Dus: DUMPEN! (en hard)
OPROEP: Stem kelly weg en dan nog een stuk of tien en misschien dat het dan echt gezellig wordt.
quote:Wehehehe P-P heeft ook goede herinneringen aan dat nachtje gemanipuleer in de Sinners?
Op dinsdag 23 oktober 2001 12:48 schreef Party-pooper het volgende:
Ik hoop dat ze blijft, heb mijn voornemens aan de kant gezet en reeds een smsje gestuurd.
Maar mag je ook elke dag een smsje sturen, dan doe ik dat. Ze moet blijven en haar humor ook. Schud die lamszakken maar eens goed wakker met wat rot opmerkingen, de hele tijd lief en aardig wezen gaat ook vervelen
quote:Ja in mijn tijd had je dat niet. Eruit!!!
Op dinsdag 23 oktober 2001 12:44 schreef Mescalino het volgende:
Kelly moet weg. Wat is dat een verschrikkelijk verwijfde vent.
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 13:04 schreef KingShakur het volgende:[..]
Wehehehe P-P heeft ook goede herinneringen aan dat nachtje gemanipuleer in de Sinners?
Observatie van haar aanpak was wel leerrijk .
Maar ik heb me toen prima vermaakt voor een eerste fok-meeting(wat ik eigenlijk niet verwachte en het was dat ik ook weer snel kon aftaaien dat ik op kwam dagen)
Ik vond haar donderdag op tv, toen ze het huis in kwam een waanzinnig aanstellertje.
Die afschuwelijke maniertjes, en dan zeggen sommigen iets over de maniertjes van Kelley. Ik vind Priscella echt een aanstel huppelkutje.
maar ik dacht laat ik het nog even afwachten, omdat zoveel mensen zo superenthousiast over haar waren hier. Nou ik heb het even aangekeken. De achterlijke maniertjes zijn gebleven.
De idiote opmerkingen ook. "Ik ga niet naakt in de badkamer lopen, want ik heb een te dikke buik" (ongeveer dit) en dan gaan rondlopen in een superkort t-shirt met heupbroek, zodat die buik er nu net tussen uit kwabbelt.
Verder zie ik haar alleen maar roddelen en hinniken en heel af en toe maakt ze eens een achterlijk opmerking, die gemaakt wordt om mensen te kwetsen.
Persoonlijk vind ik dat niet nodig, ik vind het ook niet grappig, ik heb ook niet het idee dat ze daardoor zorgt voor wat opschudding, ja misschien 1 minuutje en dan denkt iedereen weer dat het die zielige Priscella is en vinden ze het wel goed.
Ik irriteer me alleen aan die truttige maniertjes, haar opmerkingen nog niet eens zo.
Volgens mij irriteren de bewoners zich ook niet aan haar. Ja 1 keer. Dit gaf Sandy al aan en daarna denkt iedereen dat zij het wel is en vindt het wel goed. Dus ben ik bang dat ze na 1 week ook geen irritant persoontje meer is voor de rest in het huis.
Zelf vind ik het maar een zielig meisje, die zich nu alvast indekt.
quote:Ja, die nacht kan ik me nog goed herinneren! Pris kan veranderen als een kameleon, ene moment het hooghartige kreng en het volgende moment de giebelende Pris op de bank bij jou thuis. Ik mag haar wel, ze is eigenwijs en gestoord. Blijven dus.
Op dinsdag 23 oktober 2001 13:04 schreef KingShakur het volgende:[..]
Wehehehe P-P heeft ook goede herinneringen aan dat nachtje gemanipuleer in de Sinners?
Observatie van haar aanpak was wel leerrijk .
Volgens mij was er niemand anders in het huis geweest die het in zijn of haar kop zou hebben gehaald om aan Kelly te vragen of ze haar snikkel terug wou hebben. 't Had ook uit mijn mond kunnen komen. Gewoon lekker een flapuit dus.
Hulde aan de gestoorden in BB. Eruit met al die 'normale' aardige mensen die er zg vanwege de diversiteit van de groep zijn ingezet.
De maniakken moeten blijven: Priscella, Frenk, Diane, Kelly en elke ander 'gek', 'psychiatrisch geval' en overige selfexposure-malloot.
Weg met de braafheid: reallife-soap waaraan we gekluisterd worden moet het zijn. Bovengenoemde bewoners zullen elkaar nog totaal af gaan maken: het huis moet veel te klein worden. Hummie mag geen oog meer dicht kunnen doen.
Maar ja het ligt gewoon aan wie BB er uit wilt hebben.
Helaas wil Tania (aandachtstrekker)nu niet meer weg. (nee ze heeft de aandacht gekregen )
Op een één of andere manier denk ik dat Tania er ook nog inblijft...
[Dit bericht is gewijzigd door Rubbertje op 23-10-2001 15:47]
quote:... wat we ook zagen na de inmiddels beruchte "Wil je je snikkel terug"-quote. Prisc tegen Kel: "Ah, nee, man , jongen (sic!), Sorry!" De vermoorde onschuld zelve.
Op dinsdag 23 oktober 2001 14:05 schreef Isabeau het volgende:[..]
Pris kan veranderen als een kameleon
Wat niet wegneemt dat ik hoop dat Priscella blijft, wint en vervolgens full beaver de Penthouse siert.
quote:Nou, 'een hele tijd'.. aanstaande exit overleeft ze inderdaad, vanwege de voorkeurssteming. De keer daarop komt het op nomineren aan + wegstemmen. En dan, daar durf ik een hoop onder te verwedden, vliegt ze er met een hele grote boog uit.
Op dinsdag 23 oktober 2001 15:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Priscella gaat er niet uit. Mensen die door velen gehaat worden hebben meestal ook een aardige hoeveelheid stemmen. En nu het om blijf-stemmen gaat ipv om weg-stemmen denk ik dat ze nog een hele tijd in het huis kan blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |