abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28905966
Het lang verwachte Killer 7 ligt nu in de winkel:

De meningen zijn nogal verdeeld over deze game, de reviews gaan van een 9,5 tot een 1,5. Typisch zo'n love it or hate it titel. Het verhaal schijnt nogal wat David Lynch achtige trekjes te hebben, en over het net zijn dan ook al een grote verscheidenheid aan theorien over het plot te vinden. Verder is het spel erg volwassen in thema's en zit het ook vol met (goedverpakte) wereldkritiek.
De tegenstanders vinden het niks omdat het bewegen heel lineair is, het is bijna een on rail shooter gecombineerd met puzzel elementen. Het voordeel van het on-rail gebeuren is dat daardoor hele mooie camerabewegingen mogelijk zijn, zoals in een film.

Positieve review:
http://www.gamerankings.c(...).asp?reviewid=593062
Negatieve review:
http://www.gamerankings.c(...).asp?reviewid=591739

Als iemand de game heeft, deel je mening! Ik ben er nog steeds niet over uit of ik hem zal kopen
Sold my Soul to Sony
  maandag 18 juli 2005 @ 13:38:27 #2
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_28908313
Ik ben er nu mee bezig (PS2)
Normaal hou ik wel van rare en ongewone games, maar met Killer 7 weet ik niet of ik er wel zo blij mee moet zijn dat alles zo 'apart' is.
En die vergelijking met het werk van D.L. is wat mij betreft onzin.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_28909667
Hmmja ik kon de verleiding niet weerstaan en heb hem ook maar gekocht . Ik post straks wel wat ik er van vind. Ik denk dat je die vergelijking met D.L. niet zo letterlijk moet nemen btw. Zijn films zijn ook hate it or love it, en zijn verhalen zijn ook op meerdere manieren te interpreteren, ik denk dat die reviewer het zo bedoeld. Niet dat David Lynch het ook geschreven zou kunnen hebben oid.
Sold my Soul to Sony
  maandag 18 juli 2005 @ 15:28:26 #4
10785 Smots
pi_28911325
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:24 schreef Jebus het volgende:
Hmmja ik kon de verleiding niet weerstaan en heb hem ook maar gekocht Ik post straks wel wat ik er van vind.
Ben benieuwd wat jij ervan denkt. Ik heb net het eerste level uitgespeeld en ik ben er nog steeds niet kapot van.
quote:
Ik denk dat je die vergelijking met D.L. niet zo letterlijk moet nemen btw. Zijn films zijn ook hate it or love it, en zijn verhalen zijn ook op meerdere manieren te interpreteren, ik denk dat die reviewer het zo bedoeld. Niet dat David Lynch het ook geschreven zou kunnen hebben oid.
Dat begrijp ik, maar het komt op mij nogal makkelijk over om een verhaal wat niet 1-2-3 uit te leggen valt als 'typisch David Lynch' te typeren. Wat dat betreft zou Killer 7 net zo makkelijk met het werk van iemand als Resnais kunnen worden vergeleken. (Iets wat ik ook flauwekul zou vinden, maar soit.)
Hoe dan ook; ik vind het lovenswaardig dat Capcom het aandurft om iets als Killer 7 uit te brengen en ik moet eerlijk zeggen dat dit lange tijd één van de titels is geweest waar ik enorm naar uit heb gekeken.
Maar nadat ik de preview-versie had gespeeld was ik al heel wat minder enthousiast.
De opzet van de game is erg cool en het ziet er allemaal superstijlvol uit maar ik miste gewoon heel erg de lekkere gameplay.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  maandag 18 juli 2005 @ 15:39:26 #5
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28911627
Ik heb em ff een kwartier gespeeld in de gamesshop, ga hem wel kopen alstie wat goedkoper is denk ik .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_28916925
Ok ik heb net ook het eerste level uitgespeeld. Eerst moest ik enorm wennen, maar toen ik de hang ervan had speelde het allemaal een stuk lekkerder. Dat hele rail gebeuren valt opzich wel mee je kan voor een groot gebeuren wel bepalen waar je heen gaat. Ik vond het naarmate ik verder kwam steeds beter worden. Als je een mannetje eenmaal redelijk hebt geupgrade knal je er redelijk makkelijk doorheen.

+ punten: sfeer, verhaal(denk ik), muziek(erg goed), volwassen (ik vind het wel fijn om weer eens een echte volwassen game te spelen met volwassen thema's etc)
- punten: gameplay had een stuk vrijer gekunt, slowdown op ps2

Tot nu toe ben ik wel enthousiast geworden iig.
Sold my Soul to Sony
  maandag 18 juli 2005 @ 21:19:24 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_28922667
Ik heb hem besteld, maar nog niet binnen. Ben wel erg benieuwd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:00:36 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_28951815
Ik ben nog niet zo heel ver. Besturing is inderdaad wennen, maar als je jezelf daar al op hebt ingesteld is het best goed te doen. Het verhaal vind ik ook nog vreemd, er zit niet echt een introductie in. Ook ga ik om de haverklap dood, maar desondanks denk ik dat ik hier best wel van ga genieten.

Enige grote minpunt vind ik die Kurozawa (waza, whatever). Zijn geluid is zo irritant dat ik hem niet meer aanspreek.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_28954481
AWAZURI ...is egt mega irritant !!!
die rooie lycra ninja lult vaak dezelfde riedeltje..

IN THE NAME OF HARMAN !!!
Besturing is egt wennen ja da zeker... en ook die zombie schieten is ook erg wennen... moet goed checken waar je die zombs neer schiet ..ze komen toch altijd terug...schiet dus altijd op de golden target al zou ik het zeggen.. dan zijn ze gelijk dood !!
Verder ga je nooit dood tijdens dit spel , want je kan je eigen weer tot leven brengen door Gracian smith.. my mr. T dubberganger !!
Koop dit spel.. dit is egt megabizar maar ook megareet !!
if you never take a riscs , you never drink champagne !!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 23:01:18 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_28960150
Ja dat ook.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 23:02:54 #11
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_28960217
ja killer7 vind ik zeker leuk , ik ben normaal gesproken totaal geen shooter fan ,maar de setting en graphics vind ik fantastisch
  woensdag 20 juli 2005 @ 10:27:13 #12
10785 Smots
pi_28968185
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:20 schreef Onsokumaru het volgende:
AWAZURI ...is egt mega irritant !!!
die rooie lycra ninja lult vaak dezelfde riedeltje..
Ninja? Ik vond meer dat 'ie een soort SM-outfitje aan had.
  woensdag 20 juli 2005 @ 14:40:14 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_28976001
Ik vind hem echt geweldig! Die Harman, met z'n kanon op z'n rolstoel, briljant .
  woensdag 20 juli 2005 @ 14:40:40 #14
8369 speknek
Another day another slay
pi_28976021
Ik vind het vooralsnog trouwens meer een Tarantino, dan een Lynch.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 00:00:59 #15
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_29026220
Ik ben er ook reeds mee bezig... Het is krankzinnig, maar wel op een leuke manier. En dat lopen-door-een-knop-in-te-houden werkt wonderwel, zeker voor mensen die redelijk gauw de neiging hebben om te verdwalen, zoals ik. Leuke manga tussen de levels ook!

Maar mein gott, wat hebben die lui gehad... zwevende geesten in SM-pakjes die constant in een "tight spot" zitten (hmm...) en pratende hoofden in een wasdroger...
Nicht ärgern, nur wundern!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 01:05:22 #16
125637 Bad_MoFo
Niet serieus nemen...
pi_29130596
Tja.....apart is het zeker
tot nu toe is het nog niet echt geweldig.
En ik heb mijn handen nu vol aan Devil May Cry 3 en God of War
Was wel te verwachten dan...
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:46:57 #17
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29246441
nee ik denk niet dat ik dat spel zou willen voor mijn ps2 het lijkt me best een k*t spel maar dat is dan mijn mening wat ook mijn mening is dat je schiet spellen meestal alleen op de pc moet spelen want op de ps2 zijn schiet spellen irritant met dat richten enzo, race spellen zijn gewoon toppiej voor op de ps2 en dan soorte spelletjes als tekken5 en prince of persia zijn ook wel goed op de ps2 na mijn mening.
Wat zeggie? Ooooh! Zeg dat dan.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:56:30 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_29246728
dat kan en dat is geheel jouw mening en mijn mening is dat het spel wel best wel leuk is enzo het verhaal blijft boeien alhoewel het soms en dan voornamelijk door al die aanwijzingen die die dooien die overal rondzweven best ingewikkeld is maar het zit allemaal zo stijlvol in elkaar dat je toch naar een soort van interactieve film kijkt maar goed dat is mijn mening en zo is het ook mijn mening dat het reteirritant is wanneer mensen weigeren een beetje goede interpunctie te gebruiken ik bedoel zeg nou zelf dit leest toch voor geen meter ja toch niet dan nou dat vond ik hoor en wou ik even zeggen doegie weer allemaal ik drink nog een roseetje hoezee.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:59:28 #19
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29246842
Haha je bent me net voor speknek
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 30 juli 2005 @ 13:22:37 #20
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_29264024
Hij gebruikt toch wel een komma meer dan Speknek.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 13:30:44 #21
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29264224
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:46 schreef ricaplayer het volgende:
nee ik denk niet dat ik dat spel zou willen voor mijn ps2 het lijkt me best een k*t spel maar dat is dan mijn mening wat ook mijn mening is dat je schiet spellen meestal alleen op de pc moet spelen want op de ps2 zijn schiet spellen irritant met dat richten enzo, race spellen zijn gewoon toppiej voor op de ps2 en dan soorte spelletjes als tekken5 en prince of persia zijn ook wel goed op de ps2 na mijn mening.
/bitchslap
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zondag 31 juli 2005 @ 13:02:44 #22
19542 SilverGun
Wort wort wort!
pi_29290176
Iemand de review in Veronica magazine gelezen? Ieder zijn mening, maar het lijkt erop dat de schrijver het spel 5 minuten heeft gespeeld en er niet al te veel van heeft begrepen
You'll think I'm dead but I sail away on a wave of mutilation
  zondag 31 juli 2005 @ 15:26:07 #23
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_29294633
quote:
Op zondag 31 juli 2005 13:02 schreef SilverGun het volgende:
Iemand de review in Veronica magazine gelezen? Ieder zijn mening, maar het lijkt erop dat de schrijver het spel 5 minuten heeft gespeeld en er niet al te veel van heeft begrepen
Zoals ook sommige mensen hier...
  zondag 31 juli 2005 @ 20:55:52 #24
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29303880
lol, 1wordt hiervoor: BUSTED!!!
Wat zeggie? Ooooh! Zeg dat dan.
  zondag 31 juli 2005 @ 20:56:14 #25
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29303893