Sorry kerel dat ik niet mijn leven om jou heen fabriceer, ik heb zo mijn redenen dat het wat later is verstuurd dan eigenlijk de bedoeling was, de processor is iig onderweg.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:49 schreef fokuserdetiende het volgende:
Helaas weer eens wat slechte ervaringen moeten maken op FOK. Vorige week een cpu gekocht van Sjwanz01 in [TK] Hardware
Ik had toen meteen de poen overgemaakt en het lijkt mij niet meer dan 24 uur te duren voordat een internet overschrijving van Rabo naar ABN is verwerkt.
Op mails of de betaling binnen was werd niet geantwoord. Uiteindelijk toch maar eens in zijn topic gevraagd hoe het ermee staat.
Geen reactie wat betreft de betaling maar wel de vermelding dat de cpu morgen (dinsdag) opgestuurd zou worden.
Vandaag natuurlijk weer niks binnen. Heb dus maar een mail gestuurd met het verzoek om nou eens een keer wel de mail te beantwoorden.
Als antwoord kreeg ik dat hij dinsdag verstuurd zou zijn met volgende toevoeging: “is dinsdag de deur uit gegaan naar mijn weten”.
Sorry maar ik heb niks aan iemand die niet weet wat met zijn spullen gebeurd.
Blijkt dus in zijn volgende mail dat hij ervan uit gaat dat zijn huisgenoot de cpu op de post zou doen. Sja denk ik….vraag dan desbetreffende huisgenoot zodat zowel hij als ook ik weet waar we aan toe zijn.
Heb nu nog geen antwoord gehad wat er nou precies loos is.
Heb iig compleet het vertrouwen in Sjwanz01 verloren. Compleet geen communicatie en geen reactie op mails. Late oftewel geen reactie op de betaling en dan nog eens niet nakomen van afspraken betreffende de verzenddata. Daarop nog eens compleet desinteresse wat betreft het inlichten wat er nou wel aan de hand is of gaat gebeuren
Postbode zojuist geweest. WEER NIET GEKOMENquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:58 schreef Sjwanz01 het volgende:
Ik hoop ook dat ie al is aangekomen, moet toch wel zo zijn langzamerhand...
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:58 schreef Sjwanz01 het volgende:
Ik hoop ook dat ie al is aangekomen, moet toch wel zo zijn langzamerhand...
Vecht het verder even per mail uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:31 schreef fokuserdetiende het volgende:
Postbode zojuist geweest. WEER NIET GEKOMEN
Stuur me even een mailtje, dan kan ik je even iets doorsturen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:30 schreef DaFan het volgende:
Slechte ervaring met silenzer
6-10 al geld overgemaakt, 2x gemailed, niks meer gehoord:
[TK] PS2 games en console
Doei 15 euri , klootzak![]()
En het mailadres in zn profiel heeft ook nog s een volle inbox !![]()
Donequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stuur me even een mailtje, dan kan ik je even iets doorsturen.
Watquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:08 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Zéér negatieve ervaring met Koewam. In dit [GEZ] CD's met klassiek topic.
We zijn de koop overeengekomen. Gegevens uitgewisseld etc. Inmiddels heb ik de cd netjes verpakt, en gereed staan voor verzending. Nochtans wordt er maar geen geld op mijn rekening bijgeschreven.
Als ik Koewam daar over mail, beweert ie dat hij het vergeten is.Ok, kan gebeuren zou je zeggen. Maar hij besluit ook van de deal af te zien met een of ander smoesje.
Behoorlijk onfatsoenlijk dus.
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef Guns_n_Roses het volgende:
![]()
Ok dan.Maar vervolgens zie ik hem in een ander topic weer gewoon biedingen doen.
![]()
En wat moet dit voorstellenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:55 schreef Koewam het volgende:
[[url=http://img299.imageshack.us/img299/1429/dsc000575xb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |