Je hoeft nog maar 3000 idd.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:37 schreef tonks het volgende:
ik zit bijna aan de 15k
Best kansloos eigenlijk.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij zit hier ook de hele dag.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die bruine toch zeker?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik mot alleen negerzoenen met schuimvullingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nogal. Heb je geen leven?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:41 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Best kansloos eigenlijk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niggakiss...quote:Op zondag 17 juli 2005 23:41 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Die bruine toch zeker?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Homeboys en upgirlsquote:Op zondag 17 juli 2005 23:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Btw, ik heb vandaag de hele dag op 't strand gelegen hoor. Heel sociaal enzo, met vriendjes en vriendinnetjes. en raad eens, dat zijn ook allemaal pubertjes.
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niggakiss...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En nog bruin geworden?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Btw, ik heb vandaag de hele dag op 't strand gelegen hoor. Heel sociaal enzo, met vriendjes en vriendinnetjes. en raad eens, dat zijn ook allemaal pubertjes.
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:41 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Die bruine toch zeker?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
4 tinten.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:42 schreef tonks het volgende:
[..]
En nog bruin geworden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik ben racist.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welke zender luister je?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:42 schreef Jaguarized het volgende:
Godver ze draaien allemaal nummers waarvan ik de titel niet kan herkennen.
Pooiers en sletjes ja.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Homeboys en upgirlsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik reken er niet op.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:43 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., langzaam sterven zal je.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Frequence 3quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:44 schreef Dark_Killah het volgende:
Godver, met jullie een kwartet maken lukt voor geen meter.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haajquote:Op zondag 17 juli 2005 23:44 schreef Nolius het volgende:
Hoi trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is ook niet eerlijkquote:Op zondag 17 juli 2005 23:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Frequence 3
Nu hebben ze die titelherkenningsding wel aanstaan maar tijdens RTOPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop