven in 't topic zelf gezet en nergens anders. Wat die SoladisRock er nou mee te maken heeft is mij ook een volslagen raadsel maar daar weet Fokuserdetiende vast meer van.![]()
Verder is 't jammer dat ook op Fok in vertrouwen wat kopen/verkopen ook door een enkeling bedorven wordt.![]()
mooi zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:04 schreef ElisaB het volgende:
Te uwer info:
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
Zodra de user reageert en doet wat ie heeft beloofd, komen de postrechten gewoon weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |