abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28885850
Hallo, eerste post, ik heb generals maar weer eens uit de kast gehaald. alles geinstalleerd (orgineel!!!) eigen key gebruikt. Ook bij een vriend gedaan maar dan met een andere key van inet. netwerk en alles draait perfect. Als ik een game host dan kan hij wel joinen en we kunnen spelen. Maar niet voor lang. na 2 of 3 minuten loopt het spaak. connection lost. daarna maar eens een update naar v1.7 geprobeerd maar dan wil ie niet eens joinen ivm mismatch. Ik kan me herinneren dat ik het een keer draaiende heb gehad maar weet niet meer hoe. Kan iemand mij dat vertellen?

Bij voorbaat dank!
  zondag 17 juli 2005 @ 20:32:02 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_28890352
Hallo, een topic openen voor een enkele vraag voor een bepaald spel is niet zo gewenst.

Daar hebben we een centraal topic voor: Help! hij doet het niet (3)
Maar daar kijken ook mensen die jouw spel niet kennen, wat je dan weer tegengaat door in het centrale topic van het desbetreffende spel je vraag te stellen: C&C Generals Zero Hour deel 6 (deze is ook voor het origineel).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop