Heb je geen apenstaartje in je e-mail? Anders voeg mij even toe (DuckyCorparation@hotmail.com)quote:Op maandag 7 november 2005 17:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
U mag je zeggen en mijn MSN is fjb hetnet nl
Nee, ik ben de enige Nederlander zónder @ in mn emailadresquote:Op maandag 7 november 2005 22:53 schreef DuckyV het volgende:
Heb je geen apenstaartje in je e-mail?
En vandaag in goede staat ontvangen!!! Ik heb geen idee of ik het apparaatje ooit nuttig ga gebruiken, maar voor die prijs is het een hele leuke gadget!quote:Op maandag 7 november 2005 23:58 schreef Tha_wrecka het volgende:
[TK] Spectec SD card Camera voor je Ipaq/Palm verkocht aan Banzi. geld was snel binnen, vandaag verzonden!
big up for Banzi!![]()
Ik ben de hele dag online geweest, maar geen DuckyV te zien.quote:Op maandag 7 november 2005 22:53 schreef DuckyV het volgende:
Heb je geen apenstaartje in je e-mail? Anders voeg mij even toe (DuckyCorparation@hotmail.com)
Thnx
Volgens Ducky is het nu allemaal in orde.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:41 schreef err het volgende:
@ElisaB helemaal niets vernomen DuckyV
Opgelost heb het geld al teruggeboekt.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:33 schreef Mr.G het volgende:
Kaartjes voor de gameplay gekocht van Scoutmaster : [TK] PU Gameplay kaartjes
Geld overgemaakt, vervolgens liet hij weten de kaartjes aan kennissen te geven dus ik zou mijn geld terug krijgen. 10 dagen later, nog steeds niets ontvangen.
![]()
Verkeerde topic, maar hij is dichtquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:06 schreef pascalheister het volgende:
[TK] Nokia HS-6 Headset (nieuw)
deze kan dicht
zie het ook netquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verkeerde topic, maar hij is dicht
Nah, had ik hier nog helemaal niet op gereageerdquote:Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef ElisaB het volgende:
Hele goede ervaring met mn medemod RATMEN
Het was gezellig, de koffie was lekker en de vaatwasser draait al![]()
Beresterk én gevaarlijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:45 schreef RATMEN het volgende:
Nah, had ik hier nog helemaal niet op gereageerd! Het was idd gezellig, we hebben zowaar samen de machine getild (ze is echt sterk!!) en het geld kwam netjes op de rekening. Hoe kan je het anders verwachten van DE V&A mod
!
Convertor kabeltje van voeding nageleverd gekregenquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:20 schreef Herkauwer het volgende:
Even commentaar op mijn topic: [TK] Radeon 9600 128MB DDR en AOpen AO300-12AHNF 300W
Burbo en Het_Biertje snel met geldGoeie kopers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |