abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 12:44:23 #26
17542 Mescalino
dit is een ondertitel....
pi_1981227
Kelly moet weg. Wat is dat een verschrikkelijk verwijfde vent. (Hij is geboren als vent en zal naar mijn mening als vent sterven. Dat is de natuur, daar doe je nix aan)
Een slecht voorbeeld voor alle goede travestieten.

Dus: DUMPEN! (en hard)

OPROEP: Stem kelly weg en dan nog een stuk of tien en misschien dat het dan echt gezellig wordt.

96 M; MESCALINE; 3,4,5-TRIMETHOXYPHENETHYLAMINE
pi_1981258
Priscella zal inderdaad de eerst komende ronde wel overleven. Niet zozeer haar verdienste als wel het simpele feit dat BB eerst de boel zo moet manipuleren dat de mensen die weg willen dat doen via een reguliere exit. Op dit moment willen Tania en Frank weg (Frank weet dat nog niet maar er komt een marathon-battle aan; veel switchen, veel verliezen, veel mind-fucken, veel 'ik wil naar huis'). Hummie zal alle zeilen bij moeten zetten om in ieder geval 1 van de 2 tot donderdag vast te houden. Pris is de lachende derde.
pi_1981271
Ik hoop dat ze blijft, heb mijn voornemens aan de kant gezet en reeds een smsje gestuurd.
Maar mag je ook elke dag een smsje sturen, dan doe ik dat. Ze moet blijven en haar humor ook. Schud die lamszakken maar eens goed wakker met wat rot opmerkingen, de hele tijd lief en aardig wezen gaat ook vervelen
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 13:02:48 #29
11468 Mysterious_Mystery
MissMexx Luv Ya!!!!
pi_1981367
Ik hoop dat ze eruit vliegt en wat mij betreft vandaag nog wat een kutwijf vind ik die priscella.
En ik ga zeker niet bellen.
Yesterday is history , Today is a gift , Tomorrow is mystery
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 13:04:55 #30
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1981381
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 12:48 schreef Party-pooper het volgende:
Ik hoop dat ze blijft, heb mijn voornemens aan de kant gezet en reeds een smsje gestuurd.
Maar mag je ook elke dag een smsje sturen, dan doe ik dat. Ze moet blijven en haar humor ook. Schud die lamszakken maar eens goed wakker met wat rot opmerkingen, de hele tijd lief en aardig wezen gaat ook vervelen
Wehehehe P-P heeft ook goede herinneringen aan dat nachtje gemanipuleer in de Sinners? Observatie van haar aanpak was wel leerrijk .
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 13:12:04 #31
17584 Helma
Oud en Grijs!
pi_1981436
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 12:44 schreef Mescalino het volgende:
Kelly moet weg. Wat is dat een verschrikkelijk verwijfde vent.
Ja in mijn tijd had je dat niet. Eruit!!!
Vroeger was het beter!
pi_1981469
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 13:04 schreef KingShakur het volgende:

[..]

Wehehehe P-P heeft ook goede herinneringen aan dat nachtje gemanipuleer in de Sinners? Observatie van haar aanpak was wel leerrijk .

Ach, om eerlijk te zijn had ik toen een veel harder persoon verwacht en in die zin viel ze me 100% mee. Maar ik heb haar maar 1 keer gezien/gesproken. Niet genoeg voor een goed waardeoordeel lijkt me zo.

Maar ik heb me toen prima vermaakt voor een eerste fok-meeting(wat ik eigenlijk niet verwachte en het was dat ik ook weer snel kon aftaaien dat ik op kwam dagen)

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_1981660
Van mij mag ze vandaag nog vertrekken.

Ik vond haar donderdag op tv, toen ze het huis in kwam een waanzinnig aanstellertje.
Die afschuwelijke maniertjes, en dan zeggen sommigen iets over de maniertjes van Kelley. Ik vind Priscella echt een aanstel huppelkutje.

maar ik dacht laat ik het nog even afwachten, omdat zoveel mensen zo superenthousiast over haar waren hier. Nou ik heb het even aangekeken. De achterlijke maniertjes zijn gebleven.
De idiote opmerkingen ook. "Ik ga niet naakt in de badkamer lopen, want ik heb een te dikke buik" (ongeveer dit) en dan gaan rondlopen in een superkort t-shirt met heupbroek, zodat die buik er nu net tussen uit kwabbelt.

Verder zie ik haar alleen maar roddelen en hinniken en heel af en toe maakt ze eens een achterlijk opmerking, die gemaakt wordt om mensen te kwetsen.
Persoonlijk vind ik dat niet nodig, ik vind het ook niet grappig, ik heb ook niet het idee dat ze daardoor zorgt voor wat opschudding, ja misschien 1 minuutje en dan denkt iedereen weer dat het die zielige Priscella is en vinden ze het wel goed.

Ik irriteer me alleen aan die truttige maniertjes, haar opmerkingen nog niet eens zo.
Volgens mij irriteren de bewoners zich ook niet aan haar. Ja 1 keer. Dit gaf Sandy al aan en daarna denkt iedereen dat zij het wel is en vindt het wel goed. Dus ben ik bang dat ze na 1 week ook geen irritant persoontje meer is voor de rest in het huis.

Zelf vind ik het maar een zielig meisje, die zich nu alvast indekt.

mickel
pi_1981823
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 13:04 schreef KingShakur het volgende:

[..]

Ja, die nacht kan ik me nog goed herinneren! Pris kan veranderen als een kameleon, ene moment het hooghartige kreng en het volgende moment de giebelende Pris op de bank bij jou thuis. Ik mag haar wel, ze is eigenwijs en gestoord. Blijven dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_1981834
Overleeft Priscella de eerste exit? Ik hoop ut niet! Ze verpest een beetje mun kijkplezier!
pi_1981846
Tuurlijk, dat kan niet anders.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 14:55:37 #37
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1982342
Wat mij betreft niet.
Move met die bitch!
Nou doe je het weer!
pi_1982500
Ik hoop dat ze blijft.

Volgens mij was er niemand anders in het huis geweest die het in zijn of haar kop zou hebben gehaald om aan Kelly te vragen of ze haar snikkel terug wou hebben. 't Had ook uit mijn mond kunnen komen. Gewoon lekker een flapuit dus.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_1982532
Waarom kijken we naar BB? Niet om een variant op het het gezapige leventje wat velen van ons dagelijks naar onze eigen kamer drijft of doet besluiten het ouderlijk huis, de familievisite en/of ons kantoor te verlaten. In BB hopen we op sensatie: iets ongewoons.

Hulde aan de gestoorden in BB. Eruit met al die 'normale' aardige mensen die er zg vanwege de diversiteit van de groep zijn ingezet.
De maniakken moeten blijven: Priscella, Frenk, Diane, Kelly en elke ander 'gek', 'psychiatrisch geval' en overige selfexposure-malloot.
Weg met de braafheid: reallife-soap waaraan we gekluisterd worden moet het zijn. Bovengenoemde bewoners zullen elkaar nog totaal af gaan maken: het huis moet veel te klein worden. Hummie mag geen oog meer dicht kunnen doen.

pi_1982580
Ik denk dat ze gaat. Behalve voor mensen die vanwege Fok! extra op haar letten, is ze weinig opvallend. Een groot deel van de kijkers zal niet echt een positieve indruk van haar hebben.
voorspel.nu is deze keer minder betrouwbaar vanwege de Fok! invloed.
Persoonlijk vind ik haar op TV ook niet zo interessant. Ik had niet verwacht dat de sprekende ezel zomaar met René Froger mee zou swingen.
pi_1982695
Lurky je hebt helemaal gelijk
Hallinalle je vergeet dat we moeten bellen voor de favoriet.
Oke ze zal niet veel telefoontjes krijgen maar ik verwacht toch meer dan Tania.

Maar ja het ligt gewoon aan wie BB er uit wilt hebben.
Helaas wil Tania (aandachtstrekker)nu niet meer weg. (nee ze heeft de aandacht gekregen )

pi_1982727
Ik ga niet bellen, maar ik hoop dat Pris wel wint...

Op een één of andere manier denk ik dat Tania er ook nog inblijft...

dinsdag 23 oktober 2001 @ 15:43:38 #43
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_1982816
Ik begrijp zowiezo niet dat mensen geld gaan betalen aan Yorin! Gestoord toch? Laat ze het lekker zelf bepalen wie d'r uit moet. Dat doen ze toch wel als ze daar zin in hebben, want wie controleert of de stemuitslagen wel echt kloppen?
En als je gaat bellen voor die over het paard getilde Priscella, kun je je geld helemaal beter besteden. Wat heeft zij nou laten zien of kunnen bieden, op wat sneue opmerkingen na, waardoor zij perse moet blijven?
O wacht, ze is een trouwe Fok!ker... Jaja, dat zal het zijn. Nou, niet dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Rubbertje op 23-10-2001 15:47]

"All motion is relative, maybe it is you who has moved away by standing still"
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 15:44:48 #44
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1982827
Priscella gaat er niet uit. Mensen die door velen gehaat worden hebben meestal ook een aardige hoeveelheid stemmen. En nu het om blijf-stemmen gaat ipv om weg-stemmen denk ik dat ze nog een hele tijd in het huis kan blijven.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 15:52:04 #45
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_1982901
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 14:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Pris kan veranderen als een kameleon

... wat we ook zagen na de inmiddels beruchte "Wil je je snikkel terug"-quote. Prisc tegen Kel: "Ah, nee, man , jongen (sic!), Sorry!" De vermoorde onschuld zelve.

Wat niet wegneemt dat ik hoop dat Priscella blijft, wint en vervolgens full beaver de Penthouse siert.

Bemint eer ge bezint
  Moderator dinsdag 23 oktober 2001 @ 16:55:51 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1983495
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 15:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Priscella gaat er niet uit. Mensen die door velen gehaat worden hebben meestal ook een aardige hoeveelheid stemmen. En nu het om blijf-stemmen gaat ipv om weg-stemmen denk ik dat ze nog een hele tijd in het huis kan blijven.
Nou, 'een hele tijd'.. aanstaande exit overleeft ze inderdaad, vanwege de voorkeurssteming. De keer daarop komt het op nomineren aan + wegstemmen. En dan, daar durf ik een hoop onder te verwedden, vliegt ze er met een hele grote boog uit.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_1983786
Ik hoop het niet, weg die hinnikende giechelende achterbakse badmuts. Ik zie in Prissie niks meer dan puberaal meisje wat al 21 jaar is. De geest van een 15-jarig meisje in het lichaam van een 35-jarige vrouw.
Nog een week in Hummies spotlights zou haar alleen maar schaden. Maar bel gerust, ik mag haar toch niet.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 18:16:52 #48
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_1984148
Op de officiele BB site staat dat Priscella zelf het vermoeden heeft dat ze er donderdag uitvliegt, dit omdat ze denkt dat ze niet bij iedereen zo geliefd is.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2001 @ 20:49:11 #49
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1985242
Gatver, alvast indekken voor het geval ze er meteen uit zou vliegen, dat vind ik pas écht goedkoop. Dat ze niet erg geliefd zou zijn wist ze natuurlijk vantevoren, sterker, ze is er trots op. Nóg sterker, dat is de enige reden waarom ze überhaupt in dat huis zit. Sjonnie heeft z'n troeven weer netjes voor het laatst bewaard.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2004378
*schop*

Overleefd

blabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')