Succes hé!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:16 schreef Sylvana het volgende:
ik heb msn al afgesloten, had geen zin meer om te chatten, ga zo slapen, heb vanmiddag theorie-examen voor autorijbewijs
Er is er een jarig hoera, hoera!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je verjaardag trouwens(
quote:Op maandag 18 juli 2005 01:17 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Gewoon vervelend die mensen. Weet je nooit of ze er zijn.![]()
Thnxquote:Op maandag 18 juli 2005 01:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je verjaardag trouwens(
Je hebt het overleeft, fiewquote:Op maandag 18 juli 2005 01:22 schreef Brechtje het volgende:
[..]
![]()
Tjah, maar deze avond was ook een beetje raar, lang verhaal.
Moest weer weg, en even heel druk allemaal, dus ik kon zoiezo niet reageren, dus deed ik BRB
*ziet dat ze nog steeds op brb staat *shit*![]()
Maar ik ga ook slapen, truste allemaal![]()
![]()
De 1e dag van het nieuwe forum is geslaagd
Gezellig weer hoor. Laat je ons zomaar in de steek.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:22 schreef Brechtje het volgende:
[..]
![]()
Tjah, maar deze avond was ook een beetje raar, lang verhaal.
Moest weer weg, en even heel druk allemaal, dus ik kon zoiezo niet reageren, dus deed ik BRB
*ziet dat ze nog steeds op brb staat *shit*![]()
Maar ik ga ook slapen, truste allemaal![]()
![]()
De 1e dag van het nieuwe forum is geslaagd
Jep, en het is ook boven mijn verwachtingen heen.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:23 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Je hebt het overleeft, fiew![]()
Welterusten!![]()
Een soort onz zonder zwarte humor!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:08 schreef Sylvana het volgende:
ik ben dan al wel 18 en niet echt een puber meer, best een leuk forum dit
Eigenlijk best wel. Ik wilde iedereen laten meedelen in de vreugde, komt daar ene Sjonnie die hem dichtgooit.quote:
Wie wil hem aanraken?!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:14 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb RoOoYtJuH. Lekker puh!
kut vervelende modquote:Op maandag 18 juli 2005 01:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel. Ik wilde iedereen laten meedelen in de vreugde, komt daar ene Sjonnie die hem dichtgooit.![]()
Ik wil niet weten hoe ik dat moet opvatten?quote:
NJ is een stuk stront...maar de droogheid waarmee hij dat topic dichtgooide getuigd wel van klasse.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
kut vervelende mod
NJ? is die nieuw ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |