abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1979751
Big-Brother-Tania ligt nog steeds in het huis, close-upje te zien op stream 4.
pi_1980250
Coos en Pas in de keuken ze fluisteren wat. Coos belt de butlerfoon en zegt we willen een geintje uithalen met Ed daarom willen we de love doll bestellen liefst verpakt in plastic zodat je niet kunt zien wat het is
Try anything once, twice to be sure
pi_1980355
In arm is Tania naar de db kamer geweest heeft een doos eten gekregen en is nu alles op aan het ruimen wow top zegt ze (volgens mij was dat over champoo) verder is in arm iedereen nog in diepe rust.
In rijk stream op peppie en kokkie die aan het sporten zijn
(geen geluid)en Kel komt onder de zonnebank vandaan
pi_1980445
Tania praat tegen kel Ze zegt dat ze allemaal deo hebben gekregen en een flesje champo. Tania heeft pijn in haar buik omdat ze niet kan poepen. Ga boven die pot hangen zegt kel dan kun je daarna lekker wassen. Ik ga heel de dag aan het fesje ruiken zegt Tania.
paskwal is nog steeds aan het sporten en ik zie Coos onder de zonnebank(steeds geen geluid)
Tania is haar tanden buiten aan het poetsen grijpt geregeld naar haar buik alsof ze moet bevallen
pi_1980618
Arm tania is met de kachel bezig loopt wat heen en weer en moppelt wat (niet verstaanbaar)
Rijk Kel zit als een diva op de bank met een bord vol eten
Pascal is de badkamer wat op aan het ruimen en loopt daarna weer naar Coos die nu op de loopband bezig is
Pas gaat nu onder de zonnebank
Tania tegen Kel zou het echt champo zijn
Lekker zegt Kel dan je je haren wassen Ik was het vanavond lekker thuis zegt Tania 2x Kel gaat er niet op in.
pi_1980696
Kel zit nog steeds te eten (het was ook echt een vol bord)
Gj is ondertussen ook wakker
Gj gaat nu fietsen
Arm Tania doet deo onder haar oksels ruit weer aan het flesje Oops nu trekt ze haar hempje uit stream weg
Stream terug nu heeft ze een bh tje aan ze kleed zich verder aan. Kel loopt naar het hek hmmm je ruikt weer lekker ik ga even douche en kom zo even met je babbelen.
De rest van arm is nergens te zien slapen vast nog
RRijk steeds de sporters in beeld zoder geluid
pi_1980849
Tania ruikt steeds aan haar flesje deo rolt het nu op haar polsen
Coos en Paskwal stoppen met sporten en lopen samen de badkamer in daar zit Kel in het bubbelbad ze roept verassing (je kunt Kel haast niet zien in de hoop schuim niet normaal zo veel)
Kel gaat zich afdrogen in arm zit Tania wat te lezen
Pas en Coos samen in de keuken
Pas en Coos nu in de badkamer Kel heeft volgens Coos zijn handoek gepikt.Kel blijft erbij dat het haar hanoek is maar Coos mag hem wel gebruiken.
Coos en pas weer samen in de keuken Kel heeft ondertussen haar badjas aan en de badkamer is een schuim massa overal waar kel gelopen heeft zie je schuim.Ze loopt naar de huiskamer (wie gaat die badkamer schoon maken)
pi_1980983
Pas en Coos zitten samen aan tafel te eten
In arm is Tania bood aan het kneden
Diaan komt nu uit bed en gaat bijna uit haar dak als ze de deo ziet Tan verteld dat er in de badkamer schmpo staat
Coos en pas lopen naar het hek om de deo te bekijken
Op elk flesje staat een naam.
Diaan loopt nu ook aam de deo te ruiken top joh nu stinken we niet meer. Diaan klets wat met pascal
kel zit weer als een diva op de bank met een cigaret in haar hand tan heeft echt last van haar buik Ga bungie jumpen zegt pascal Ja dan loopt alles er uit zegt tania
het koppeltje c en p zitten bij het hek praten met tan over jaaaa weer deo. Arm ruiken straks allemaal naar meloentjes
pi_1981014
Daantje is nu ook wakker en ja hoor weer deo en champoo
(Ik ga er mee kappen volgens mij gaat het nog uren over de deo) wat ik steeds hoor is jaaaa lekker
pi_1981046
(nog ff) Tania huilt ze wil naar huis er zijn mensen die haar te veel pijn doen
Coos en pas Troosten haar Ik kan haar niet verstaan maar ze huilt om Gj Gj heeft gezegt je hebt toch borstkanker waarom rook je nog. Je mag pas weg gaan als je gepoept hebt zegt coos en je moet je niet gek laten maken hij zit niet eens in je team. Je moet niet weg gaan zegt pas daar zou ik niet blij mee zijn je gaat je niet door een man weg laten pesten hoor.
Coos denkt dat Gj zelf en probleem heeft en dat ie daarom zo reageerd. Daan heeft haar arm om tania
Je had de grootste lol en nu na een opmerking wil je gaan
Ze begrijpen tania en vallen Gj wat af
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 12:49:01 #36
3542 Gia
User under construction
pi_1981272
In arm hebben ze chili con carne en goulash gekregen.
(als dat Tania niet helpt)
Danielle geeft Tania een middeltje wat de ontlasting soepel houdt en adviseert haar vooral veel water te drinken.

GJ komt bij het hek en zegt tegen Tania: Over dat ene, sorry, maar dat andere wil ik een keer graag met je bespreken, want dat wordt door jullie verkeerd geinterpreteerd.
Tania: Bedankt voor je excuus, misschien, maar ik wil nu even niet met je praten.

Diane staat in de douche met Daan te praten, die buiten staat. Volgens mij heeft Diane iets tegen GJ gezegd, zodat hij wist wat er aan de hand is. Diaan zegt dat Tania ook wel over dergelijke onderwerpen (kanker) praat alsof ze een pakje boter koopt en dat dit niet voor iedereen zo gemakkelijk is.
Daan zegt dat ze zich ook niet kan voorstellen dat GJ Tania opzettelijk zou kwetsen.
Diaan: Ja, maar Andries noemde hem meteen een lul.

(red. Schijnbaar mag Tania grapjes maken over kanker en bestralingen, maar als iemand dan vraagt waarom ze nog rookt, is ze tot in het diepst van haar ziel gekwetst.)

dinsdag 23 oktober 2001 @ 12:52:20 #37
6941 APK
Factual, I think.
pi_1981297
12.40

Gert Jan is inmiddels ook wakker.
Hij loopt naar de koelkast en drinkt in een keer een fles melk leeg.
(Helaas zet hij de lege fles niet terug in de koelkast.)

Hij loopt nu naar het hek en biedt zijn excuus aan tegen Tanja.
Hij zegt dat hij het er later inhoudelijk over wil hebben.
Tanja zegt weinig overtuigend 'OK, bedankt'.
Zij wil het er ook niet over hebben.

GJ drinkt nu iets roods, 'lekker spul man, dat eh, druivetoestand'.
Diana zingt er op de achtergrond weer vrolijk op los.
Met haar hoge opera stem deze keer.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 12:59:22 #38
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1981344
(Ik heb de streamverslagen nopg niet gelezen, maar er is gisteren blijkbaar een botsing geweest tussen Tania en GJ.)

Om 12:15 zegt Tania dat ze naar huis gaat.
Coos en Pascal geloven hun oren niet.
Tania loopt huilend weg, maar C&P halen haar over even bij hen te komen zitten. Ze vragen wat er is, T wil het niet zeggen. C&P zijn er hartelijk en aardig. Tania vertelt over GJ. C&P praten haar moed in, zeggen dat ze zich dat niet moet aantrekken. Dat GJ ook niet lekker in zijn vel zit, en dat het daar wel door zal komen.

C&P weten, net als ik, nog niet wat er eigenlijk gebeurt is. Danielle zit er ook bij. C&P weten op een leuke lieve manier Tania over te halen nog te blijven. P: "Je was zo blij toen jer in kwam", "Ik weet nog in het vliegtuig naar Spanje". C: "Je hebt hier nog niet eens gepoept!" (Tania had daar een uurtje eerder over geklaagd.) Etc.

(C&P zijn goede jongens; ik begrijp niet waarom velen hier een hekel aan hen hebben.)

Een half uur later praten Danielle en Diane ook nog na over het voorval. Ze begrijpen GJ niet, aan de ene kant, maar aan de andere kant ook weer wel. Het zal wel een misverstand zijn. Diane heeft met Tania dezelfde moeite als GJ. Omdat Tania zo keihard, plotseling en direct over akelige dingen praat (haar kanker, haar opvoeding). Diane: "Gisteren in bed, toen we het erover hadden, zei Andries gelijk, "GJ is ook een lul", maar dat vind ik niet, zo is GJ niet.".

Intussem, in het Rijke deel is GJ weer binnen na een half-uurtje joggen, hij heeft van het bovenstaande niks meegekregen. Hij drinkt wat water, loopt naar het hek en zegt: "Hee Tania, even over gisteren, het is nu niet het moment om erover te praten, maar ik wil alvast mijn excuus maken."
Tania. "Okee, maar ik wil er nu niet over praten."
GJ: "Nee dat snap ik, maar we moeten het er nog eens over hebben, op een ander moment, want ik denk dat we er heel makkelijk uitkomen."

T & GJ herhalen elk hun eigen woorden nog eens. GJ gaat weer water drinken (uit een wijnglas).

dinsdag 23 oktober 2001 @ 13:01:06 #39
3542 Gia
User under construction
pi_1981356
In rijk liggen Snuf en Snuitje samen in de sauna. Helaas heb ik daar geen geluid.

Arm.
Tania heeft het weer over GJ, nu tegen Frank.
Tania: 10 minuten geleden wilde ik nog naar huis.
Frank: Ik wil om andere redenen naar huis.
Tania: Ja, jij mist je zoontje.
Frank: Ik ben ook wel uitgemaakt voor loser, ik heb Coos daar flink over aangesproken.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 13:01:24 #40
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1981358
(Op Mediawatchers geeft Hunter een samenvatting van het conflict tussen Tania en GJ.)
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 13:25:30 #41
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1981548
Tania legt het nu aan Danielle uit.
Het komt er op neer dat Tania dacht dat GJ niet geloofde dat ze borstkanker heeft gehad.
Danielle neemt het voor GJ op, dat het wel een misverstand zal zijn geweest: "GJ zal zich ook wel vervelend overvoeln."
Tania: "Heb ik niks mee te maken, hij heeft het veroorzaakt."
Da: "Maar je geeft hem de kans ook niet..."
Tania er door heen, "Hij stelt allemaal van die vervelende vragen."

(Op een of andere manier heeft Priscella die discussie tuusen T & GJ veroorzaakt.)

Tania zegt dat C & P haar heel goed hebben opgepept. Het zijn warme mensen.

Da: "Maar er zitten hier meer goede mensen."

Danielle zit T moed in te praten, "we willen allemaal dat je blijft", etc., "je bent een hele sterke meid", etc. Nu herhaalt ze wat van wat C & P zeiden.

(Het zal wel goed komen dus.)

Tania: "Ik ga straks eerst eens goed schijten. Dat was briljant van Coos. Ik ga het aan iederen zeggen. Zulke woorden gebruik ik normaal nooit."

dinsdag 23 oktober 2001 @ 13:55:35 #42
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1981733
In de badkamer legt Coos rustig aan GJ uit wat er vanmorgen met Tania gebeurd is. GL vindt het erg vervelend ("kut" noemt hij dat).

Intussen hebben Tania en Ed het in de tuin weer goedgemaakt.

Tania is alleen nog boos op GJ (die gisteren op grond van verhalen van Ed en Prisc tegen Tania's zielige verhalen inging.)

Even in de slaapkamer: Kelly in bed, gaapt en zegt tegen de camera: "Wat zal ik aantrekken, vandaag".

(Kelly heeft blijkbaar zoveel energie gekregen van haar zonnebank dat ze nog maar een dutje is gaan doen.)

In de arme tuin praten Ed en Leo, maar dat kan niet interessant zijn. Ed praat stoer plat.

Kelly moet naar de dbk, we krijgen het begin van da gesprekje mee, zo te horen is de BB-redactie ook door Yorin ingelicht dat Kelly is uitverkoren tot BB3-winnaar (zie ook Itsme in het topic over de tv-uitzending), of is het andersom?

In de arme slaapkamer ligt Andries nog in bed, maar Danielle komt hem met haar schattige kinderstemmetje wakker maken.

(Andries ligt daar naar eigen zeggen altijd "dubbel" van, maar ik neig meer naar Pr en Ta met hun mongolengrapje - maar we mogen niet te hard zijn; het is allemaal onzekerheid.)

'Arm' gaat eten, Ta lust geen kaas.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 14:01:51 #43
3542 Gia
User under construction
pi_1981798
Kelly moest naar de DBK.
Daar lag een lijstje waarop stond welke spullen ze in moet leveren. (zeemeerminnengedoe)

Kelly vindt zich al erg bruin. Ze zegt het ook steeds tegen de anderen. 'Wat zijn jullie al lekker bruin!'

Arm.
Ze gaan eten. Het beleg wordt verdeeld.
Tania: Ik hoef niets.
Daan: Wil je geen beleg?
Tania: Ik eet 's morgens niet zo veel. (bijna 2 uur)
Daan: Je mag het ook bewaren.

(Ben benieuwd of de maaltijd vandaag net zo gezellig is als gisteren.)

Leo zegt iets over: Dat was de afspraak.
Diaan: Gaan we het nu weer over afspraken hebben?

(Het is moeilijk te volgen, want sommigen praten met hun mond vol)
Leo: Bij de Chinees zeggen ze: Langzaam eten, dan kan je meer op.
Pascal: Als je langzaam eet, dan kauw je beter. Als je snel eet, heb je eerder een vol gevoel.
Frank: Wijze woorden.
Tania doet thuis aan Montignaccen, als ze af wil vallen.
Frank: Nou dat broodje is opgevreten als gebak.
Daan: (tegen Andries)Jij wil 2x eten, of 3 keer.
Andries: Na dit wel 3 x.
Daan: We eten vanavond warm, wie daarna nog wat wil, mag dan nog een keer eten.
Frank: Altijd moet alles zoals Andries het wil. Dat gezeik iedere dag.
Frank loopt naar buiten.
Paskwal: Je moet niet zo vrolijk doen, Andries, anders worden we allemaal vrolijk.
Andries: Ik ben helemaal niet vrolijk.
Pas: Nee, duh.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 15:00:36 #44
3542 Gia
User under construction
pi_1982398
Andries is bij de kachel met Daan aan het praten. (over Frank)

andries: Hij begint ook altijd over mijn beroep, als hij wat aan te merken heeft over mijn manier van houtzagen, dan is het meteen: "Ja, leraartje".
Daan: Hij redeneert niet logisch.
Hij heeft van iemand aan de overkant gehoord, dat er hier gediscussieerd wordt over eten, dus zogauw het over eten gaat, loopt hij weg.
Andries: het is gewoon iemand waarmee ik gewoon niet langer mee door een deur kan. Het vonnis is definitief geveld, ik vind het een lul, en daar blijft het bij.
Daan: Hij heeft ook wel leuke dingen.
Andries: ja, ach, misschien draai ik wel bij als hij bijvoorbeeld 5 leuke dingen doet.
A: Hij praat ook altijd overal tussendoor, en als je er iets van zegt, dan kan hij daar niet tegen. Hij kan nul kritiek verdragen.
D: Ik geloof ook wel dat hij het heel zwaar heeft.
A: Maar dat komt ook wel doordat hij zich niet aan kan passen.
Hij is wel beresterk en met hem kun je battles winnen, maar dan kies ik toch liever voor leuke mensen zoals Leo en Tania i.p.v. zo'n chagrijn.
A: Ik hoop dat de exit aan onze kant valt donderdag. Dan krijgen we GJ erbij. En we hebben Tania nog.
Daan: Die kan ik ook niet zo goed volgen.
Ik kan me niet voorstellen dat GJ dat zo bedoeld heeft, maar ze wil het niet uitpraten. Ik heb haar gezegd: Jij houd je vast aan het negatieve en dan blijf je daar een dag of 2, 3 mee rond lopen.
Ze wil dat vasthouden of zo, ik weet het niet.
A: Er zit toch een kans in dat hij naar deze kant komt.
D: Ik zou het leuk vinden om hem in mijn team te hebben.
A: Hij kan tenminste wel logisch redeneren, je kan hem op zijn verstand aanspreken.
D: Hij steunt ook iedereen. Maakt niet uit aan welke kant.
D: Ik hoop wel dat je het jezelf niet moeilijk maakt.
A: Nee, dat doe ik wel als ik probeer hem te begrijpen. Met ons vijven moeten we de hele dag alles accepteren van Frank.
D: Als Frank tegen mij zegt: Jij moet leren dit, of jij moet leren dat, dan accepteer ik dat minder dan wanneer jij dat zegt.
A: Ja, omdat je hem niet serieus neemt.
Alles wat hij zegt, gaat het ene oor in, en het andere oor uit.
D: Soms heeft hij ook wel goede dingen.
A: Klopt. Maar dit is voor de teamsfeer uitermate slecht.
D: Hij loopt zich ook de hele dag enorm op te fokken, dat kost enorm veel energie.
Maar dat doet hij al van dag 1, ik ken hem niet anders.
Hij maakt het er niet gezelliger op voor de rest. Maar hij moet maar vooral doen waar hij zin in heeft.
Ik wil best weleens rekening met hem houden. Maar ik neem niet zijn mening over.
A: Je doet het hartstikke goed als captain.
Als een keer iemand anders, bijv. Diane haar zin krijgt, dan wordt hij meteen kwaad. Net als een klein kind.
D: Hij gaat dan ook de hele dag op zijn nest liggen.
A: Zolang er nog andere leuke mensen om me heen zijn, is het voor mij prima zo.
D: Ja, maar Tania, dat weet ik nog niet precies, maar ja, ze is er nog geen week. Ik begrijp haar nog niet zo goed.
En Leo, komt ook nog niet los.
A: Hij wordt ook voortdurend in de zeik gezet door Frank.
D: Mensen pakken je ook op je zwakke punten, dat was ook zo bij het antecedenten-onderzoek. Tania bijvoorbeeld trekt zich alles heel erg aan, terwijl het gewoon als grapje bedoeld is. (Kel en Pris)

(genoeg hierover, even posten)

dinsdag 23 oktober 2001 @ 15:14:06 #45
3542 Gia
User under construction
pi_1982525
Bij het hek zitten Diaan en Leo. Aan de andere kant zitten Snuf en Snuitje.
Diaan vertelt over de woningen die ze gekocht heeft. Ze beschrijft de inrichting e.d.

Leo: Pascal, wanneer ga jij uit huis, jongen?
Pascal: Zij weet wel hoe ik ben, en ik ben hier niet anders.
leo: Maar ze ziet hier van jou wel dingen die nog nooit eerder opgevallen zijn.
Pascal: Ja, maar ik zit perfect bij mijn ouders, nu nog.

(De verbinding is heel slecht, kraakt veel, dus even terug naar Daan en Andries)

Andries: Jij zult niet zo snel ruzie hebben met iemand.
Ik ook niet. Daar heb je het karakter niet voor.
Diaan en Frank wel.
D: Diaan zegt ook dat ze het heerlijk vindt dat Frank er is, om ruzie mee te maken, om te ontploffen.
Leo vroeg waarom ik dat niet heb, maar ik heb gewoon niet het gevoel dat ik wil ontploffen.
A: Maar heb je weleens ruzie met mensen?
D: Tuurlijk.
A: Ga je dan schreeuwen.
D: Ik kan enorm schreeuwen, maar dan moet je het wel heel bont maken. Er zijn niet veel mensen die dat van me gezien hebben.
A: Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen, maar jij hebt mij ook nog niet in vuur en vlam gezien.
D: Ik kan hier ook veel makkelijke dingen naast me neer leggen. Ik denk dan: Ach, wat kan mij het schelen.
In het dagelijks leven is dat anders, met die mensen heb je nog te maken.
A: Als je hier een probleem hebt, kun je dat hek uitlopen, maar bijvoorbeeld op je werk is dat anders.
D: het is hier eigenlijk niet echt.
A: Een soort subrealiteit.
D: Er zijn hier 13 mensen die zich vrijwillig voor 3 maanden laten opsluiten. Dat doen we toch onszelf aan.

(Moet weg, doei)

dinsdag 23 oktober 2001 @ 16:18:51 #46
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1983135
Pascal en Coos liggen op bed.

Ze zien ons als Knabbel en Babbel, als Jut en Jul, als Sjors en Sjimmie, als Barend en Van Dorp. Barend en Van Dorp vind ik een goeie. De aangever en de afmaker.

Ze nemen de bewoners door:
- Leo is een goeie jongen.
- GJ heeft het moeilijk.
- Andries al dagen niet gezien; ligt altijd op bed.
Volgens Pascal heeft Andries het moeilijk vanwege zijn ex-vriendin.

Ze horen Andries buiten praten. Coos: kom op we gaan even praten.

Buiten geeft Andreis toe dat hij chagrijnig is, maar hij voelt zich goed, maar hij "heeft het helemaal gehad met een bepaalde persoon, maar daar heb ik het al uitgebried met Danielle over gehad". (Hij bedoelt Frank.)

Andries verheugt zich op zijn verjaardag, donderdag.

Coos probeer het gesprek op gang te houden. Achter elke 'Coos-opmerking' zegt-ie snel "Grapje!", dat valt Pascal ook op.

Andries geeft verder weinig sjoege, dus vertelt Coos maar wat over zich zelf. Dat het hem meevalt hoe makkelijk het hem hier afgaat.

Ze komen nog even terug op GJ-Tania. Coos: als je die twee verhalen naast elkaar legt, gaat het eigenlijk over niets. Er is niets aan de hand. De rest stemt in.

Ze praten over Richard, Nancy, Audrey.

Richard kwam slecht op gang. Leo ook, maar die mag nu een week langer blijven, en komt nu op gang. Als Audrey ook zo'n kans had gehad had ze het ook wel gered. Maar ze zijn het erover eens dat je er geen pijl op kan trekken.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 16:30:34 #47
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1983225
Tania gaat poepen en krijgt tips van Pa, Co, Da en Andries.
Andries noemt haar schat, en Daan noemt haar pop. Niet zo frisse verhalen.

Poepen is moeilijk omdat iedereen meekijkt, zeggen ze.

Andries ik ben er aan gewend, ze kijken ook als je je snikkel wast.

Coos: "SnikkelTJE!".

Coos: "Ja, ik vond het tegenvallen. Ik had er zoveel over gehoord, kinderarmpje, maar zoveel was het niet."

Andries: "Ja, dat is Frank, die met andermans vleeswaren loopt te pochen, dan valt het altijd tegen."

Coos (grappend): "Ja, nee, mij maakt het niet uit hoor, maar ik dacht, ik moet het hem toch even zeggen."

Andries: "Het heeft anders wel het clubblad gehaald", en hij vertelt over de column over zijn lul.

Zelf vind-ie dat negers een veel grotere hebben. C&P vragen aan Daan of dat waar is.

Daan: "Ik zeg niks!", maar ze lacht wel.

De verhalen worden onderbroken door Tania die meldt dat ze drie drollen heeft gelegd. Daan: "Goed gedaan mop!".

Stream naar binnen.

Tania komt het grote nieuws ook binnen vertellen. Diane: "Okee schat!"

(Je moet er wonen om het te waarderen, maar ik vind het onsmakelijk.)

GJ heeft zijn enkelbanden eens finaal doorgescheurd.
Leo praat mee. Over het Nederlandse leger nu.

pi_1983310

[Dit bericht is gewijzigd door Miekje op 23-10-2001 16:42]

dinsdag 23 oktober 2001 @ 16:41:32 #49
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1983329
Tania en Andries praten even na over het bijna-weggaan van Tania. Andries vindt het fijn dat T zich beter voelt. Tania zegt dat dat door Coos en Pascal komt. Die kunnen je met een paar woorden weer helemaal een goed gevoel geven. Dat was in Spanje ook.

Andries: "Ja het zijn goede kerels."
(Meent-ie dat? Hij zegt het zo onecht - of istie verlegen?)

Tania: "Ja dat helpt als er zulke mensen zijn".

Andries: "Ja wij in onze groep zijn het gewend om het te zeggen als er iets is."
(Heeft niet door dat Tania het over de andere groep heeft?)

Tania vindt het heel erg dat Audrey er niet meer is. Daar had Tania ook veel aan. Andries knikt instemmend.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 16:52:58 #50
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1983468
Tania tegen Andries: "En gaat het goed met jou?"
A: "Ja - ik had net even een dipje, maar ik heb even met Daan geluld. Nou gaat het wel weer."
T: "Het is jammer dat wij zo weinig praten."
A: "Ja".

Diane komt naar buiten in oranje regenjas, dus moet er gezongen worden: "Oranje boven", etc.

In Rijk zitten Kelly en Sandy al een tijd op bed. Coos en Pascal zijn er ook bij. Praten over van alles.

Sandy wil nog naar de wc, zolang ze nog hier zijn. Kelly wil nog even roken zolang ze nog hier zijn. Pascal: "Er komt een battle, maar het is niet gezegd dat we dan ook verhuizen."

S&K weg, Coos wil licht uit en kamerdeur op een kier. Hij gaat even onder de deken liggen. Pascal zit er naast.

Tania zingt voor Andries een Pippi Langkous-liedje. Diane vond het leuk. Andries heeft het wel gezien maar weet er niks meer van.

Andries gluurt door de schutting. "Het wordt zwaar", doelend op het battlefield waar gebouwd wordt voor een volgende battle.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')