quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:24 schreef Jebus het volgende:Hmmja ik kon de verleiding niet weerstaan en heb hem ook maar gekocht
![]()
Ik post straks wel wat ik er van vind.
Ben benieuwd wat jij ervan denkt. Ik heb net het eerste level uitgespeeld en ik ben er nog steeds niet kapot van.
quote:
Ik denk dat je die vergelijking met D.L. niet zo letterlijk moet nemen btw. Zijn films zijn ook hate it or love it, en zijn verhalen zijn ook op meerdere manieren te interpreteren, ik denk dat die reviewer het zo bedoeld. Niet dat David Lynch het ook geschreven zou kunnen hebben oid.
Dat begrijp ik, maar het komt op mij nogal makkelijk over om een verhaal wat niet 1-2-3 uit te leggen valt als 'typisch David Lynch' te typeren. Wat dat betreft zou Killer 7 net zo makkelijk met het werk van iemand als Resnais kunnen worden vergeleken. (Iets wat ik
ook flauwekul zou vinden, maar soit.)
Hoe dan ook; ik vind het lovenswaardig dat Capcom het aandurft om iets als Killer 7 uit te brengen en ik moet eerlijk zeggen dat dit lange tijd één van de titels is geweest waar ik enorm naar uit heb gekeken.
Maar nadat ik de preview-versie had gespeeld was ik al heel wat minder enthousiast.
De opzet van de game is erg cool en het ziet er allemaal superstijlvol uit maar ik miste gewoon heel erg de lekkere gameplay.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.