Leer dr vanquote:Op maandag 18 juli 2005 14:01 schreef Sabrina1981 het volgende:
Dus mogen wij vrouwen niet posten deze keer?
Nee dan is het goed.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Leer dr van
Probeer mn tt´s aan te passen aan TC![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Leer dr van
Probeer mn tt´s aan te passen aan TC![]()
Ik ben bang dat je toch echt een behoorlijke stijging in het aantal verkrachtingen (van vrouwen) zou zienquote:Op maandag 18 juli 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
moesten alleen maar mannen zin hebben in sex, dan zou het toch wel een trieste wereld zijn en was 100 % van de mannelijke bevolking geconverteerd tot homo
quote:
ik ben klein en zwak, maar ik zou echt eens willen zien of een man in staat is om me te verkrachtenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:09 schreef Litpho het volgende:
Ik ben bang dat je toch echt een behoorlijke stijging in het aantal verkrachtingen (van vrouwen) zou zien.
Het is echt geen moeite een vrouw te verkrachten hoor, dan kun je wild doen wat je wilt maar als we je echt ergens vast willen zetten dan is het over met de pret.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben klein en zwak, maar ik zou echt eens willen zien of een man in staat is om me te verkrachten![]()
als er een groep op me afkomt, ben ik uiteraard machteloos, maar één man ... ik bijt, trek aan zijn haren, stamp met armen en benen langs alle kanten. Dan kan je toch beter een gewillige man nemenhet zal hem meer genot verschaffen dan mij proberen te overmeesteren
![]()
Ach, eerst een klein tikje met een rubbere hamer doet wonderen hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 14:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben klein en zwak, maar ik zou echt eens willen zien of een man in staat is om me te verkrachten![]()
als er een groep op me afkomt, ben ik uiteraard machteloos, maar één man ... ik bijt, trek aan zijn haren, stamp met armen en benen langs alle kanten. Dan kan je toch beter een gewillige man nemenhet zal hem meer genot verschaffen dan mij proberen te overmeesteren
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je deze specifieke discussie in gedachten had, maar je hebt uiteraard gelijkquote:
je kan me idd bewusteloos smakken of zo ... maar zolang ik bij bewustzijn ben vraag ik me af hoe je hem erin gaat krijgenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:14 schreef Tranceptor het volgende:
Het is echt geen moeite een vrouw te verkrachten hoor, dan kun je wild doen wat je wilt maar als we je echt ergens vast willen zetten dan is het over met de pret.![]()
IK dacht vroeger altijd dat de beste manier voor een vrouw om een verkrachter af te schrikken was instemmen en zeggen dat ze het lekker vond.![]()
maar zoals altijd doe je zelf niet meequote:
Achquote:Op maandag 18 juli 2005 14:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je deze specifieke discussie in gedachten had, maar je hebt uiteraard gelijk.
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar zoals altijd doe je zelf niet mee![]()
Daar zou ik niet mee spotten. Het zijn niet allemaal normale mensen op het internet.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:12 schreef petitlapin het volgende:
Aangezien er elke dag vrouwen worden verkracht denk ik dat dat toch makkelijker is dan jij denkt. De gemiddelde vrouw zal toch net als jij alles proberen om het te voorkomen.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je kan me idd bewusteloos smakken of zo ... maar zolang ik bij bewustzijn ben vraag ik me af hoe je hem erin gaat krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |