Mijn vraag is een beetje:
Denken jullie dat Priscella de eerste exit overleeft?
Zoals het nu gaat presenteert ze zich naar mijn mening als het "mega kutwijf" van Big Brother. Ik zeg echt niet direct dat ze dat IS, maar ze wekt op zijn minst de indruk van wat ik ervan gezien heb tot nu toe.
Leidt meteen tot een tweede vraag:
Wie gaan er allemaal bellen om op Priscella te stemmen? Ik vraag me af hoeveel echte "fans" er hier nu zijn. Ik denk namelijk dat er heel wat fokkers die bellen nodig zijn om haar niet het huis te laten verlaten.
Tuurlijk kan er gemanipuleerd worden met de stemmingen maar dat is tot nu toe (tot mijn stomme verbazing overigens) nog niet gebeurd dus als die trend doorzet loopt ze volgens mij een flink risico.
Dus, gaan jullie allemaal bellen?
quote:Ja, vooral doordat mensen moeten stemmen op de populairste. Mensen die weinig opvallen (zij dus niet zo zeer) zullen de minste stemmen krijgen.
Op maandag 22 oktober 2001 23:01 schreef TheMarco het volgende:
Denken jullie dat Priscella de eerste exit overleeft?
quote:Afgezien van het feit dat ik denk dat het geen reet uit maakt of je wel of niet belt zou ik in principe wel een keer voor d'r willen bellen.
Wie gaan er allemaal bellen om op Priscella te stemmen?
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 22-10-2001 23:04]
quote:Shit
Op maandag 22 oktober 2001 23:03 schreef Arcee het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 22-10-2001 23:04]
Vampier
quote:Whahahahahahahahahahahahahaha Lol
Op maandag 22 oktober 2001 23:16 schreef Vampier het volgende:
ik hoop het niet.... ik hoop dat dat hele BB huis affikt en de bewoners erbij..... en ook yorin... weg met die zielsverdervende zooi.Vampier
[edit]
Ik denk trouwens dat ze de eerste exit wel overleeft. Ik verwacht toch eerder een exit voor Tania ofzo. Of Frank.
[/edit]
Dus nee, ze gaat er donderdag niet uit.... Maar zal wel regelmatig genomineerd worden straks!
(Ze is wel geschrokken blijkbaar sinds het 'Kelly incident' want sindsdien lijkt ze zich in te houden)
Om haar uit het huis te drijven zal men een exorcist moeten inhuren.
Psycho-Diane mag er van mij nog wel even in blijven. Alleen omdat ze het nog niet met Priscella aan de stok heeft gehad. Diane mag dan vervolgens het huis verlaten.
Sandy moet waarschijnlijk nog even gelikt worden door Priscella, dus kan Priscella er gewoon nog niet uit.
Kelly is een "Goh-wat-zie-je-er-vandaag-stralend-uit-opmerking-makende-vriendin" nodig, nog een taak die Pris volbrengt.
Priscella overleeft de eerste ronde wel omdat ze een bepaalde doelgroep achter zich heeft die haar humnor wel op waarde schat. HOOP IK!!!!!!!!!!
En tot slot:
Andries moet flink genomen worden door Frank. Misschien dat hun spannning wat verminderd....
En de resultaten kloppen meestal aardig met de werkelijke uitslag op donderdagavond.....
En GELUKKIG, dat ze (waarschijnlijk) nog blijft. Wat een vreselijk eng mens, zeg. Die wil ik nog wel eventjes het huis zien terroriseren. Jammer dat ze gisteren niet meer hebben laten zien van dat gedoe van dat voorstukje (heks & heks, samen roddelend)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |