quote:Op maandag 18 juli 2005 18:05 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Heej.
Oh jij was de niet-topic-opener.
Malibu cola is echtquote:Op maandag 18 juli 2005 18:06 schreef Dark_Killah het volgende:
Rum cola is ook lekker ja, of malibu met cola schijnt ook lekker te zijn. Heb ik alleen zelf nog nooit gedronken want met mijn lievve beugeltje mag ik maar 1 glaasje cola in de week.
Oh jij was diegene die niet kan lezen.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:05 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Heej.
Oh jij was de niet-topic-opener.
Ja ik weet het, ooit eens op school gedronken maar daarna nooit meer geprobeert, dat ga ik zeker nog eens doen ja. Die gast waarvan ik het dronk was trouwens een 1e klas breezah.quote:
Lekker gegeten?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh jij was diegene die niet kan lezen.![]()
![]()
Hoiquote:Op maandag 18 juli 2005 18:04 schreef BObNL het volgende:
heyz
Ik spotte tijden het vullen in appyheijn een shitload aan nieuwe breezer smakenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:07 schreef taart het volgende:
Ik vindt Cola Berenburg niet zo lekker, dan liever een BaCo
Tijdens het TPG nieuwjaarsborrel hebben we ons daar helemaal klem in gezopen. De baas betaalde.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:07 schreef taart het volgende:
Ik vindt Cola Berenburg niet zo lekker, dan liever een BaCo
Hoiquote:Op maandag 18 juli 2005 18:09 schreef Mattt het volgende:
Hellu.
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tijdens het TPG nieuwjaarsborrel hebben we ons daar helemaal klem in gezopen. De baas betaalde.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:09 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Kan je er weer ff tegenaan.![]()
Weet nog steeds neit wat ik vanavond mag eten.
een lekkerding ?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:10 schreef Messenga het volgende:
LOL! er was vanmiddag bezoek voor me, ik was er niet
als ik een paar biertjes op heb vindt ik het niet erg om te drinken, maar dan komt het ook wat harder aanquote:Op maandag 18 juli 2005 18:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tijdens het TPG nieuwjaarsborrel hebben we ons daar helemaal klem in gezopen. De baas betaalde.![]()
Ik ken het. Er belde iemand om 17.22. Toen was ik er ook niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:10 schreef Messenga het volgende:
LOL! er was vanmiddag bezoek voor me, ik was er niet
ook niet al te best bloemkoolquote:Op maandag 18 juli 2005 18:11 schreef Mattt het volgende:
Euj ,
Nee , het was echt niet te eten.
Het is gewoon niet lekker meer, morgen even iets gezonds proberen te fixen.
Ik heb drastisch goede food nodig.
Hoe hebben jullie gegeten ?
er belde iemand toen mij telefoon in de wasmachine aan het draaien wasquote:Op maandag 18 juli 2005 18:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ken het. Er belde iemand om 17.22. Toen was ik er ook niet.![]()
20 biertjes haal je uit zo'n fustje ofzo?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:12 schreef BObNL het volgende:
Men oma had een biertender gekocht ( vraag mij ook niet waarom ) dus volgende feestje ook tap bier hier
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:12 schreef taart het volgende:
[..]
er belde iemand toen mij telefoon in de wasmachine aan het draaien was![]()
zou wel grappig zijn geweest
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:12 schreef BObNL het volgende:
Men oma had een biertender gekocht ( vraag mij ook niet waarom ) dus volgende feestje ook tap bier hier
oma + biertenderquote:Op maandag 18 juli 2005 18:12 schreef BObNL het volgende:
geen id . kom ik snel genoeg achter . De rest drinkt maar gewoon sterkquote:Op maandag 18 juli 2005 18:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
20 biertjes haal je uit zo'n fustje ofzo?
Maar dan wel zonder wormenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:13 schreef Fwnk het volgende:
owja, en tequila
Beter dan hamburgers die je al elke dag eet als lunchquote:
kratje bier is iig een stuk goedkoper, maar het gaat om het ideequote:Op maandag 18 juli 2005 18:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
20 biertjes haal je uit zo'n fustje ofzo?
Ja kratje in de aanbieding appyheijn 8 pleuroquote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef taart het volgende:
[..]
kratje bier is iig een stuk goedkoper, maar het gaat om het idee![]()
Apfelkorn dat heb ik een keer gehad in Tsjechie.quote:
Ik ook niet maar lijkt me serieus zo goorquote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik heb er nognooit 1 met een worm gehad
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef Jaguarized het volgende:
Toen ik vertelde waar ik naar toe ging op vakantie zei me oma ook: "Oh geef dan je rekeningnummer maar dan zal ik eens kijken"
Ik denk: "Wtf?"
Rekeningnummer gegeven, geen donatie gezien.
Dropshotquote:Op maandag 18 juli 2005 18:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Apfelkorn dat heb ik een keer gehad in Tsjechie.
beetje zoet![]()
Ze was gewoon benieuwd naar het rijtje cijfers.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef Jaguarized het volgende:
Toen ik vertelde waar ik naar toe ging op vakantie zei me oma ook: "Oh geef dan je rekeningnummer maar dan zal ik eens kijken"
vind ik wel meevallen....quote:Op maandag 18 juli 2005 18:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Apfelkorn dat heb ik een keer gehad in Tsjechie.
beetje zoet![]()
Hahaquote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef Jaguarized het volgende:
Ze heeft geen toegang tot de account he.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:16 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ze was gewoon benieuwd naar het rijtje cijfers.
Hoi!! eetsequote:Op maandag 18 juli 2005 18:16 schreef Dark_Killah het volgende:
Begint heir ook te regenen nou.
Ík ga ff eten iig, spreek jullie daarna wel weer.
Eetze allemaal, brb.![]()
Kan ook aan het land liggenquote:
Nee hier gelukkig ook nog niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:18 schreef Mattt het volgende:
[..]
T heeft echt goddelijke lang niet geregent.
Ja idd anders gaat die pauper DK weer.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:19 schreef Petertjuhh het volgende:
he Jag, ik zou maar even blijven anders kun je straks weer geen topic maken.
Doe ik welquote:Op maandag 18 juli 2005 18:19 schreef Petertjuhh het volgende:
he Jag, ik zou maar even blijven anders kun je straks weer geen topic maken.
Waarom niet doen we het op volgorde ofzoquote:
Whehe , komt me bekent voor.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:19 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Door dat spul ben ik eens helemaal zat in een sloot beland.
Eetzequote:
En het was ook nog op mijn eigen feestquote:
Maar zeg nou waarom niet dan anders doe ik het gewoon hoorquote:
En wat is dat idee dan ??quote:Op maandag 18 juli 2005 18:24 schreef Petertjuhh het volgende:
omdat hij eerst zei dat hij een goed idee had
Hij gaat ze gang maar als hij er maar PUB chat van maakt want PUB slowchat klinkt gewoon een beetje lamequote:
Dat is echt zo kut , gaat iedereen je huis lopen slopenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:24 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
En het was ook nog op mijn eigen feest. En in mijn huis liepen iets van 30 mensen als een looie deur alleste vernielen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |