3 jaar verschilquote:Op zondag 17 juli 2005 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
En jij wilt Yvonne's schone zoon worden
je zei 33!!!quote:Op zondag 17 juli 2005 19:14 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Is nog altijd beter dan 33 jaar verschil..
Met jou altijdquote:
Omdat ik mijn schoenen voor slippers verwissel ?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
En jij wilt Yvonne's schone zoon worden
geil!!!!quote:Op zondag 17 juli 2005 19:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Omdat ik mijn schoenen voor slippers verwissel ?![]()
Als je nou maar snel tubgirl enzo plaatst heb je er kans opquote:Op zondag 17 juli 2005 19:22 schreef Qunix het volgende:
blijft dit topic eigenlijk net zoals gisteren die "iedereen is mod" maar 1 dag?
Ja dat vond ik dus echt niet grappig wat een gore bendequote:Op zondag 17 juli 2005 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je nou maar snel tubgirl enzo plaatst heb je er kans op
Zat ik ook aan te denkenquote:Op zondag 17 juli 2005 19:25 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Hoihoi![]()
Ik vind dit forum nog leuker dan [IED] eigenlijk
Inderdaad zou jammer zijn als het na twee weken weer moet verdwijnenquote:Op zondag 17 juli 2005 19:28 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik vind het idee ook leuker ja.
Wil wel dat het blijft.
Eerlijk gezegd vind ik dat ook welquote:Op zondag 17 juli 2005 19:25 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Hoihoi![]()
Ik vind dit forum nog leuker dan [IED] eigenlijk
Het heeft iig wel een toegevoegde waardequote:Op zondag 17 juli 2005 19:28 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik vind het idee ook leuker ja.
Wil wel dat het blijft.
Zie topic.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Inderdaad zou jammer zijn als het na twee weken weer moet verdwijnen
Ja, meer als IED idd.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het heeft iig wel een toegevoegde waarde
Die drukte is natuurlijk maar afwachten of dat zo blijft, maar dat het een nuttige toevoeging is lijkt mij ook. Kijk vooral al eens naar de "relatie" problemen van jongeren die in R&P niet passen (of niet serieus genomen worden, of de "nutteloze" antwoorden van ouderen) . Alleen daarvoor al is dit wel een goede toevoeging. En dan heb je nog het voordeel dat hier alles wat met tieners/pubers te maken heeft bij elkaar staat ipv verspreid over het hele forum, waardoor het overzichtelijker wordtquote:Op zondag 17 juli 2005 19:32 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, meer als IED idd.
En het leeft ook meer vind ik, het is best druk.
IED lukt alleen als je duidelijk regels stelt en als er een beetje normale users op afkomen.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:42 schreef sinaasappelsapje het volgende:
IED was 1 grote rotzooi![]()
Wel leuk, maar een beetje onoverzichtelijk enzo, omdat iedereen de hele tijd TT's aan het veranderen was en topics open/dicht aan het gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |