quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:42 schreef zoalshetis het volgende:
owww. shit dit is pub. sorry pubers.
zou ik ook doenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:35 schreef driekus14 het volgende:
was in de eerste klas... schrok me kapot:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Wil je die grap niet maken vóórdat ik die maak!?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:51 schreef F04 het volgende:
Ik loosde op m'n 6e al zaad. Wat waren dat een tijden zeg, toen ik nog met een zakje zaadjes op het landgoed van m'n Opa liep.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:07 schreef Skylark. het volgende:
Ik was jong. Waarschijnlijk mijn 11e levensjaar. Mijn ouders waren weg, en ik was alleen thuis. Ik zat in een kamer, en verveelde me kapot. Ik zat wat te spelen, maar opeens kwamen mijn ouders terug, en ik vroeg waar ze waren geweest. De Intratuin, zeiden ze. Ze drukten wat in mijn hand, en zeiden, "ga je daar maar mee vermaken buiten".HAHAHAHAHAHAHAHAHA !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
!
!!!11! ZO"N GOEIE GRAP HEB IK NOG NOOIT GEHEURDTT!!!
Die is inderdaad wel erg origineelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA !!
!
Dat kan wel wat minder hoor, zo goed was hij ook weer niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA !!
!
Heet jij toevallig Johan Vlemmix?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:42 schreef Ypmaha het volgende:
Bij mij was het oranje -.-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haal eens een keer dat sperma uit je toetsenbord,mischien kan je als je daar klaar mee bent eens normaal nederlands typen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:37 schreef matie9000 het volgende:
ik heb geprobeerd en geprobeerd tot dak et ke deftig dee zkr en toen was da een de maxe ervaring da was in bed :p
Ik ga doodquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:15 schreef shabalala het volgende:
toen ik rond de 10 jaar was.. kreeg ik voor het eerst een stijve:P wist toen niet wat dat was.. toen liet ik het me ouders zien.. en toen zei ik.. mama.. ik kan toveren!..
Kijk mam, met losse handenquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:15 schreef shabalala het volgende:
toen ik rond de 10 jaar was.. kreeg ik voor het eerst een stijve:P wist toen niet wat dat was.. toen liet ik het me ouders zien.. en toen zei ik.. mama.. ik kan toveren!..
nee man hij is de 40 years virgin waar ze de film op hebben gebaseerd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Checked profiel
41 jaar![]()
Ben je d'r nou gewoon laat bij offuh...?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |