Ten eerste is het nu dus nog geen 12 uur, maar goed er staat plus minus vervolgens kijken we in de topic:quote:"Sharkdoggie - zondag 17 juli 2005 @ 12:18"
"Elk geposte poll blijft plus/minus 24 uur open, daarna wordt de uitslag gepost samen met de volgende poll."
Vervolgens is ie dicht gegaan op:quote:Sharkdoggie - maandag 18 juli 2005 @ 08:48
Deze kan dicht![]()
Het is net Amerika, schande, oeh ah, dus.quote:Tain (Moderator) - maandag 18 juli 2005 @ 09:45
dicht dus![]()
utieraard.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:00 schreef Retuobak het volgende:
Sub-Zero en Bastila
Hulp van buiten GAMquote:Op maandag 18 juli 2005 10:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Sub-zero, omdat ie zo cool is
Bastila, omdat zij tenminste een beetje ballen heeft
en NEEE!! hoe kon Cloud ooit winnen van CYBERDEMON?!?!?!
En Cloud had al genoeg stemmen om half 5, toen ik ging slapenquote:Op maandag 18 juli 2005 11:54 schreef Jasperge het volgende:
Sub-Zero en Bastila.
De poll van gister is trouwens fraude gepleegd, teh samenzwering van FF junks!
[..]
Ten eerste is het nu dus nog geen 12 uur, maar goed er staat plus minus vervolgens kijken we in de topic:
[..]
Vervolgens is ie dicht gegaan op:
[..]
Het is net Amerika, schande, oeh ah, dus.
quote:Op maandag 18 juli 2005 10:00 schreef Retuobak het volgende:
Sub-Zero en Bastila
Ik had gister een kater (normaal post ik de polls rond 22:00) en vandaag had ik een uitje.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:54 schreef Jasperge het volgende:
Ten eerste is het nu dus nog geen 12 uur, maar goed er staat plus minus vervolgens kijken we in de topic:
[..]
My thoughts, exactly. Maar op Fok is alles mogelijk dat is ondertussen wel gebleken.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Vond het pakje in X-2 leuker uitzien.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:30 schreef peristilius het volgende:
[anthumping]Ik vraag me alleen af waarom het Yuna uit FF X-2 is?We hebben een personage nodig, laten we maar het slechtste spel nemen waar ze in voorkomt. In X had ze veel meer karakter
[/anthumping]
quote:Op maandag 18 juli 2005 10:00 schreef Retuobak het volgende:
Sub-Zero en Bastila
Ik was vergeten te stemmenquote:Op maandag 18 juli 2005 10:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Zolang Sub-zero maar gaat winnen.quote:
Stoerder dan Liu Kang. Die gilde als een wijf.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sub Zero zonder masker is als een vrouw zonder tieten... Maar hij is wel stoer
Waardeloos, al moet ik wel zeggen, ik vind het minder erg dit keer dan gisteren met Cyberdemon, al wil ik nog steeds Bastilaquote:
Zal die zo openen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:38 schreef Young_David het volgende:
Tijd voor dag 7:
Ryu Hayabusa [Ninja Gaiden] en Kasumi [Dead or Alive]
Twinsen [Little Big Adventure] en Wario
Final Fantasy Jügendquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |