Yeps, zie je inbox.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:39 schreef err het volgende:
nog iets vernomen?
bedankt, ik zal hem zelf ook nog maar 's mailen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeps, zie je inbox.
Ik kan er nog niet echt enthousiast van worden, dus ik heb nog even gevraagd hoe lang het nog gaat duren
Graag gedaan, overigens hielp het ook wel dat ze al binnen vier uur verkocht waren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:30 schreef Skv het volgende:
[TK] aantal Star Wars en Batman DVD's
Gisteren geboden, vandaag binnen
Mijn dank aan DrDurden
Het blijken ook nog 2-dvd edities te zijn, wist ik niet eens
Top!
Pakketje vandaag in perfecte staat ontvangen, lekker snel! Bedankt ElisaB!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:58 schreef ElisaB het volgende:
Gajescheren heeft mijn kapotte telefoon en hele batterij gekocht. Geld stond sneller op mn rekening dan ik Mijn Postbank kon opstarten. Nou ja, bijna dan
Pakketje is onderweg!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:31 schreef Gajescheren het volgende:
Pakketje vandaag in perfecte staat ontvangen, lekker snel! Bedankt ElisaB!![]()
Skv Is een oprechte koper betaalt zeer snel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:31 schreef Skv het volgende:
2 DVD's gekocht van diamant in [TK] DVD'S
Vandaag binnen, prima staat
Tnx!
En zojuist in prima staat ontvangen, vergezeld van een vriendelijk briefje.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:07 schreef ElisaB het volgende:
Edvandeberg heeft mn headset gekocht. Geld stond snel op mijn rekening en het pakketje is onderweg naar hem
Alles nog heel; helemaal topquote:Op woensdag 2 november 2005 14:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
En zojuist in prima staat ontvangen, vergezeld van een vriendelijk briefje.![]()
Ik heb met meneer Silverbolt tijd terug ooit een goede Megadrive2 geruild tegen een mATX boardje met Celeron500. Boardje werkte niet en processor heb ik nooit verder uitgeprobeerd, zwerft nog ergens in een of andere kast. Heb hem gemaild en hij had het toen te druk, hij zou er nog op terug komen. Not.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:01 schreef fokuserdetiende het volgende:
goede ervaring met SilverBolt gemaakt. Ps 2 gekocht en alles erg netjes verpakt ontvangen. Alles zag er geweldig uit en werkt prima!
Bedankt voor de snelle afwikkeling
U mag je zeggen en mijn MSN is fjb hetnet nlquote:Op maandag 7 november 2005 17:14 schreef DuckyV het volgende:
@ElisaB
Ben weer eindelijk Online. Wil graag uw op MSN binnen en heb nu uw E-mailtjes gelezen sinds een bepaalde datum. Ik vind dat Err niet alles eerlijk zegt en wil het toch nog netjes afhandelen.
Heb al 10 Goeie Deals op FOK Gehad die perfect hebben verlopen en 100 in totaal op het Internet, dus weet zeker dat niet alles aan mij ligt.
Hoop wat van u te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |