abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 oktober 2001 @ 23:29:59 #51
17777 ZeurDevil
Zeuren als hobby
pi_2004415
quote:
Overleeft Priscella de eerste exit?
Ja.
Heeft zeuren tot een kunstvorm verheven
pi_2004423
En hoe? Uitgekotst door Pascal en leden, ik bedoel door Pascal en Coos, zn holmaatje, in tranen, omdat ze naar de overkant moet..klikt voor geen ene meter met Diane en Danielle, wordt een martelgang voor het arme boerewicht..*gniez*
pi_2004456
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 12:44 schreef Mescalino het volgende:
Kelly moet weg. Wat is dat een verschrikkelijk verwijfde vent. (Hij is geboren als vent en zal naar mijn mening als vent sterven. Dat is de natuur, daar doe je nix aan)
Een slecht voorbeeld voor alle goede travestieten.

Dus: DUMPEN! (en hard)

OPROEP: Stem kelly weg en dan nog een stuk of tien en misschien dat het dan echt gezellig wordt.

Kelly is de populairste.Helemaal geweldig.
En wat een trieste post.
pi_2004533
Nee want ik verwacht dat priscilla genomineerd wordt bij het team van danielle en GJ wordt waarschijnlijk genomineerd bij het team van pascal (vanwege zijn actie om naar de andere kant te gaan) en als die twee genomineerd worden lijkt het me wel duidelijk wie weg moet
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 00:20:14 #55
17478 zonnebloemmeisje
geen hummage zonder tatoeage
pi_2005164
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 23:38 schreef kavu het volgende:
Nee want ik verwacht dat priscilla genomineerd wordt bij het team van danielle en GJ wordt waarschijnlijk genomineerd bij het team van pascal (vanwege zijn actie om naar de andere kant te gaan) en als die twee genomineerd worden lijkt het me wel duidelijk wie weg moet
denk het niet, je zal wel 1 en 2 punten moeten geven (of een variant). Ik denk niet dat GJ dan erbij zit, als je hem punten geeft is dat tactich voor de volgende ronde niet zo sterk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')