Naam: Odette
School: Volgend jaar conservatorium rockacademie
Leeftijd: 18
Hobby's: Zingen, Operazangles, LRP (live role play), Muziek in het algemeen, Schrijven, Gamen en koken.
Voor foto's zie het fototopic.
Een beetje meer introductie:
Het is lastig, om iets neer te zetten dat me ook maar een beetje beschrijft. Ik ben een nachtmens, ik geniet dan van de stilte en de tijd om tot mezelf te komen. Ik zoek die stilte op, want ik kan niet goed tegen mensenmassa's en drukte. Toch heb ik daar iedere dag mee te maken, en ik kom dus tot rust in de nacht. Ik vind de nacht ook mooi, ik houd van de sterren en de maan, en ik vind het prachtig als het onweert. Ik zowieso een voorliefde voor drama, ik kleed me het liefst victoriaans of ik draag kleding die in opera's gedragen word. Ik voel me goed, in evenwicht en ik ben gelukkig. Ik heb de liefste vriend van de wereld, Wulfe, en ik ben met hem verloofd. Er is niets mooiers dan samen in een weiland naar de sterren kijken. Ik ben een gevoelig mens, ik uit dat door te zingen en ik schrijf gedichten. Ik heb nu ongeveer 3 jaar operazangles, en ik geniet nog steeds van iedere minuut. Volgend jaar ga ik naar de rockacademie. Ooit hoop ik met mijn vriend een gothic/symphonic metalband te beginnen.
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone