Je bent wel ongesteld.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:01 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik ben minder puber dan jij.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is juist leuk. Lekker tegen mensen bitchen, mét excuus.quote:
Maar stiekem geniet je er niet vanquote:Op zondag 17 juli 2005 16:11 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Dat is juist leuk. Lekker tegen mensen bitchen, mét excuus.
Inderdaadquote:Op zondag 17 juli 2005 16:18 schreef Brechtje het volgende:
Het loopt nu eindelijk een beetje goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen maar beter tochquote:Op zondag 17 juli 2005 16:15 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Vet grappig sinds de grote schoonmaak van vanmiddag is er geen enkel slotje meer geweestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb er niet zo veel last van eigenlijk. Soms wat buikpijn waar ik wel van baal, maar met chocola kom je al ver.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:13 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Maar stiekem geniet je er niet vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan heb je geluk als me moeder het heeft dan heeft het hele huis er last vanquote:Op zondag 17 juli 2005 16:24 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo veel last van eigenlijk. Soms wat buikpijn waar ik wel van baal, maar met chocola kom je al ver.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja best wel he.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:02 schreef Eix het volgende:
Wat n leuk topic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben blij dat ze me heeft geholpen, anders was het nog steeds een grote troep.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:28 schreef Snqqpy het volgende:
Knorretje, laat dat eens, laat Brechtje het eens proberenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat jij niet kon slapen naast mij vanachtquote:Op zondag 17 juli 2005 16:01 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik ben minder puber dan jij.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik sliep anders in 10 min. hoor.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:02 schreef Mattt het volgende:
[..]
Dat jij niet kon slapen naast mij vanachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie was hier nou om 7 uur al wakkerquote:Op zondag 17 juli 2005 18:03 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik sliep anders in 10 min. hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of bedoelde je daarvoor?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat wil je anders, als er zo'n lekker ding naast je ligt?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:05 schreef Mattt het volgende:
[..]
Wie was hier nou om 7 uur al wakkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik maar dat was omdat me broertje stond te schreeuwenquote:Op zondag 17 juli 2005 18:05 schreef Mattt het volgende:
[..]
Wie was hier nou om 7 uur al wakkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja schreeuw es niet zo! Ik ben niet doof!quote:Op zondag 17 juli 2005 18:06 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik zei hoi.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hej mede-kutpuberquote:Op zondag 17 juli 2005 18:09 schreef Little_Angel het volgende:
Ja schreeuw es niet zo! Ik ben niet doof!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben absoluut geen puber. Ik ben een PMS-trut.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:09 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hej mede-kutpuberom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop