Helaas weer eens wat
slechte ervaringen moeten maken op FOK. Vorige week een cpu gekocht van
Sjwanz01 in
[TK] HardwareIk had toen meteen de poen overgemaakt en het lijkt mij niet meer dan 24 uur te duren voordat een internet overschrijving van Rabo naar ABN is verwerkt.
Op mails of de betaling binnen was werd niet geantwoord. Uiteindelijk toch maar eens in zijn topic gevraagd hoe het ermee staat.
Geen reactie wat betreft de betaling maar wel de vermelding dat de cpu morgen (dinsdag) opgestuurd zou worden.
Vandaag natuurlijk weer niks binnen. Heb dus maar een mail gestuurd met het verzoek om nou eens een keer wel de mail te beantwoorden.
Als antwoord kreeg ik dat hij dinsdag verstuurd zou zijn met volgende toevoeging: “is dinsdag de deur uit gegaan
naar mijn weten”.
![]()
Sorry maar ik heb niks aan iemand die niet weet wat met zijn spullen gebeurd.
Blijkt dus in zijn volgende mail dat hij ervan uit gaat dat zijn huisgenoot de cpu op de post zou doen. Sja denk ik….vraag dan desbetreffende huisgenoot zodat zowel hij als ook ik weet waar we aan toe zijn.
Heb nu nog geen antwoord gehad wat er nou precies loos is.
Heb iig compleet het vertrouwen in Sjwanz01 verloren. Compleet geen communicatie en geen reactie op mails. Late oftewel geen reactie op de betaling en dan nog eens niet nakomen van afspraken betreffende de verzenddata. Daarop nog eens compleet desinteresse wat betreft het inlichten wat er nou wel aan de hand is of gaat gebeuren
[ Bericht 2% gewijzigd door ElisaB op 12-10-2005 23:58:20 ]