abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28908113
quote:
Na Gerard Joling, Patty Brard, Frans Bauer, Gordon, René Froger, Jan Smit, Adam Curry en Katja Schuurmans krijgt ook 'Nederlands bekendste b-artiest' Dries Roelvink een eigen realityshow. Op SBS6 zal de volkszanger vanaf september samen met zijn gezin te zien zijn. 'Ik ben Dries' werd eerder reeds uitgezonden door de lokale Amsterdamse zender AT5.

Roelvink was vorig jaar nog tweede keuze achter Jan Smit bij de TROS. Maar het commerciële SBS6 gaat nu alsnog de door AT5 uitgezonden afleveringen uitzenden. Hoofdpersonen in de nieuwe soap zijn onder andere echtgenote Lucienne en Dave en Donny, de zonen van Dries. Maar ook zijn manager André van Commenée en zijn PR man Walter Siegers komen veel in beeld.
pi_28908120
pi_28908133
Dries wie? Ongetwijfeld bagger.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28908168
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:31 schreef heiden6 het volgende:
Dries wie? Ongetwijfeld bagger.
Dat is een beetje Dries' probleem, hij kan maar geen hit scoren
  maandag 18 juli 2005 @ 13:32:48 #5
125217 The_Brain
Same as we do everyday Pinky..
pi_28908175
Wat een triest verhaal zeg.. Dat dit soort B-artiesten gewoon een eigen programma krijgen.. Hoewel het mss meer zorgwekkend is dat er uberhaupt mensen naar dit soort programma's kijken..
pi_28908236
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:32 schreef The_Brain het volgende:
Wat een triest verhaal zeg.. Dat dit soort B-artiesten gewoon een eigen programma krijgen.. Hoewel het mss meer zorgwekkend is dat er uberhaupt mensen naar dit soort programma's kijken..
Het is zorgwekkend dat dit soort artiesten van het levenslied worden geweerd op de radio en meeste televisie stations. Deze artiesten treden avond na avond op, en kennen wel degelijk een grote schare fans.
Het is dus onbegrijpelijk dat dit nauwelijks op een landelijke radiozender wordt gedraaid. Dat betekent dat het huidige radio en televisielandschap, geen goede afspiegeling is van wat de bevolking wil. En daar mag best een stokje voor gestoken worden.

Daarom juich ik dit iniatief van SBS dan ook alleen maar toe
pi_28908591
Nou ja, past in het format van SBS6, hoe dan ook, Dries blijft triest, wat heb dat nou te melden.
pi_28908720
Ik word al die reality-soaps echt ZO kotsbeu, wie zit daar nou op te wachten?
Gisteren ook, zie ik op TV ene ''Jannes'' , zogenaamd een geweldige zanger die nu ook z'n eigen reality-soap krijgt .

JONGUH, WHO THE FUCK IS JANNES!
Ron Paul 2012
pi_28908815
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:53 schreef Supersoep het volgende:
Ik word al die reality-soaps echt ZO kotsbeu, wie zit daar nou op te wachten?
Gisteren ook, zie ik op TV ene ''Jannes'' , zogenaamd een geweldige zanger die nu ook z'n eigen reality-soap krijgt .

JONGUH, WHO THE FUCK IS JANNES!
Jannes, is zaterdagavond gekroond tot Koning der Piraten, en is de volkszanger van Overijssel en Drenthe. Bekend geworden met zijn hit Ga Maar Weg.

Van de week komt zijn single 'N Beetje Meer uit, waar ik overigens veel van verwacht.

Hij heeft ook een soap op RTV Oost gehad, en nu heeft hij er eentje op TV Drenthe. Binnenkort dus ook op SBS.

Wil je nog wat weten over Jannes?
pi_28910762
Het is geen hit als bijna niemand het kent., vind ik dan.
Ik snap niet dat mensen daarop zitten te wachten, wat heeft hij te bieden?

Ik hoorde iemand zeggen dat hij nog zo gewoon is gebleven.
Ja hallo.. hij is nooit speciaal geweest.
Ron Paul 2012
  maandag 18 juli 2005 @ 15:08:42 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28910857
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:57 schreef ThomasBerge het volgende:
Bekend geworden met zijn hit Ga Maar Weg.
Bekend? In Overijssel en Drenthe alleen zeker?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_28910871
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:04 schreef Supersoep het volgende:

Ik snap niet dat mensen daarop zitten te wachten, wat heeft hij te bieden?
Als mensen fan van die artiest zijn dat willen ze gewoon alles van hem weten, hoe hij leeft naar optredens enzo. Dat heeft hij dus te bieden aan de mensen, een blik in zijn leven. Blijkbaar zitten genoeg mensen daarop te wachten, anders had SBS deze serie niet opgekocht van AT5, die daar ook een succes bleek te zijn.
pi_28910905
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bekend? In Overijssel en Drenthe alleen zeker?
Hier is hij wereldberoemd. Jullie hebben Wesley en Rene Schuurmans, wij hebben Jannes

Maar volgens mij is er ook nog een remix van het nummer uitgebracht door een andere groep, en die deed het volgens mij wel goed bij de carnaval.
pi_28910993
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:10 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Hier is hij wereldberoemd. Jullie hebben Wesley en Rene Schuurmans, wij hebben Jannes

Maar volgens mij is er ook nog een remix van het nummer uitgebracht door een andere groep, en die deed het volgens mij wel goed bij de carnaval.
Wie en wie?
pi_28911047
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:13 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wie en wie?
Woon je in Brabant?
  maandag 18 juli 2005 @ 15:17:08 #16
125217 The_Brain
Same as we do everyday Pinky..
pi_28911077
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:57 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Jannes, is zaterdagavond gekroond tot Koning der Piraten, en is de volkszanger van Overijssel en Drenthe. Bekend geworden met zijn hit Ga Maar Weg.
ja idd Ga maar weg
pi_28911097
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:15 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Woon je in Brabant?
Rotterdam.
  maandag 18 juli 2005 @ 15:29:21 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28911350
Dit topic gaat uiteraard wel over Dries R.
Jannes heeft een eigen topic .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_28911404
quote:
Dries gaat vierdaagse lopen

Op uitnodiging van SBS 6 gaat Dries in gezelschap van zijn charmante vrouw Luciënne en zijn manager André van Commenée één etappe lopen van de welbekende vierdaagse te Nijmegen.

Dit slopende spectakel zal plaatsvinden op 20 juli a.s. en des avonds om plm.23.00 te zien zijn in het programma "Het vrierdaagse journaal"op SBS 6.

De schoenen zullen worden aangepast en geoefend zal er worden in de duinen van Schoorl, dat alles om de 40 km. te kunnen volbrengen.

Gedrieën vragen zij, om voor hun te duimen.
pi_28911518
Geef mij maar een nieuwe variant op Sterrenboksen waar Dries het nog niet eens zo slecht deed.
Alle 3e rangs artiesten tegen elkaar in een competitie, hebben ze gelijk allemaal een eigen programma en niemand die erover gaat zeuren.

1 vs 1 - Jannes tegen Dries.
Tag Team - Lucas en Gea tegen Christiaan en Diana.
Ron Paul 2012
pi_28911570
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:35 schreef Supersoep het volgende:
Geef mij maar een nieuwe variant op Sterrenboksen waar Dries het nog niet eens zo slecht deed.
Alle 3e rangs artiesten tegen elkaar in een competitie, hebben ze gelijk allemaal een eigen programma en niemand die erover gaat zeuren.

1 vs 1 - Jannes tegen Dries.
Tag Team - Lucas en Gea tegen Christiaan en Diana.
Lijkt mij trouwens best vermakelijk
  maandag 18 juli 2005 @ 15:49:52 #22
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_28911902
Zijn liedje 'Ik ben Dries'...
pi_28911970
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:49 schreef MadGuy het volgende:
Zijn liedje 'Ik ben Dries'...
Geschreven door Vader Abraham Ik vind het trouwens wel een pakkend nummer
  Trouwste user 2022 maandag 18 juli 2005 @ 21:32:40 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_28923203
Geweldig nieuws dit gaat zijn grote doorbraak worden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_28935256
quote:
Op maandag 18 juli 2005 21:32 schreef tong80 het volgende:
Geweldig nieuws dit gaat zijn grote doorbraak worden.

Ik hoop het voor hem Ik vond het wel zielig voor hem dat hij aantal weken lang moest opdraven bij Jensen in de show, en dat hij alleen tijdens de aftiteling te zien was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')