quote:Mario SunShine: vet cool man, hij spuit een heel eiland gewoon schoon dat vies gemaakt is door een boze olie baron
quote:Soul calibur: je drukt op een knopje en je poppetje schopt een ander poppetje.. NOU JOEPIE
Price of persia: je loopt met een prins uit iran over tegels die vallen als je niet snel genoeg bent... Wat een leuk spel zeg.
Dude doe ff normaal, ik probeer een leuke thread te starten.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:40 schreef piet_pelle het volgende:
Oej jij lelijke postverdraaier. Ik had het helemaal niet over Mario sunshine het spel, ik had het over het character. De post komt uit het games character topic en het "sunshine" heb jij zelf in mijn post gezet.
Ik weet een nog leuker topic, het "boor hier iedereend die mario niet cool vind de grond in topic."
Ssbm geen vechtspelquote:Want SSBM is te vergelijken met echt vechtspellen?
Het is een Party Game. Het is geen Virtua Fighter ofzo!
The Nile aint just a river in Egypt.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:43 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dude doe ff normaal, ik probeer een leuke thread te starten.
Shen Mue: Je vader is vermoord en jij wil even wraak gaan nemen, ook al was je vader sterker dan jijzelf.
Is dat zoiets als schop hier iemand die op de grond ligt?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:40 schreef piet_pelle het volgende:
Ik weet een nog leuker topic, het "boor hier iedereend die mario niet cool vind de grond in topic."
hmm dat kan tegenwoordig in heel veel spelletjes, welke bedoel je dan precies?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:29 schreef speknek het volgende:
Is dat zoiets als schop hier iemand die op de grond ligt?
quote:Op zondag 17 juli 2005 19:50 schreef peristilius het volgende:
MGS: Je ontloopt zo veel mogelijk actie...
.....en eet alleen maar pado's en schiet je huisdieren doodquote:Op maandag 18 juli 2005 00:18 schreef YourMaster het volgende:
Ik vind hem juist heel erg op een loodgieter lijken, hij ontstopt geen pijp, je kan totaal niet op hem bouwen, hij is alleen maar aan het tennissen en golfen.
..... met vuur. Bovendien heeft ie het gemunt op schildpadden.... Plus hij kent een of andere vage princess wiens hofhouding is gebaseerd op paddestoelen, die in het slechtste geval weer als voer voor de loodgieter kunnen dienen. En hij heeft ontzettende ruzie met een comodo varaan. Waarschijnlijk projecteert hij zichzelf op deze varaan na het nuttigen van die paddo´s.quote:Op maandag 18 juli 2005 08:15 schreef vries750 het volgende:
[..]
.....en eet alleen maar pado's en schiet je huisdieren dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |