abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 oktober 2001 @ 23:01:12 #1
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_1977476
Ik weet wel dat er nog meer Priscella topics zijn.
Dit alvast voor de zeikerds onder ons. Ik vond dit een apart topic waard.

Mijn vraag is een beetje:

Denken jullie dat Priscella de eerste exit overleeft?

Zoals het nu gaat presenteert ze zich naar mijn mening als het "mega kutwijf" van Big Brother. Ik zeg echt niet direct dat ze dat IS, maar ze wekt op zijn minst de indruk van wat ik ervan gezien heb tot nu toe.

Leidt meteen tot een tweede vraag:

Wie gaan er allemaal bellen om op Priscella te stemmen? Ik vraag me af hoeveel echte "fans" er hier nu zijn. Ik denk namelijk dat er heel wat fokkers die bellen nodig zijn om haar niet het huis te laten verlaten.
Tuurlijk kan er gemanipuleerd worden met de stemmingen maar dat is tot nu toe (tot mijn stomme verbazing overigens) nog niet gebeurd dus als die trend doorzet loopt ze volgens mij een flink risico.

Dus, gaan jullie allemaal bellen?

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 oktober 2001 @ 23:03:34 #2
862 Arcee
Look closer
pi_1977516
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 23:01 schreef TheMarco het volgende:
Denken jullie dat Priscella de eerste exit overleeft?
Ja, vooral doordat mensen moeten stemmen op de populairste. Mensen die weinig opvallen (zij dus niet zo zeer) zullen de minste stemmen krijgen.
quote:
Wie gaan er allemaal bellen om op Priscella te stemmen?
Afgezien van het feit dat ik denk dat het geen reet uit maakt of je wel of niet belt zou ik in principe wel een keer voor d'r willen bellen.

[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 22-10-2001 23:04]

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_1977524
Ik hoop dat mijn Prissie het overleeft, want ze is op dit moment het heetste stuk in Big Brother 3! Met haar wist ik wel wat leuks!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 oktober 2001 @ 23:04:53 #4
862 Arcee
Look closer
pi_1977538
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 23:03 schreef Arcee het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 22-10-2001 23:04]
Shit
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_1977642
Priscella haalt het wel. Een persoon zoals Coos gaat eerder exit (lijkt mij)
blabla
pi_1977709
ik hoop het niet.... ik hoop dat dat hele BB huis affikt en de bewoners erbij..... en ook yorin... weg met die zielsverdervende zooi.

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
pi_1977728
Nou dat weet ik nog zo net niet Laurens.
Ik hoop dat ze mag blijven.
Meestal waren het de saaie mensen die je niet zag die weg moesten,maar die regel klopte niet meer toen Audrey moest verkassen.
Die had je juist heel veel in beeld.
Ik was ook enorm verbaasd.
  maandag 22 oktober 2001 @ 23:38:29 #8
17424 Nachtvlinder
Vraag het me morgen nog eens !
pi_1977971
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 23:16 schreef Vampier het volgende:
ik hoop het niet.... ik hoop dat dat hele BB huis affikt en de bewoners erbij..... en ook yorin... weg met die zielsverdervende zooi.

Vampier

Whahahahahahahahahahahahahaha Lol
Mensen denken vaak, dat ze denken, maar ook dat denken ze maar
  Redactie Frontpage maandag 22 oktober 2001 @ 23:41:08 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1977987
Ik ga bellen.
  maandag 22 oktober 2001 @ 23:44:08 #10
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1978024
Ik ga m'n goede voornemen verbreken... ik ga ook bellen.
There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
pi_1978027
Ik denk niet dat ik ga bellen. Als ik nou gratis kon stemmen via de site ofzo....
Ik vind 'r toch wel steeds irritanter worden, dus ik weet niet of ik 'r de winst wel gun (ik zou niet weten wie van de andere bewoners ik het WEL gun, maar dat terzijde) en daarnaast heeft ze tot nu toe nog niet voor de leuke TV gezorgd waarop ik had gehoopt.

[edit]
Ik denk trouwens dat ze de eerste exit wel overleeft. Ik verwacht toch eerder een exit voor Tania ofzo. Of Frank.
[/edit]

dinsdag 23 oktober 2001 @ 00:06:45 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1978286
Ik ben bang dat zelfs types als zij wel fans zullen hebben.... (hoe onmogelijk het ook klinkt). Ze brengt op zeer negatieve wijze wel wat leven in de brouwerij en schijnbaar zijn er mensen die dat leuk vinden.

Dus nee, ze gaat er donderdag niet uit.... Maar zal wel regelmatig genomineerd worden straks!

(Ze is wel geschrokken blijkbaar sinds het 'Kelly incident' want sindsdien lijkt ze zich in te houden)

My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 00:23:56 #13
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_1978451
Pris krijgt donderdag nog geen vliegles.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 00:28:54 #14
11886 csdfdv
Complètement fada!
pi_1978505
Ze overleeft het wel dan. Zoals al eerder gezegd is valt ze flink op, en daar gaat het om. Wel in negatieve zin, maar dat maakt niet uit. Ze zal de finale never winnen, dat lijkt me duidelijk.
Je suis complètement fou!
pi_1978525
tania, leo of ed gaat er eerst uit
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 00:59:15 #16
11886 csdfdv
Complètement fada!
pi_1978800
Dat lijkt mij ook ja.
Je suis complètement fou!
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 01:02:12 #17
8369 speknek
Another day another slay
pi_1978828
Eerst moet Tania eruit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 oktober 2001 @ 01:12:57 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1978915
Wie? Zitten er nog meer mensen in dat huis dan?
pi_1978945
Ik neem alles terug wat ik eerder over Coos heb gezegd, vergeleken bij de door de duivel bezeten Priscella is Coos een symphatieke vent.

Om haar uit het huis te drijven zal men een exorcist moeten inhuren.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_1978996
Priscilla vliegt eruit want Audrey was ook niet op haar mondje gevallen en vloog er ook uit. Priscilla zal een zelfde lot ondergaan. In Priscilla's geval vind ik dat trouwens niet zo erg.
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2001 @ 01:28:46 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1979007
Ik denk dat Prisje net zo lang in het huis blijft tot ook Hummie haar uitkotst, en dat gaat natuurlijk vroeg of laat gebeuren. Ik vermoed echter dat men eerst Tania of Leo opoffert.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1979093
Ik ben net terug van vakantie Ik las de streams keek de video en het rare is ik moet pris niet op fok maar ik vind ze in het huis zeker niet een die er nu uit moet. Ik vind het eigenlijk wel een heel gaaf wijfie recht voor zijn raap. Ik zou ook schijt ziek worden van D haar zang en als kel het niet kan hebben over haar snikkel jammer dan.
All bij all vind ik pris een toppertje terwijl ik het van tevoren niets vond Go Go Go Pris (en zeker niet omdat je een fokker bent) enne je gaat er niet uit donderdag er zijn veel ergere die eerst gaan
Try anything once, twice to be sure
pi_1979589
Allereerst vind ik dat Frank op mag zouten. Hij jankt de hele tijd dat die weg wil, GA DAN!!

Psycho-Diane mag er van mij nog wel even in blijven. Alleen omdat ze het nog niet met Priscella aan de stok heeft gehad. Diane mag dan vervolgens het huis verlaten.

Sandy moet waarschijnlijk nog even gelikt worden door Priscella, dus kan Priscella er gewoon nog niet uit.

Kelly is een "Goh-wat-zie-je-er-vandaag-stralend-uit-opmerking-makende-vriendin" nodig, nog een taak die Pris volbrengt.

Priscella overleeft de eerste ronde wel omdat ze een bepaalde doelgroep achter zich heeft die haar humnor wel op waarde schat. HOOP IK!!!!!!!!!!

En tot slot:
Andries moet flink genomen worden door Frank. Misschien dat hun spannning wat verminderd....

pi_1979685
Die gaat voorlopig nog niet hoor, gisteren stond ze na een paar honderd stemmen zevende bij www.voorspel.nu . Tania stond toen onderaan.

En de resultaten kloppen meestal aardig met de werkelijke uitslag op donderdagavond.....

En GELUKKIG, dat ze (waarschijnlijk) nog blijft. Wat een vreselijk eng mens, zeg. Die wil ik nog wel eventjes het huis zien terroriseren. Jammer dat ze gisteren niet meer hebben laten zien van dat gedoe van dat voorstukje (heks & heks, samen roddelend)

pi_1981185
Ik ga bellen, Pris is leuker om naar te kijken dan bijvoorbeeld Ed of Leo of Sandy. Kijk alleen maar naar hoeveel stof ze hier op het forum doet opwaaien, hebben de zielige zeikerds niets meer om de grond in te stampen om zichzelf een beter gevoel te geven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')