kratje bier is iig een stuk goedkoper, maar het gaat om het ideequote:Op maandag 18 juli 2005 18:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
20 biertjes haal je uit zo'n fustje ofzo?
Ja kratje in de aanbieding appyheijn 8 pleuroquote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef taart het volgende:
[..]
kratje bier is iig een stuk goedkoper, maar het gaat om het idee![]()
Apfelkorn dat heb ik een keer gehad in Tsjechie.quote:
Ik ook niet maar lijkt me serieus zo goorquote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik heb er nognooit 1 met een worm gehad
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef Jaguarized het volgende:
Toen ik vertelde waar ik naar toe ging op vakantie zei me oma ook: "Oh geef dan je rekeningnummer maar dan zal ik eens kijken"
Ik denk: "Wtf?"
Rekeningnummer gegeven, geen donatie gezien.
Dropshotquote:Op maandag 18 juli 2005 18:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Apfelkorn dat heb ik een keer gehad in Tsjechie.
beetje zoet![]()
Ze was gewoon benieuwd naar het rijtje cijfers.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef Jaguarized het volgende:
Toen ik vertelde waar ik naar toe ging op vakantie zei me oma ook: "Oh geef dan je rekeningnummer maar dan zal ik eens kijken"
vind ik wel meevallen....quote:Op maandag 18 juli 2005 18:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Apfelkorn dat heb ik een keer gehad in Tsjechie.
beetje zoet![]()
Hahaquote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef Jaguarized het volgende:
Ze heeft geen toegang tot de account he.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:16 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ze was gewoon benieuwd naar het rijtje cijfers.
Hoi!! eetsequote:Op maandag 18 juli 2005 18:16 schreef Dark_Killah het volgende:
Begint heir ook te regenen nou.
Ík ga ff eten iig, spreek jullie daarna wel weer.
Eetze allemaal, brb.![]()
Kan ook aan het land liggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |