blablabla
andries zegt helemaal niks gedurende de hele discussie.
Frank zegt dat het verliezen van een battle hem helemaal niks meer doet (dit terwijl hij al een half uur loopt te zeuren).
Frank tijdens de discussie" ik kan jullie echt niet elke keer door die fysieke battles heenslepen, dat ken gewoon niet"
Danielle of Diane ergens eerder in dit gesprek: "dat komt gewoon door de ....FOKtor" (de puntjes ben ik vergeten heeft iemand die?)
Diane: "wij mochten niet vasthouden" (zou ze der haar geverfd hebben en stiekum toch blond zijn?)
Ook de monopoly battle komt weer ter sprake.
Andries komt ondertussen binnengelopen.
Frank: "gaat het weer een beetje Bob"
Andries: "ja"
Leo: "ik baal gewoon dat ik daar geen functie in had"
Andries nadat men voorstellen doet hoe het de volgende keer moet: "ik vindt alles best"
Danielle: "na ja waar slaat dat nu weer op"
Andries:" nhu ik vindt alles best als de battle begint beslist de captain"
andries laat aan alles merken dat hij zeer ontevreden is over zijn team (hij is ontevreden over Frank,kijkt Leo niet of nauwelijks aan en valt Daan aan op haar captainschap)
Opmerking Andries: "na zullen we gaan slapen"
Frank en Leo hebben het over dammen
Frank vraagt: "kan iemand dammen"
Leo: "dat is ongelooflijk moeilijk goed dammen"
Frank: "ah man kom op nou"
Leo: "jij bent een ongelooflijk eigenwijs ventje"
23.13 In de slaapkamer. Alleen Tania is afwezig. Frank : Gaat het weer een beetje Bob ? Andries : Ja. Leo : Ik voel me ontzettend goed eigenlijk. Frank : Wat moet ik er aan doen ? Ik lig weer in mijn eigen bed. Diane : Die aan de andere kant vind ik iets vertrouwder, die lijkt iets meer op mijn eigen bed. Leo : De volgende fysieke battle doen wij (?) het. Ik wil mijn verantwoordelijkheid nemen, dat heb ik niet gedaan. Andries : Dat beslist de captain. Danielle : Als iemand iets uitlegt hou je je waffel. Er is daarna altijd tijd om vragen te stellen. Leo : Het is wel de eerste regel van communicatie. Diane : Coos stelde een vraag die al gesteld was. Danielle : Tania ook. Andries : Ga je slapen ? Leo : Nee. Leo staat, Danielle zit op een strobaal, de andere drie liggen. Frank : Als we hadden gewonnen dan hadden we weer een battle gehad, dat is een schrale troost. Diane denkt dat de tafel pas neergezet is nadat BB wist wie gewonnen had. Leo : Ik kan niet slapen. Frank : Je moet het gewoon zo zien, we hebben een battle verloren en straks winnen we er één. Donderdag zitten we in rijk, let maar op. Leo en Frank hebben lichte onenigheid over of dammen moeilijk is, Leo vindt van wel, Frank van niet.
23.21 Frank : Ik wil een bakkie koffie of een bakkie thee ? Wil jij ook ? Tania, die inmiddels ook in de slaapkamer is : Ja. Frank : Ik ga tegen mijn verlies kennen hier. Tania : Elke dag leer je hier. Diane en Danielle : Ga even koffie zetten Frank. Frank gaat koffie zetten.
Nee hoor, zegt Frank, ik beslis zelf over mijn lichaam en zeg dat ik het emotioneel en fysiek niet aan kan, dus ik doe dan mooi even niet mee.
Zo, zegt Danielle, als je dan niet mee wil doen, rot maar op naar huis dan. Je kunt gewoon niet tegen je verlies.
Even later is het gesprek wat gekalmeerd en gaat er koffie gezet worden. Tania vraagt aan Frank waar de sigaretten zijn. Weet ik veel, zegt Frank, ik ben je hoer niet'
Frank: het doet me helemaal niks, een battle verliezen (voor de 500ste keer dus niet erg geloofwaardig).
Frank: joh, ik leer tege me verlies te kenne...
frank moet koffie zetten, een sterk bakske, volgens tania.
Pascal moet als eerste naar de DBK.
Andries moppert: wat is dat nou weer!! Wat is dat nou allemaal.
Frank antwoordt, dit is het nou het spel, gewoon twee battles per dag, over elkaar heenlopen.
Nu mag Danielle ook naar de DBK
Frenk is zo'n beetje de loopjongen van Tania aan het worden.
Tania: Frenk pak die wcrolletjes even aub
Tania: Frenk pak die sigareten voor me.
Ondertussen zit hij ook nog iets te flikken met een stuk wc papier
Daan zit Andries een beetje te troosten
Vind ook dat Andries zich een beetje aanstelt.
23:28
BB: Willen alle bewonders zich verzamelen voor The BATTLE
: WIl de Cap van de Rijke gedeelte naar de DBK komen
Frank: Krijg de tering, weer een battle!
De captain van het rijke team moet naar de dagboekkamer.
Een zenuwenspiraal moet 3 x genomen worden.
Frankie weer gelijk het hoogste woord: "laat die tafels maar staan dan kunnen we over en weer lopen"
Daan neemt envelop in ontvangst en leest hem voor: "Zenuwenspiraal"
3 leden van het team moeten de zenuwenspiraal doen
het rijke team mag beslissen wie mag beginnen.
Het team wie de snelste tijd neerzet met 3 geslaagde pogingen heeft gewonnen.
Daan wil gaan vragen of zij haar poging mag doorgeven mocht zij er niet in slagen om het te volbrengen. Tania begint er doorheen te bleren.
Andries stelt een slimme vraag: "als je de spiraal raakt mag je dan terug naar het begin en opnieuw beginnen?"
Frank zonder na te denken: "nee dat mag niet"
Ze gaan het toch maar even vragen voor de zekerheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |