rijk kijkt rustig filmpje af
Het gaat over het zetten van de tatoeage van Andries. Het zetten duurde 7 minuten en die van Frank 20 minuten. Bij Frank was het t rondje dat pijn deed, zegt Andries.
Diane zit aan de keukentafel samen met Leo en Daniëlle. Het geluid draait naar hen toe en weg van de slaapkamer. Tania komt binnenlopen en fluistert iets tegen Daan. Deze zegt: nee, dat doe ik thuis niet nee. Tania loopt weer weg.
Daan tegen Diaan (of andersom
): jij bent fysiek veel sterker dan ik. Gelukkig is het nu een kennisvraagquiz, zegt Diane (!!!! hoe weet ze dat????)
De dames Leo, Daan en Diaan kletsen nog steeds aan de keukentafel. Niet echt over een bepaald ondeerp, het gesprek wisselt erg en is moeilijk verstaanbaar.
Pris steekt een peuk op in rijk. Sandy en Kelly apen haar na.
Leo: wordt zij ook niet gek? Diane: nou, ze komt veel dingen tegen die niet te verklaren zijn. (Ow, het gaat over de film ontdek ik nu). Daan: ik kijk niet zo veel films. Geen enge films. Daan vindt tegenwoordig het geluid zo hard in de bioscoop. Leo: nou!
dit nav geluiden die ze van cameramensen soms horen
Grmbl, ik ben nog niet uitgetypt en stream 2 is ineens arm geworden (soort stoelendans, maar dan anders). Ik heb nu dus ook geluid van Rijk, de film.
Captain van rijk moet naar de dagboekkamer komen en mijn beide streams lopen vast
[offtopic]Verbeeld ik me dit nu of is er een hap tijd uit de streams genomen? Het ene moment stonden er nog mensen in de kamer en de camera wisselt en de kamer is leeg en pascal heeft de opdracht al in zijn handen in de slaapkamer???[/offtopic]
evenwichtsbalk, muurtje over, raam door etc
1 iemand ligt, de rest gaat mee.
als er iets fout gaat moeten ze opnieuw ![]()
correctie van instructeur, dan moet de hindernis opnieuw.
ze hebben veel vragen!
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Java op 23-10-2001 22:19]
Ze moeten allemaal netjes op de lijn gaan staan, met de gezichten richting de camera's. (het is de bedoeling dat zij een V gaan vormen. 6 tegen 6, loten d.m.v lootjes trekken, het kortste lootje hoeft niet mee te doen.
De zenders worden afgedaan voor de battle.
De structuur van een brancard ligt klaar, de bedoeling is dat de brancard het uiteindelijk het hele parcour moet gaan uithouden. (onder een balk.over de schutting, door het raam e.d.) de brancard gereed maken hoort ook bij het spel.
Diegene die op de brancard ligt moet als een wassen beeld stil blijven liggen, als er men ziet dat die persoon meehelpt dan is het spel voorbij.
Frank vraagt of de persoon op de brancard ook vastgebonden mag worden. (nee dus)
Ze moeten knopen omdat de brancard anders uitelkaar gaat vallen...mocht ie wel uitelkaar vallen tijdens het rennen, dan moet ie direct, ter plaatse, gemaakt worden en mogen ze pas verder als hij geheel gerepareerd is.
START!
[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 23-10-2001 22:21]
Arm is op het battlefield nu, Rijk is nergens te bekennen. Ze moeten naast elkaar op een lijn gaan staan. Het wachten is op Rijk. Komen ze net aan. Iedereen noet op de lijn naast elkaar voor de uitleg.
6 tegen 6
rietje trekken, korste rietje doet niet mee
Ed doet niet mee, die heeft de kleinste. Pascal grapt: mooi, hoeven we jou niet te tillen ![]()
Alle zenders moeten af en in een mandje. Kelly doet haar haar nog ff goed.
Brancard bouwen die het gehele parcours houdt. 1 persoon erop en met de hele groep de hindernissen nemen. Hier onderdoor, hier overheen (muur), over evenwichtsbalk en dan door het raam. Alle deelnemers moeten overal onderdoor, doorheen en overheen, niet omlopen en de brandcard maken hoort bij het spel. De groep die als eerste met zijn allen op het podium staat heeft gewonnen. Brancardpersoon mag niet meehelpen, niet vallen en niet wisselen anders moet je direct terug naar begin van de hindernis waar je viel. Bij iedere fout genomen hindernis moet je terug naar begin van de hindernis. Als de brancard uit elkaar valt omdat ie niet goed geknoopt is moet ie ter plekke worden gemaakt. Je mag elkaar helpen maar je mag niet naast de evenwichtsbalk staan om een ander te helpen. Eenmaal over een hindernis heen, betekent dat je aan die kant van de hindernis moet blijven, je mag niet terug. Het wachten is nu op het startsein van BB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |