abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29696708
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 19:00 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Gelijk heb je; je hebt je best gedaan hem te bereiken. Als ie niet reageert, dan heeft ie pech
precies
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
pi_29704697
Slomy

Digitale camera gekocht, goede communicatie, goede service, vandaag opgehaald, helemaal gelukkig nu
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  woensdag 17 augustus 2005 @ 09:07:29 #53
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_29711314
Even positieve Feedback voor DeTulp050. Geld overgemaakt en hij heeft voordat het binnen was al de goederen verstuurd. Zijn goed aangekomen en dat het Koreaans nagesynchroniseerde (EN ondertitelde) Tom & Jerry DVD's zijn, daar kom ik wel overheen
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_29722070
Goede ervaring met: bigben04

in topic: [TK] Xbox spellen + headsets

Heb 1 spel en een headset gekocht, was wel redelijk verpakt en vrij snel binnen.
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_29773199
Hallo,

Kan dit topic: [TK] 18,1" TFT (met klein defect)
weer open?

Ik hoor maar niks van WaStEd
Ik kan mailen wat ik wil maar ik blijf niks horen. Hij zit wel op het forum zie ik maar het blijft angsvallig stil.
I am the greatest man on earth.
pi_29775431
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 08:08 schreef kutvent het volgende:
Hallo,

Kan dit topic: [TK] 18,1" TFT (met klein defect)
weer open?

Ik hoor maar niks van WaStEd
Ik kan mailen wat ik wil maar ik blijf niks horen. Hij zit wel op het forum zie ik maar het blijft angsvallig stil.
Done .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_29776009
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:42 schreef RATMEN het volgende:
Done .
I am the greatest man on earth.
pi_29785399
Btw nog niks vernomen/gehoord van Dabamaster
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
pi_29791986
Hm ja, dat had ik ook. Ik zou ook een boek van Dabamaster overnemen maar het werd telkens op de lange baan geschoven. Gelukkig zou ik contant betalen. Het was een goed boek en ik baal er wel van, maar ik heb ook geen zin meer om zaken met hem te doen eigenlijk.

Ik had ook nog wat over bibi. Ik zou als tweede thalyskaartjes kunnen krijgen en en kreeg een dag later te horen dat het kon. Gemaild en afgesproken dat ik de kaarten kwam afhalen. Die middag bleek dat de koper voor mij wél het geld had overgemaakt en de kaartjes gingen dus naar hem. Ik ben erg teleurgesteld. Koper Hoppit had haar ettele malen gemaild en kreeg geen reactie van haar, en zag tot zijn verbazing ook ineens dat de kaarten weer te koop waren, aan mij dan. Ik vind het erg jammer dat zij niet beter let op haar transacties en zo roekeloos, want dat vind ik het, omgaat met andere mensen. Ik vind dit erg vervelend naar Hoppit en mij toe.
Whatever I want.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:26:39 #60
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_29792199
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:19 schreef PeRi het volgende:
Hm ja, dat had ik ook. Ik zou ook een boek van Dabamaster overnemen maar het werd telkens op de lange baan geschoven. Gelukkig zou ik contant betalen. Het was een goed boek en ik baal er wel van, maar ik heb ook geen zin meer om zaken met hem te doen eigenlijk.
Hmmm, jammer is dat PeRi.

@ MmadviewW: ik heb DABA ff gemaild om hem erop te wijzen dat je een reactie van hem verwacht. Ik heb zomaar het vermoeden dat ie op vakantie is.

[ Bericht 58% gewijzigd door ElisaB op 20-08-2005 19:26:35 ]
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_29819392
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:19 schreef PeRi het volgende:

Ik had ook nog wat over bibi. Ik zou als tweede thalyskaartjes kunnen krijgen en en kreeg een dag later te horen dat het kon. Gemaild en afgesproken dat ik de kaarten kwam afhalen. Die middag bleek dat de koper voor mij wél het geld had overgemaakt en de kaartjes gingen dus naar hem. Ik ben erg teleurgesteld. Koper Hoppit had haar ettele malen gemaild en kreeg geen reactie van haar, en zag tot zijn verbazing ook ineens dat de kaarten weer te koop waren, aan mij dan. Ik vind het erg jammer dat zij niet beter let op haar transacties en zo roekeloos, want dat vind ik het, omgaat met andere mensen. Ik vind dit erg vervelend naar Hoppit en mij toe.
Ik vind dit heel flauw om heel eerlijk te zijn, ik had je nog gemaild dat ik het ECHt heel lullig vind dat het zo was gegaan. Maar daar antwoord je dan niet op, nee dat doe je nu zo.
Het is niet gegaan zoals jij het hier schets. Ik had gehoord van Hoppit dat hij het woensdag zou overmaken, en aangezien we dezelfde bank hebben zou het er die dag ook staan. Het was er donderdagochtend nog niet, en IK heb hem toen een paar mailtjes gestuurd. Waar geen reaktie op kwam en toen zag ik dat hij wel Fok was geweest en dat vond ik vreemd. En aangezien ik JOU die kaartjes dan wel gunde en het krap tijd werd met eventueel geld enz overmaken bood ik ze je aan. Toen bleek dus dat Hoppit zijn 1e overboeking niet goed was gegaan, en hij het die dag alsnog een keer overmaakte en tsja toen voelde ik me dus heel lullig richting jou en heb daar mijn excusses voor aangeboden in een email, waar vanuit jou geen reaktie kwam.

[ Bericht 7% gewijzigd door RATMEN op 20-08-2005 20:17:53 (quote gefixt) ]
pi_29820917
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 19:24 schreef bibi het volgende:

[..]

Ik vind dit heel flauw om heel eerlijk te zijn, ik had je nog gemaild dat ik het ECHt heel lullig vind dat het zo was gegaan. Maar daar antwoord je dan niet op, nee dat doe je nu zo.
Het is niet gegaan zoals jij het hier schets. Ik had gehoord van Hoppit dat hij het woensdag zou overmaken, en aangezien we dezelfde bank hebben zou het er die dag ook staan. Het was er donderdagochtend nog niet, en IK heb hem toen een paar mailtjes gestuurd. Waar geen reaktie op kwam en toen zag ik dat hij wel Fok was geweest en dat vond ik vreemd. En aangezien ik JOU die kaartjes dan wel gunde en het krap tijd werd met eventueel geld enz overmaken bood ik ze je aan. Toen bleek dus dat Hoppit zijn 1e overboeking niet goed was gegaan, en hij het die dag alsnog een keer overmaakte en tsja toen voelde ik me dus heel lullig richting jou en heb daar mijn excusses voor aangeboden in een email, waar vanuit jou geen reaktie kwam.
Dan is de reactie van peri wat overtrokken. Ik kan me overigens de teleurstelling nog wel voorstellen. Maar helaas, het is niet anders. Ik denk dat uiteindelijk de deal goed afgerond is, dat we er wel vanuit moeten blijven gaan dat niet iedereen elk moment van de dag zijn e-mail checkt. Daarnaast zeg je je excuses gemaakt te hebben, wat wmb netjes is .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_29820943
Waarom kreeg ik mails van Hopit die iets anders beweren?
Whatever I want.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:27:50 #64
33954 ElisaB
pi_29821108
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 20:21 schreef PeRi het volgende:
Dat moet je aan Hopit vragen
pi_29821279
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 20:21 schreef PeRi het volgende:
????

Je kan zo van mij ALLE mails krijgen. Het is toch echt zo gegaan als dat ik het hier boven beschrijf. En nogmaals ik vind het heel vervelend zoals het gegaan is, en ik heb je daar ook voor dit mijn excusses voor aangeboden, maar daar hoor ik je niet over.
pi_29821943
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 20:20 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Dan is de reactie van peri wat overtrokken. Ik kan me overigens de teleurstelling nog wel voorstellen. Maar helaas, het is niet anders. Ik denk dat uiteindelijk de deal goed afgerond is, dat we er wel vanuit moeten blijven gaan dat niet iedereen elk moment van de dag zijn e-mail checkt. Daarnaast zeg je je excuses gemaakt te hebben, wat wmb netjes is .
Tuurlijk snap ik haar teleurstelling ook wel, nogmaals daar heb ik dus mijn excusses voor aangeboden. Maar ze doet het nu voorkomen alsof ik 1 of andere oplichter ben en daar baal ik een beetje van.

Ik voelde me er zo rot over dat ik haar bijna een lushzeepje ofzo wilde toesturen, maar ik geloof dat ik die behoefte nu niet meer heb. Voor mij is het dan ook het laatste wat ik er over zal zeggen. Hoppit kan donderdag gezellig naar Parijs toe.
pi_29827799
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:26 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Hmmm, jammer is dat PeRi.

@ MmadviewW: ik heb DABA ff gemaild om hem erop te wijzen dat je een reactie van hem verwacht. Ik heb zomaar het vermoeden dat ie op vakantie is.
Thanks
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
pi_29837442
er was idd miscommunicatie tussen bibi en mij, en voor alle duidelijkheid hier een exacte copy paste van het mailtje wat ik naar peri gestuurd heb:

---------------------------
Hallo, Hopit hier van fok forum.

Heb jij verder nog iets gehoord of al een deal gesloten met bibi over die treinkaartjes?

Ik heb er geen duidelijkheid over, maar ik maak het geld over en ik krijg in 1 keer 5 mailtjes in 1 ochtend dat ze ze weer te koop aanbiedt.

Misschien weet jij meer wat er op dit moment aan d ehand is.

groeten, Emiel
---------------------------------------

Was dus gewoon om verduidelijking te vragen of peri ze nou had gekregen of niet (geen antwoord van peri gehad btw)

Bibi is absoluut niet een oplichter, zoals ik al eerder zei, was wat miscommunicatie van mijn en bibi's kant maar verder zijn de zaken goed verlopen, kaartjes zijn binnen, en ga niet beweren dat ik iets gezegd heb wat n iet true is....

[ Bericht 0% gewijzigd door HOPit op 21-08-2005 13:55:37 ]
pi_29837607
Mijn toevoeging in het ervaringen topique:

Zaken met bibi goed gegaan, nadat geld binnen was na een fout aan mijn kant (of de bank zn kant ) kaartjes meteen verstuurd en volgende dag aangekomen. Zeer tevreden!
  maandag 22 augustus 2005 @ 20:42:13 #70
33954 ElisaB
pi_29870489
vannelle is net langs geweest om een halve pc op te halen; prima geregeld; alles fijn

[TK] Halve PC voor de knutselaar
  maandag 22 augustus 2005 @ 23:23:11 #71
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_29871456
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 20:42 schreef ElisaB het volgende:
vannelle is net langs geweest om een halve pc op te halen; prima geregeld; alles fijn

ja lap!

mijn ultieme kans om bij Elisabeeb thuis te geraken verkeken
pi_29893071
Goede ervaring met de zeer geduldige _FONZ, de Warcraf trol en Maximo 1 en 2 waren keurig verpakt en bezorgd.

Vanavond ga ik iemand heel blij maken met die trol. _FONZ bedankt
pi_29905871
Butra

TK Band of Brothers 5 DVD's in Digipack, lekker snel geregeld, Box binnen paar werkdagen in mijn bezit nadat geld overgemaakt was.
Goed verpakt, in uitstekende staat aangekomen.

bovengenoemd topic kan overigens dicht
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_29962200
Ik was idd voor langere tijd op vakantie, ik zal zo ff reageren in dat topic
pi_29983422
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 20:42 schreef ElisaB het volgende:

Ah right, zie dit nu pas.

Met ElisaB kun je ook goed zaken doen, ze reageert heel vlot op mail, is heel eerlijk in wat ze nu eigenlijk verkoopt en maakt lekkere koffie.
Plus het koffiedrinken zelf is heel gezellig.

En dan uitgezwaaid worden als je wegrijdt maakt het wel af denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')