quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:09 schreef ElisaB het volgende:
Het zal je niet boeien wat ik ervan vind, maar pindos heeft wel een punt. Akkoord is akkoord, en een deal is een deal. Maar goed; jullie weten nu van elkaar wat je ervan vindt, en oplossen zullen jullie het hier wel niet. Dus graag per mail verder aub.
Is er iemand op fok die moderators controleerd? Wil daargraag een mail heen sturen, want volgens mij hebben moderators hierook nog zoiets als een voorbeeldfunctiequote:Op zaterdag 24 september 2005 20:09 schreef ElisaB het volgende:
Het zal je niet boeien wat ik ervan vind, maar pindos heeft wel een punt. Akkoord is akkoord, en een deal is een deal. Maar goed; jullie weten nu van elkaar wat je ervan vindt, en oplossen zullen jullie het hier wel niet. Dus graag per mail verder aub.
forum@fok.nl is het emailadres van de FA's.quote:Op maandag 26 september 2005 22:23 schreef pindos het volgende:
Is er iemand op fok die moderators controleerd? Wil daargraag een mail heen sturen, want volgens mij hebben moderators hierook nog zoiets als een voorbeeldfunctie
Man, zeik niet zo.quote:Op maandag 26 september 2005 22:23 schreef pindos het volgende:
[..]
Is er iemand op fok die moderators controleerd? Wil daargraag een mail heen sturen, want volgens mij hebben moderators hierook nog zoiets als een voorbeeldfunctie
Klopt, maar Timmy zegt in het topic dit:quote:Op zondag 25 september 2005 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Sorry, hier blijkt niet uit dat er een deal IS. Alleen dat Timmy een tegenbod doet. Of jij hier duidelijk mee akkoord bent gegaan blijkt nergens uit.
Indien dat zo is is het een hondestreek, maar timmy blijft een amsterdammer natuurlijk
Imho wel degelijk een deal dus.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:55 schreef TimmyAsd het volgende:
Ja, die d500 is wel aardig, maar wil er wel 150 euro bij hebben
Dan hebben we een deal
rightquote:k ga het geld op je rekening overmaken, ik maak er een spoedoverboeking van, dus vandaag of morgen staat het op je rekening.
details details!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:58 schreef J_CDA het volgende:
Afgezien van een junkie die ons kwam lastigvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |