quote:Op maandag 18 juli 2005 12:30 schreef Myra het volgende:
Ik haat mijn eigen voeten en vind het dan ook niet fijn als er iemand aan zit![]()
Als zijn voeten schoon en alles zijn wil ik daar best mee friemelen en spelen![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:25 schreef Onsokumaru het volgende:
Ik word geil van mijn vriendin wanneer ze met haar dikke blote kont voor gaat zitten als een hond en haar voeten lekker bloot en vuil....DAMN...
Voel me gelijk een fetisjventje !!
Viezerikquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:25 schreef Onsokumaru het volgende:
Ik word geil van mijn vriendin wanneer ze met haar dikke blote kont voor gaat zitten als een hond en haar voeten lekker bloot en vuil....DAMN...
mijn godquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:25 schreef Onsokumaru het volgende:
Had ik eerst ook, maar het magische woord is ontspannen, daarna is hetquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:52 schreef Moja het volgende:
[..]
mijn god![]()
![]()
Ik kan er zelf ook niet echt tegen als iemand uitgebreid aan mn voeten gaat zitten, kietelt idd heel snel.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:25 schreef Onsokumaru het volgende:
En al met de tong geprobeerd dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:27 schreef Aventura het volgende:
Ranzig plaatje verwijderd.
Nee, mijn voeten zijn veel te gevoelig voor spelletjes. Als iemand mijn voetzolen kietelt, ga ik door het plafond. Ik heb laatst een voetmassage gedaan, maar dat was ook geen succes.
Afschuwelijk, dat gewrijf over de toch al zo dunne huid op de voeten. Keihard over al die botjes en aderen heen. Ik moet echt nog rillen als ik eraan terugdenk. Nee, voor mij zijn voeten beslist geen erogene zone.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:49 schreef Klytemnestra het volgende:
heel wat mannen geilen op vrouwenvoeten, ga maar eens met vuurrode teennagels in zwarte sandalen met plateauzolen en hoge hakken op een terras zitten, benen over elkaar en dan een beetje wiebelen met je voet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |