Waterverspilster!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:40 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Mijn vriend ging toenlaatst aan m'n tenen sabbelen.![]()
Voelde wel speciaal.
En ja, ik douche tweemaal per dag.
Douche elke ochtend 'uitgebreid', en 's avonds na werk/sporten ed alleen ff snel, voor 't frisse gevoel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:23 schreef Enil het volgende:
[..]
Waterverspilster!
Maar idd, schoon is er niets mis met de voeten, jummie
Ik zou er dan proberen over te praten.. als jij het lekker vind, zij weet dat natuurlijk niet, en als ze ook geen aanwijzingen krijgt dat je het lekker vind als je voeten 'onder handen' genomen worden, zal ze het ook nooit doen. Praat er dus over, het lijkt moeilijk, maar is het nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:18 schreef BObNL het volgende:
Mijn ex kon er ook niet tegen, en deed het ook niet bij mij![]()
Voeten moet je ook een beetje verzorgen . Dan zijn ze niet lelijkquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:21 schreef Laton het volgende:
Ik vind voeten echt ronduit lelijk en geheel sexloos...het is zelfs zo dat ik slechts bij voeten denk aan 2 gradaties: Lelijk en neutraal..
Nee echt geheel niet aan mij besteed...
Had het een keer gezegt maar ze vond het stom om te doenquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zou er dan proberen over te praten.. als jij het lekker vind, zij weet dat natuurlijk niet, en als ze ook geen aanwijzingen krijgt dat je het lekker vind als je voeten 'onder handen' genomen worden, zal ze het ook nooit doen. Praat er dus over, het lijkt moeilijk, maar is het niet
Jammer, maar je kan tuulijk niet iemand dwingen om wat te gaan doenquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:23 schreef BObNL het volgende:
[..]
Had het een keer gezegt maar ze vond het stom om te doen![]()
Zeker wel..sterker nog..als mensen er ook nog eens aandacht aan gaan besteden met nagellak of van die gruwelijke hakschoenen met zo;n teen eruit...blegh.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:22 schreef BObNL het volgende:
[..]
Voeten moet je ook een beetje verzorgen . Dan zijn ze niet lelijk![]()
nou ik geloof niet dat ik als jongen nagellak opdoequote:Op woensdag 20 juli 2005 17:39 schreef Laton het volgende:
[..]
Zeker wel..sterker nog..als mensen er ook nog eens aandacht aan gaan besteden met nagellak of van die gruwelijke hakschoenen met zo;n teen eruit...blegh.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |