preciesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelijk heb je; je hebt je best gedaan hem te bereiken. Als ie niet reageert, dan heeft ie pech
Donequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:08 schreef kutvent het volgende:
Hallo,
Kan dit topic: [TK] 18,1" TFT (met klein defect)
weer open?
Ik hoor maar niks van WaStEd
Ik kan mailen wat ik wil maar ik blijf niks horen. Hij zit wel op het forum zie ik maar het blijft angsvallig stil.
Hmmm, jammer is dat PeRi.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:19 schreef PeRi het volgende:
Hm ja, dat had ik ook. Ik zou ook een boek van Dabamaster overnemen maar het werd telkens op de lange baan geschoven. Gelukkig zou ik contant betalen. Het was een goed boek en ik baal er wel van, maar ik heb ook geen zin meer om zaken met hem te doen eigenlijk.
Ik vind dit heel flauw om heel eerlijk te zijn, ik had je nog gemaild dat ik het ECHt heel lullig vind dat het zo was gegaan. Maar daar antwoord je dan niet op, nee dat doe je nu zo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:19 schreef PeRi het volgende:
Ik had ook nog wat over bibi. Ik zou als tweede thalyskaartjes kunnen krijgen en en kreeg een dag later te horen dat het kon. Gemaild en afgesproken dat ik de kaarten kwam afhalen. Die middag bleek dat de koper voor mij wél het geld had overgemaakt en de kaartjes gingen dus naar hem. Ik ben erg teleurgesteld. Koper Hoppit had haar ettele malen gemaild en kreeg geen reactie van haar, en zag tot zijn verbazing ook ineens dat de kaarten weer te koop waren, aan mij dan. Ik vind het erg jammer dat zij niet beter let op haar transacties en zo roekeloos, want dat vind ik het, omgaat met andere mensen. Ik vind dit erg vervelend naar Hoppit en mij toe.
Dan is de reactie van peri wat overtrokken. Ik kan me overigens de teleurstelling nog wel voorstellen. Maar helaas, het is niet anders. Ik denk dat uiteindelijk de deal goed afgerond is, dat we er wel vanuit moeten blijven gaan dat niet iedereen elk moment van de dag zijn e-mail checkt. Daarnaast zeg je je excuses gemaakt te hebben, wat wmb netjes isquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:24 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik vind dit heel flauw om heel eerlijk te zijn, ik had je nog gemaild dat ik het ECHt heel lullig vind dat het zo was gegaan. Maar daar antwoord je dan niet op, nee dat doe je nu zo.
Het is niet gegaan zoals jij het hier schets. Ik had gehoord van Hoppit dat hij het woensdag zou overmaken, en aangezien we dezelfde bank hebben zou het er die dag ook staan. Het was er donderdagochtend nog niet, en IK heb hem toen een paar mailtjes gestuurd. Waar geen reaktie op kwam en toen zag ik dat hij wel Fok was geweest en dat vond ik vreemd. En aangezien ik JOU die kaartjes dan wel gunde en het krap tijd werd met eventueel geld enz overmaken bood ik ze je aan. Toen bleek dus dat Hoppit zijn 1e overboeking niet goed was gegaan, en hij het die dag alsnog een keer overmaakte en tsja toen voelde ik me dus heel lullig richting jou en heb daar mijn excusses voor aangeboden in een email, waar vanuit jou geen reaktie kwam.![]()
![]()
Dat moet je aan Hopit vragenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:21 schreef PeRi het volgende:
Waarom kreeg ik mails van Hopit die iets anders beweren?
????quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:21 schreef PeRi het volgende:
Waarom kreeg ik mails van Hopit die iets anders beweren?
Tuurlijk snap ik haar teleurstelling ook wel, nogmaals daar heb ik dus mijn excusses voor aangeboden. Maar ze doet het nu voorkomen alsof ik 1 of andere oplichter ben en daar baal ik een beetje van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:20 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan is de reactie van peri wat overtrokken. Ik kan me overigens de teleurstelling nog wel voorstellen. Maar helaas, het is niet anders. Ik denk dat uiteindelijk de deal goed afgerond is, dat we er wel vanuit moeten blijven gaan dat niet iedereen elk moment van de dag zijn e-mail checkt. Daarnaast zeg je je excuses gemaakt te hebben, wat wmb netjes is.
Thanksquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hmmm, jammer is dat PeRi.
@ MmadviewW: ik heb DABA ff gemaild om hem erop te wijzen dat je een reactie van hem verwacht. Ik heb zomaar het vermoeden dat ie op vakantie is.
ja lap!quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:42 schreef ElisaB het volgende:
vannelle is net langs geweest om een halve pc op te halen; prima geregeld; alles fijn
[TK] Halve PC voor de knutselaar
Ah right, zie dit nu pas.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:42 schreef ElisaB het volgende:
vannelle is net langs geweest om een halve pc op te halen; prima geregeld; alles fijn
[TK] Halve PC voor de knutselaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |