Oh, je was aan het slaapposten?quote:
hij is niet veel veranderd sinds die foto en het is geen scooter freak hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:25 schreef P0rt0 het volgende:
Doe eens recente foto posten, want het is net of ik een puberend scooterfreak sta te feliciteren.
gefeliciteerd btw
dank uquote:Op maandag 18 juli 2005 12:25 schreef P0rt0 het volgende:
Doe eens recente foto posten, want het is net of ik een puberend scooterfreak sta te feliciteren.
gefeliciteerd btw
ik vind wel dat ik veranderd benquote:Op maandag 18 juli 2005 13:11 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
hij is niet veel veranderd sinds die foto en het is geen scooter freak hoor.dat ben ik
![]()
toen jij om 3 uur ofzo dat bericht poste sliep ik, zeg maarquote:
je hebt nog steeds geen haar op benen óf armen en je bent in je gezicht ook nog niet erg veel veranderd.quote:
Hij kan het ook niet helpen dattie gedoemd is als breezer-generatie door het leven te gaan met NOkia telefoon, scooter, en oranje briezertsquote:Op maandag 18 juli 2005 14:34 schreef P0rt0 het volgende:
kortom: je ziet eruit als een maagd, en je hebt waarschijnlijk net donshaar op je ballen.
PS: scooterfreak
Je gaat toch niet slapen op je verjaardag...quote:Op maandag 18 juli 2005 13:12 schreef cygnusx het volgende:
[..]
toen jij om 3 uur ofzo dat bericht poste sliep ik, zeg maar
Oh sorry, ik was even vergeten dat iemand van 17 nog niet zijn eigen bedtijd mag bepalen...quote:Op maandag 18 juli 2005 16:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Je gaat toch niet slapen op je verjaardag...
kep een Siemens, geen scooter, en breezer met mate.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij kan het ook niet helpen dattie gedoemd is als breezer-generatie door het leven te gaan met NOkia telefoon, scooter, en oranje briezerts
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:21 schreef whoops het volgende:
[..]
Oh sorry, ik was even vergeten dat iemand van 17 nog niet zijn eigen bedtijd mag bepalen...![]()
Pfff... Trauma's... Toen ik jouw leeftijd had woonde ik al op mezelf en was ik al compleet self-supporting...quote:Op maandag 18 juli 2005 16:39 schreef cygnusx het volgende:
[..]meestal wel eur
ik weet niet welke trauma's jij ophaalt van jouw tienerleven
en toen ik 6 was had ik een butler en een limousine.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:00 schreef whoops het volgende:
[..]
Pfff... Trauma's... Toen ik jouw leeftijd had woonde ik al op mezelf en was ik al compleet self-supporting...
Over bier gesproken, over een jaar mag hij sterke drank drinken...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:18 schreef iDex het volgende:
gefelicibier
legaal sterke drank kopen bedoel jequote:Op maandag 18 juli 2005 19:21 schreef whoops het volgende:
[..]
Over bier gesproken, over een jaar mag hij sterke drank drinken...![]()
En eindelijk neuken zonder dat zijn nicht zich zorgen hoeft te maken om de politiequote:Op maandag 18 juli 2005 19:21 schreef whoops het volgende:
[..]
Over bier gesproken, over een jaar mag hij sterke drank drinken...![]()
Dat kan hij al een jaar... Theoretisch gezien dan...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:31 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
En eindelijk neuken zonder dat zijn nicht zich zorgen hoeft te maken om de politie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |