ok, np. thanks anyways.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dan ben ik je vergetenJe staat nu wel in de OP, die kon ik gelukkig nog editten. Op dit moment kan ik om onverklaarbare redenen m'n FTP en website niet bereiken dus ik kan verder ook niets aanpassen.
Let altijd op of je artillery of je UAV station niet kaduk is, dat kun je zien als ze geel zijn op je map. Dat zijn easy repair points. Verder gewoon zoveel mogelijk voertuigen repareren. Verder kun je misschien zelf een voertuig pikken, er op knallen en dan zelf repareren, weet niet of het werkt, maar waarom niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:10 schreef ViPeRII het volgende:
Ja maar die repair points zijn bijna niet te halen in 1 level :S
Die 10 kills, in een APC, welke is ookalweer de APC?
explosive en pistol medal is gewoon weer het 10 kills maken systeem neem ik aan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:46 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Hij groeit!
Vandaag wil ik explosive medal & pistol halen
Ik moet ook nog steeds die klote explosive.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:46 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Hij groeit!
Vandaag wil ik explosive medal & pistol halen
je nieuwe? was je oude kapot? die van mij wordt niet meer herkend als originele dvd (please insert de correct cd)! ik snap er niks van. nu dus maar gamen met een mini-image...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:49 schreef Silver_Shark het volgende:
EINDELIJK IK HEB ME NIEUWE BF2 CDNA 1 week en 4 dagen HEB IK HEM
Dat idee is in een vorig topic al eens naar boven gekomen maar we liepen tegen enkele problemen aan:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:49 schreef jazza het volgende:
He misschien een ideetje, maar als we nou eens onze eigen FOK!server huren, er zouden nu 27 (leden?) zijn. En als je een ranked server huurt met password kun je de kosten nl. verdelen over de members? Of is dit niet zo'n goed idee? We hebben dan waarschijnlijk wel altijd plek, en hoeven dus niet te zoeken? Anyone?
ze zijn wel wat prijzig zien ik... http://www.gaming365.ie/gameservers.php
Ik las ergens dat je de hacks er af moet gooien, die toevallig geinstalleerd ? Lijkt wel een echt BF2 probleem te zijn zo te lezenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
als ik een map wil laden (SP of MP) dan stopt hij op 14% en geeft hij een error: memory.dll: sanity check (41.06 MB) memory isn't sane
Het probleem is dus da tik hem net heb gedownloaded en dus geen hacks heb. (Hacks voor een demo??)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je de hacks er af moet gooien, die toevallig geinstalleerd ? Lijkt wel een echt BF2 probleem te zijn zo te lezen
Er is een 32player hack, zodat er 32 bots inzitten. Verder moet ik je t antwoord ook schuldig blijven helaas.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:27 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het probleem is dus da tik hem net heb gedownloaded en dus geen hacks heb. (Hacks voor een demo??)
ok dat is idd wel waar ja... ik had ook niet gezocht eerlijk gezegd of het idee er al wasquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat idee is...
....maar niet nuttig gezien.
Ach er komt zeker nog wel een dagquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:01 schreef -Dries- het volgende:
Jammer dat ik er donderdag niet bij kan zijn
Als iedereen zou meebetalen praat je over 2.50 tot 5,- de man (met 30 spelers). Maar goed, gezien de vele ranked servers die ik gewoon kan bereiken begin ik persoonlijk al sterk te twijfelen aan het nut ervan en zo hebben meer mensen hun redenen om aan het nut te twijfelen waardoor de kosten p.p. stijgen en weer mensen denken dat het t duur is etcquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:09 schreef Umm-Qasr het volgende:
LOL .. wat ik echt lekker vind is de vrijblijvendheid van de Fok!-clan: geen vaste data, geen eeuwig ge-oefen. Ik heb gister nog ff met nlboy gespeeld: was zeker leuk alleen die server was soms erg traag. BTW, hoeveel kost t huren van een seever met een man 25 tot 30??
Werkt dat beter dan de ingame VOIP ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:24 schreef BMH het volgende:
Teamspeak server voor fokkers: 68.53.20.50:8769
![]()
Ik heb het weleens gebruikt, werkt best goed! Ik heb nimmer met TeamSpeak gewerkt dus ik weet niet hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Werkt dat beter dan de ingame VOIP ?
Alleen je team-squad. En het maakt t spel veel leuker met VOIP. Ik speelde laatst ook met 5 of 6 Amerikanenħ dat was echt lachen zeg. Voor ik het wist was t alweer 04:30quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:53 schreef jazza het volgende:
[..]
Ik heb het weleens gebruikt, werkt best goed! Ik heb nimmer met TeamSpeak gewerkt dus ik weet niet hoe dat werkt.
Ik lag met 3 amerikanen (3 snipers) in een squad, ik reed rond in een buggy catching flags, vervolgens hoorde ik ze weer blerren van "Rudy we need ammo" ik schrok me dood ik wist niet dat er voip was, maar het klonk heel zuiver, wat ik me alleen afvraag, hoort iedereen de voip? je team? of aleen je squad? .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |