abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28908919
Deze reeks is ook vertegenwoordigd op IRC.
http://irc.tweakers.net/fok/ Channel: singles

Dit topic is voor singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.
Alhoewel dit voornamelijk als slowchat topic bedoeld is wil ik iedereen toch verzoeken het inhoudelijk te houden zodat dit topic voor iedereen toegankelijk blijft.

Stellingen en discussiepunten uit de laatste paar reeksen:
  • Bij sommige beroepen bestaat een groter gevaar single te blijven dan bij andere beroepen.
  • Wat doe je als single nu veel meer dan tijdens je relatie?
  • Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim?
  • Hoe het komt dat je single bent?
  • Nice people finish last en voor sommigen was er uberhaupt geen hoop.
  • Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken.
  • Geluk hangt af van anderen als je niet wil dat het aan jezelf ligt.
  • Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om de uiterlijk presentatie!
  • Mannen zijn makkelijker, omdat wij normaliter de moeite tot versieren moeten doen. Als een vrouw dit dan doet, dan is het extra makkelijk. Tranceptor deelt die ervaring.
  • Fotoboeksingles zijn op zoek naar erkenning dat ze er leuk uit zien, in tegenstelling tot niet-fotoboeksingles.
  • Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek.
  • JoeyT neukt kipjes met borderline.
  • Singles roken meer wiet dan bezette mensen en neuken minder.
  • Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie.

Reageer gerust op bovenstaande punten. .
    De OP kunt u hier vinden.
  • pi_28908935
    Game on!
    pi_28908957
    Dus mogen wij vrouwen niet posten deze keer?
    pi_28908966
    Zin in sex, okay, maar ik was voorzien van het juiste aantal mannendingen de laatste keer dat ik controleerde. Eigenlijk.
    "If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
    pi_28908978
    quote:
    Op maandag 18 juli 2005 14:01 schreef Sabrina1981 het volgende:
    Dus mogen wij vrouwen niet posten deze keer?
    Leer dr van

Probeer mn tt´s aan te passen aan TC
    pi_28908990
    Ik heb geen enkele zin in seks, ik voel me alleen maar ziek en beroerd.
    pi_28908999
    quote:
    Op maandag 18 juli 2005 14:02 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Leer dr van

Nee dan is het goed.
    pi_28909062
    quote:
    Op maandag 18 juli 2005 14:02 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Leer dr van

Nu je timing nog.
    pi_28909086
    quote:
    Op maandag 18 juli 2005 14:05 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nu je timing nog.
    Die was goed!
    Dat jij geen zin hebt kan ik niet op in spelen
    pi_28909179
    moesten alleen maar mannen zin hebben in sex, dan zou het toch wel een trieste wereld zijn en was 100 % van de mannelijke bevolking geconverteerd tot homo

sex is ook een vrouwending!
    ensemble, tout est plus joli
    PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
    pi_28909208
    quote:
    Op maandag 18 juli 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
    moesten alleen maar mannen zin hebben in sex, dan zou het toch wel een trieste wereld zijn en was 100 % van de mannelijke bevolking geconverteerd tot homo
    Ik ben bang dat je toch echt een behoorlijke stijging in het aantal verkrachtingen (van vrouwen) zou zien .
    pi_28909232
    quote:
    Op maandag 18 juli 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:

sex is ook een vrouwending!
    Nietus.
    pi_28909261
    quote:
    Op maandag 18 juli 2005 14:10 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nietus.
    You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
    pi_28909278
    quote:
    Op maandag 18 juli 2005 14:09 schreef Litpho het volgende:

Ik ben bang dat je toch echt een behoorlijke stijging in het aantal verkrachtingen (van vrouwen) zou zien .
    ik ben klein en zwak, maar ik zou echt eens willen zien of een man in staat is om me te verkrachten

als er een groep op me afkomt, ben ik uiteraard machteloos, maar één man ... ik bijt, trek aan zijn haren, stamp met armen en benen langs alle kanten. Dan kan je toch beter een gewillige man nemen het zal hem meer genot verschaffen dan mij proberen te overmeesteren
    pi_28909324
    Mijn TT´s altijd goed voor discussie
    pi_28909327
    quote:
    Op maandag 18 juli 2005 14:12 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik ben klein en zwak, maar ik zou echt eens willen zien of een man in staat is om me te verkrachten

als er een groep op me afkomt, ben ik uiteraard machteloos, maar één man ... ik bijt, trek aan zijn haren, stamp met armen en benen langs alle kanten. Dan kan je toch beter een gewillige man nemen het zal hem meer genot verschaffen dan mij proberen te overmeesteren
    Het is echt geen moeite een vrouw te verkrachten hoor, dan kun je wild doen wat je wilt maar als we je echt ergens vast willen zetten dan is het over met de pret.

IK dacht vroeger altijd dat de beste manier voor een vrouw om een verkrachter af te schrikken was instemmen en zeggen dat ze het lekker vond.
    pi_28909345
    quote:

[..]

Ach, eerst een klein tikje met een rubbere hamer doet wonderen hoor
    You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
    pi_28909371
    quote:
    Op maandag 18 juli 2005 14:14 schreef Godlike02 het volgende:
    Ik kan me niet voorstellen dat je deze specifieke discussie in gedachten had, maar je hebt uiteraard gelijk .
    pi_28909418
    quote:
    Op maandag 18 juli 2005 14:14 schreef Tranceptor het volgende:

Het is echt geen moeite een vrouw te verkrachten hoor, dan kun je wild doen wat je wilt maar als we je echt ergens vast willen zetten dan is het over met de pret.

IK dacht vroeger altijd dat de beste manier voor een vrouw om een verkrachter af te schrikken was instemmen en zeggen dat ze het lekker vond.
    je kan me idd bewusteloos smakken of zo ... maar zolang ik bij bewustzijn ben vraag ik me af hoe je hem erin gaat krijgen
    pi_28909431
    quote:
    Op maandag 18 juli 2005 14:14 schreef Godlike02 het volgende:
    maar zoals altijd doe je zelf niet mee
    pi_28909439
    quote:
    Op maandag 18 juli 2005 14:15 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat je deze specifieke discussie in gedachten had, maar je hebt uiteraard gelijk .
    Ach

Ik google maar wat
    En pik dr een leuke oneliner uit
    Welke discussie zal me dan aan mn reet roesten
    pi_28909455
    Zeg, weten we zeker dat we als Singleskliekje reeks graag geassocieerd willen worden met een "Wat en hoe gedurende een verkrachting"?
    pi_28909459
    quote:
    Op maandag 18 juli 2005 14:17 schreef petitlapin het volgende:

[..]

maar zoals altijd doe je zelf niet mee

Ik lul er vakkundig om heen!
    pi_28909474
    quote:

Daar zou ik niet mee spotten. Het zijn niet allemaal normale mensen op het internet.
    Roses are red
    Violets are blue
    Wololo Wololo
    Now violets are red too
      maandag 18 juli 2005 @ 14:19:08 #25
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_28909483
    quote:
    Op maandag 18 juli 2005 14:17 schreef petitlapin het volgende:

[..]

je kan me idd bewusteloos smakken of zo ... maar zolang ik bij bewustzijn ben vraag ik me af hoe je hem erin gaat krijgen
    Aangezien er elke dag vrouwen worden verkracht denk ik dat dat toch makkelijker is dan jij denkt. De gemiddelde vrouw zal toch net als jij alles proberen om het te voorkomen.
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')