abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:11:52 #176
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_31370688
Oh ja, het smoesje was dat hij een boete ofzo had gehad, waardoor hij geen geld meer hard ofzo.

Ok dan. Maar vervolgens zie ik hem in een ander topic weer gewoon biedingen doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Guns_n_Roses op 11-10-2005 23:50:13 ]
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:13:06 #177
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_31370731
ow, lekker dan...
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_31377881
Goede ervaring met Af__ in [TK] ADSL modem Zyxel 650H-31 heeft modem gisteren netjes bij mij afgehaald.
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_31395632
Helaas weer eens wat slechte ervaringen moeten maken op FOK. Vorige week een cpu gekocht van Sjwanz01 in [TK] Hardware
Ik had toen meteen de poen overgemaakt en het lijkt mij niet meer dan 24 uur te duren voordat een internet overschrijving van Rabo naar ABN is verwerkt.
Op mails of de betaling binnen was werd niet geantwoord. Uiteindelijk toch maar eens in zijn topic gevraagd hoe het ermee staat.
Geen reactie wat betreft de betaling maar wel de vermelding dat de cpu morgen (dinsdag) opgestuurd zou worden.
Vandaag natuurlijk weer niks binnen. Heb dus maar een mail gestuurd met het verzoek om nou eens een keer wel de mail te beantwoorden.
Als antwoord kreeg ik dat hij dinsdag verstuurd zou zijn met volgende toevoeging: “is dinsdag de deur uit gegaan naar mijn weten”.
Sorry maar ik heb niks aan iemand die niet weet wat met zijn spullen gebeurd.
Blijkt dus in zijn volgende mail dat hij ervan uit gaat dat zijn huisgenoot de cpu op de post zou doen. Sja denk ik….vraag dan desbetreffende huisgenoot zodat zowel hij als ook ik weet waar we aan toe zijn.

Heb nu nog geen antwoord gehad wat er nou precies loos is.
Heb iig compleet het vertrouwen in Sjwanz01 verloren. Compleet geen communicatie en geen reactie op mails. Late oftewel geen reactie op de betaling en dan nog eens niet nakomen van afspraken betreffende de verzenddata. Daarop nog eens compleet desinteresse wat betreft het inlichten wat er nou wel aan de hand is of gaat gebeuren

[ Bericht 2% gewijzigd door ElisaB op 12-10-2005 23:58:20 ]
pi_31396900
[TK] Uitgebreid compleet 2600+ systeem (marshmellow)

Zegt misschien genoeg. Deal was rond voor 400¤, en toen was er opeens kortsluiting...
Sja, geloofwaardig?

En nu ik toch aan het klagen ben.. Van deze(nuttekut) heb ik destijds ook niks meer gehoord. [TK] complete computer met monitor

Is er dan nog positief nieuws? Jups..
[TK] Small Stakes Hold'em Poker Boek (Elusive)
Prima afhandeling!

Iemand nog een complete pc in de aanbieding?
pi_31398271
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:49 schreef fokuserdetiende het volgende:
Helaas weer eens wat slechte ervaringen moeten maken op FOK. Vorige week een cpu gekocht van Sjwanz01 in [TK] Hardware
Ik had toen meteen de poen overgemaakt en het lijkt mij niet meer dan 24 uur te duren voordat een internet overschrijving van Rabo naar ABN is verwerkt.
Op mails of de betaling binnen was werd niet geantwoord. Uiteindelijk toch maar eens in zijn topic gevraagd hoe het ermee staat.
Geen reactie wat betreft de betaling maar wel de vermelding dat de cpu morgen (dinsdag) opgestuurd zou worden.
Vandaag natuurlijk weer niks binnen. Heb dus maar een mail gestuurd met het verzoek om nou eens een keer wel de mail te beantwoorden.
Als antwoord kreeg ik dat hij dinsdag verstuurd zou zijn met volgende toevoeging: “is dinsdag de deur uit gegaan naar mijn weten”.
Sorry maar ik heb niks aan iemand die niet weet wat met zijn spullen gebeurd.
Blijkt dus in zijn volgende mail dat hij ervan uit gaat dat zijn huisgenoot de cpu op de post zou doen. Sja denk ik….vraag dan desbetreffende huisgenoot zodat zowel hij als ook ik weet waar we aan toe zijn.

Heb nu nog geen antwoord gehad wat er nou precies loos is.
Heb iig compleet het vertrouwen in Sjwanz01 verloren. Compleet geen communicatie en geen reactie op mails. Late oftewel geen reactie op de betaling en dan nog eens niet nakomen van afspraken betreffende de verzenddata. Daarop nog eens compleet desinteresse wat betreft het inlichten wat er nou wel aan de hand is of gaat gebeuren
Sorry kerel dat ik niet mijn leven om jou heen fabriceer, ik heb zo mijn redenen dat het wat later is verstuurd dan eigenlijk de bedoeling was, de processor is iig onderweg.

Misschien vind je me een luie hond of iets ergers, maar ik bied je iig mijn welgemeende excuses aan voor het verloop van de deal. Ondanks dat de deal niet verloopt zoals het van jouw kant gewenst was wens ik je verder ook nog veel plezier met de processor.

Mvg,

Sjwanz01/Ramon
pi_31399908
- edit: bemoei je er maar ff niet mee; de onenigheid is al groot genoeg -

[ Bericht 90% gewijzigd door ElisaB op 13-10-2005 16:53:12 ]
pi_31410586
Beste Ramon,
had je mij op de hoogte gehouden van de vertraagde levering was er niets aan de hand geweest. Maar mails niet beantwoorden....zelf genoemde leverdata niet aanhouden....geen reactie op betalingen geven en uiteindelijk nog eens de schul in andermans schoenen schuiven zijn niet alleen voor mij niet acceptabel.
Het faat er dan ook niet om dat jij iets moet doen volgens mijn wensen. .Nee het gaat erom dat normaal gecommuniceert wordt en afspraken gehouden worden. Dit heb jij niet.
Ik accepteer je excuses in de onderstelling dat jij inmiddels de cpu hebt opgestuurd.
pi_31417532
Ik hoop ook dat ie al is aangekomen, moet toch wel zo zijn langzamerhand...
pi_31418701
nope. Vandaag weer niks binnen. Zou maar eens je medebewoner gaan vragen of hij hem echt gepost heeft!?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:55:53 #186
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_31419331
Klasse ervaring met Stiffmaster. Hij spamt wel veel maar heeft toch deze [TK]Tamron AF 28-200 F3.8/5.6 LD Aspherical (IF) NIKON gekocht. Dank je Stiffmaster en veel plezier met je lens

O ja...deze mag natuurlijk dicht want hij isssssssssssss verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrkocht
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_31433316
Slechte ervaring met silenzer
6-10 al geld overgemaakt, 2x gemailed, niks meer gehoord:

[TK] PS2 games en console

Doei 15 euri , klootzak

En het mailadres in zn profiel heeft ook nog s een volle inbox !

[ Bericht 19% gewijzigd door DaFan op 14-10-2005 12:00:43 ]
pi_31436254
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:58 schreef Sjwanz01 het volgende:
Postbode zojuist geweest. WEER NIET GEKOMEN

Ben het best beu. Als die klote cpu nou nog niet verstuurd is wil ik het bedrag van ¤ 16,- per direct geretouneerd krijgen op mijn rekening. Graag met print screen zodat ik zeker weet dat je het deze keer wel doet !

Leuk trouwens dat je nog steeds geen mail hebt gestuurd. Communiceert veel makkelijker als dit forum hoor. En je zult waarschijnlijk ook nog niet gevraagd hebben of dat ding nou vverstuurd is of niet.
Best wel misselijke manier van zaken doen !
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:36:54 #189
33954 ElisaB
pi_31439894
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:58 schreef Sjwanz01 het volgende:
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 13:31 schreef fokuserdetiende het volgende:
Postbode zojuist geweest. WEER NIET GEKOMEN
Vecht het verder even per mail uit.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:40:58 #190
33954 ElisaB
pi_31439963
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 11:30 schreef DaFan het volgende:
Slechte ervaring met silenzer
6-10 al geld overgemaakt, 2x gemailed, niks meer gehoord:

[TK] PS2 games en console

Doei 15 euri , klootzak

En het mailadres in zn profiel heeft ook nog s een volle inbox !
Stuur me even een mailtje, dan kan ik je even iets doorsturen.
pi_31448938
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 16:40 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Stuur me even een mailtje, dan kan ik je even iets doorsturen.
Done
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:24:28 #192
33954 ElisaB
pi_31449009
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 22:21 schreef DaFan het volgende:
Done
& check je mail
pi_31449069
pi_31451064
Snel ontvangen in goede staat: [TK] Creative Zen Micro Accessoires van Joepie

Top!
pi_31459515
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:08 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Zéér negatieve ervaring met Koewam. In dit [GEZ] CD's met klassiek topic.
We zijn de koop overeengekomen. Gegevens uitgewisseld etc. Inmiddels heb ik de cd netjes verpakt, en gereed staan voor verzending. Nochtans wordt er maar geen geld op mijn rekening bijgeschreven.
Als ik Koewam daar over mail, beweert ie dat hij het vergeten is. Ok, kan gebeuren zou je zeggen. Maar hij besluit ook van de deal af te zien met een of ander smoesje. Behoorlijk onfatsoenlijk dus.
Wat Was het echt vergeten

En een boete van 55 Euro Omdat ik een touwtje van m'n helm niet goed vast had Ik heb maar 30 Euro op m'n rekening staan. Een uurloon ¤3,50 draagt er niet veel aan bij of zo.

Hoe kun je dat nou zeer negatief noemen?

Stakker.
pi_31459626

Wat een smoes, hè!

/edit: Wat ik natuurlijk ook had kunnen doen is je mail (ja, 1, waarin hij vroeg of het geld al overgemaakt was) negeren, maar dat deed ik niet En toen stuurde jij mij maar niks terug

Ohhhhheee

pi_31459731
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef Guns_n_Roses het volgende:

Ok dan. Maar vervolgens zie ik hem in een ander topic weer gewoon biedingen doen.
Hahaha! Dit was misschien het enige bod die ik gedaan had! [TK] Power Unlimiteds, PC ZONE's en 60 demo cd's + spel

Slecht van mij, hè? Of was het misschien toch voor een vriend van me die gamer is Ik post immers nooit in GAM

Goeie conclusies, vriend!

Probleem opgelost, ik heb gelijk.

Oh en ik had ook geen excuses aangeboden in die mail Neeeee, dat vergeet je maar ff
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:23:47 #198
33954 ElisaB
pi_31460382
quote:
En wat moet dit voorstellen
pi_31460493
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 13:23 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Bewijs van de smoes.

Hoezo ben je verbaasd? Begrijp je het niet?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:28:22 #200
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_31460508
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 13:23 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik denk een boete.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: