netjesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef Bleet het volgende:
Toen ik 14 was begon ik met af en toe een pilsje. Ik heb het pas echt geleerd toen ik 15 was, bij een concert van Rowwen Hèze. Toen had ik veel te veel op natuurlijk en kwam mijn moeder me nog ophalenThuis had ik een gat in de heg gevallen die er 2 jaar in gezeten heeft
Daarna vond ik het lekker om te drinken :
Niet, ik drink geen bier.... goedkope studenten troep.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:35 schreef jpzegthallo het volgende:
Ze zeiden altijd dat je bier moest léren drinken, en daar kwam ik de eerste keer achter![]()
Ik vond het maar matig. Nu vind ik het lekker.
Beschrijf jullie leer-proces hier!![]()
vroeger al stiekum proeven hequote:Op zondag 17 juli 2005 21:35 schreef jpzegthallo het volgende:
Ze zeiden altijd dat je bier moest léren drinken, en daar kwam ik de eerste keer achter![]()
Ik vond het maar matig. Nu vind ik het lekker.
Beschrijf jullie leer-proces hier!![]()
Meestal helpt het wel bij het drinkgenot als je geniet van de effecten ernaquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:09 schreef Luiss het volgende:
Op me 14e , ik vond het verschrikkelijk vies maar ik deed het puur en alleen om dronken te worden . De keren dat ik het daarna dronk deed ik het ook puur en alleen om dronken te worden en ik vind het nog steeds verschrikkelijk vies trouwens , maar nu ben ik maar gekapt met alcohol.
Goedzo.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:20 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ik vond bier eigenlijk altijd lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |