Ben benieuwd wat jij ervan denkt. Ik heb net het eerste level uitgespeeld en ik ben er nog steeds niet kapot van.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:24 schreef Jebus het volgende:
Hmmja ik kon de verleiding niet weerstaan en heb hem ook maar gekochtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik post straks wel wat ik er van vind.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat begrijp ik, maar het komt op mij nogal makkelijk over om een verhaal wat niet 1-2-3 uit te leggen valt als 'typisch David Lynch' te typeren. Wat dat betreft zou Killer 7 net zo makkelijk met het werk van iemand als Resnais kunnen worden vergeleken. (Iets wat ik ook flauwekul zou vinden, maar soit.)quote:Ik denk dat je die vergelijking met D.L. niet zo letterlijk moet nemen btw. Zijn films zijn ook hate it or love it, en zijn verhalen zijn ook op meerdere manieren te interpreteren, ik denk dat die reviewer het zo bedoeld. Niet dat David Lynch het ook geschreven zou kunnen hebben oid.
Ninja? Ik vond meer dat 'ie een soort SM-outfitje aan had.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:20 schreef Onsokumaru het volgende:
AWAZURI ...is egt mega irritant !!!
die rooie lycra ninja lult vaak dezelfde riedeltje..
/bitchslapquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:46 schreef ricaplayer het volgende:
nee ik denk niet dat ik dat spel zou willen voor mijn ps2 het lijkt me best een k*t spel maar dat is dan mijn mening wat ook mijn mening is dat je schiet spellen meestal alleen op de pc moet spelen want op de ps2 zijn schiet spellen irritant met dat richten enzo, race spellen zijn gewoon toppiej voor op de ps2 en dan soorte spelletjes als tekken5 en prince of persia zijn ook wel goed op de ps2 na mijn mening.
Zoals ook sommige mensen hier...quote:Op zondag 31 juli 2005 13:02 schreef SilverGun het volgende:
Iemand de review in Veronica magazine gelezen? Ieder zijn mening, maar het lijkt erop dat de schrijver het spel 5 minuten heeft gespeeld en er niet al te veel van heeft begrepenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop