MTV en muziek uitzendenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:07 schreef Dead-Doll het volgende:
TMF is bagger geworden..
MTV is daarentegen nog wel okay omdat ze niet alleen maar de nieuwste nummers draaien, maar ook oudere..
Ongelooflijk dat de term new wave al valt. Mijn vooroordeel is nog niet bevestigdquote:Op zondag 17 juli 2005 17:08 schreef punkjunk het volgende:
new waveen punk (mits heel oud) ska en reaggea
heb je wel es gehoord van de new wave band mecano?quote:Op zondag 17 juli 2005 17:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat de term new wave al valt. Mijn vooroordeel is nog niet bevestigd
Nee, ik ben absoluut niet thuis in de new wave. Mijn gebied is soul, funk, disco, jazz en allerhande vormen van electronicaquote:Op zondag 17 juli 2005 17:11 schreef punkjunk het volgende:
[..]
heb je wel es gehoord van de new wave band mecano?niet die pop italiane dus
ook leukquote:Op zondag 17 juli 2005 17:15 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nee, ik ben absoluut niet thuis in de new wave. Mijn gebied is soul, funk, disco, jazz en allerhande vormen van electronica
En je hebt nog vinyl ookquote:Op zondag 17 juli 2005 17:17 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ook leukmaar zeker niet deel van mijn vinyl verzameling
![]()
je moet wat hehquote:Op zondag 17 juli 2005 17:35 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
En je hebt nog vinyl ookMan, jouw generatie weet normaliter echt niet meer wat LP's zijn
Even heel kort gezegd: het is het vervolg op de punk uit de jaren zeventig. De muziek was tegendraads en origineel, waardoor het moeilijk in te delen was bij de reguliere popmuziek. Vandaar dat er gesproken werd over een nieuwe stroming, new wave dus. Deze stroming was er van ongeveer 1977 - 1987quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |